|
|||
|
|||
Quote:
vette motor...maar heeft zo'n ding standaar niet al iets van 150 pk? |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zijn die 150pk aan de krukas. De meting hierboven is aan het achterwiel, gok ik.
|
|
|||
|
|||
dan nog...veel tuning en dan zoweinig pk's.
|
|
||||
|
||||
jalours
|
||||
|
||||
Quote:
Wienig pk,s....waarschijnlijk ben je niet verder gekomen dan een brommer en je weet niet waar je het over hebt..
|
|||
|
|||
Quote:
Vind het idd ook erg kort door de bocht... |
|
|||
|
|||
zucht...jullie reactie is gelukkig wel door de buitenbocht.
Ik snap best dat het veel pk's zijn op weinig gewicht. Maar ik vind het gewoon tegenvallen. Hoeveel scheelt het eigenlijk ongeveer tussen krukas en op achterwiel? |
|
||||
|
||||
zoveel is er niet aan getuned hoor,volgens mij alleen de uitlaat?
ik heb onderlaatst bij een maat nog een MV agusta gerold,die gaf na montage van een ander uitlaatsysteem 112,8pk. die fiets kostte trouwens 24.000 euro
|
||||
|
||||
Rond de 20%?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor 24.000 euro koop ik een nette mk2, een 16v blok en laat die tunen naar ver boven de 200 pk. En dan zit ik droog, heb de radio aan en val niet om bij 't stoplicht. Maf volk, die motormuizen.
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee,zou maarzo kunnen,bij die gozer die ik af en toe help rekent de computer het gelijk om.de uitdraai is daar altijd aan de krukas,
|
||||
|
||||
Nog bezig met het motorrijbewijs,,,
Motor weet nog niet wat,, zeker wel een crosser!!
|
|||
|
|||
135 pk op 't achterwiel uit een 750 cc vind ik heel flink, ik weet niet wat jullie ermee doen, maar ik denk niet dat ik hem in bedwang zal houden.. heb dan ook geen motorrijbewijs maar toch
|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoel ik,als je net bescheten kan fietsen is het makkelijk praten over weinig pk's.....
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben ook pas 16 hoor.. maar heb wel een beetje verstand van motorfietsen en wat er op lijkt, schakelbrommers!:P
|
||||
|
||||
Quote:
ik bedoelde jou niet.
|
|||
|
|||
i know.. maar als je 't over bescheten kunnen fietsen hebt praat je over mijn leeftijd categorie, dus ik vertel even dat ik eigenlijk ook maar een fietser ben..
En B-ram, probeer anders eens 135 pk uit een 1.0 suzuki alto blokje te pompen, dan merk je pas dat 135 pk uit een 750 cc blok veel is!
|
|||
|
|||
Quote:
En nog zijn die maffe motormuizen je te slim af ( als ze niet zijn omgevallen bij het stoplicht ) Waarschijnlijk vergeefse moeite om uit proberen te leggen wat voor gevoel motor rijden geeft... Daar wil je helemaal geen radio en dak bij hebben |
|
||||
|
||||
Vandaag eindelijk eens kunnen rijden, m'n remmen doen het sinds gisteravond
Maar nu is m'n accu leeg want die wordt volgens mij niet bijgeladen |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ik heb hem weer opgehaald en het hele weekend gereden! Echt genieten nu weer met een totaal andere motor en een mooie diepe brul. Lange halen snel thuis gaat weer helemaal op voor de V-twin. |