|
||||
|
||||
Nou goed je hebt er altijd van die azijnzeikers bijzitten... Er zijn ook wel goeie hoor alleen dat hoor je nooit
|
|
||||
|
||||
Quote:
En er zijn ook soms hele domme tussen....eentje die denkt dat m'n uitlaat zo'n herrie maakt omdat het al zo'n oude auto is |
|
||||
|
||||
Die gaste doen ook maar hun werk. Er rijden genoeg echte rotte bakken op de weg dus het is wel goed dat ze er op letten. Alleen mogen ze wel wat vaart maken en beter kennis van zaken hebben. Althans mijn indruk is dat dat niet het geval is. En er achter komen hoe het wel zit kost schijnbaar ook erg veel tijd..
|
||||
|
||||
Ok, maar ik ben m'n auto nu al bekant anderhalve week kwijt, dat moet toch niet kunnen.
Echt f*cked up dat ik hier nu in Engeland zit en er zelf niet zo veel aan kan doen... Ik ben btw met m'n Jetta 1 ook wel eens staande gehouden voor controle een jaar terug ofzo. Blauwe platen en 8j ATS classics op de mk1 maakte toen allemaal niks uit..
|
||||
|
||||
Ik zou ze maar scherp in de gaten houden. Voor je het weet zit je Jetta in de schredder.
Iemand hier op het forum kan daar over mee praten |
|
|||
|
|||
wooow jacks dat zou bale zijn
|
|
||||
|
||||
Dan zou de zaak nog niet over zijn ben ik bang ..
|
||||
|
||||
Quote:
Voor je Jetta dan wel.. 't Zal wel goed komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Die "andere" is Richard hier van het forum, die had een Jetta Mk1 waar een G40 in moest of in lag. Die was ook in beslag genomen. Door de geweldige administratie bij de politie intern (op dat moment laten we maar hopen) hebben ze die Jetta niet op een parkeerplaats maar in de pers geparkeerd, terwijl hij volgens mij nog niet eens de officiele boete in de bus had. Uiteindelijk heeft hij de dagwaarde terug gekregen, 3 kratjes bier en een bosje konthaar zeg maar. Maar het lijkt mij niet dat het zo ver komt! |
|
||||
|
||||
Naja, dat is een 'foutje' dus ... wel een zure fout.
Maar ik maak me er niet druk om dat zoiets zou gebeuren, ik neem aan dat ze het wel wat beter op orde hebben. Zodra ik meer weet lezen jullie het hier wel, ik hoop dat ik in ieder geval snel wat te horen krijgt, duurt erg lang!
|
||||
|
||||
Quote:
zo is Chris ook een passat variant uit 78 kwijtgeraakt...
|
||||
|
||||
Auto staat weer thuis ...
Hij moet omhoog (spoorstangen en aandrijfas lopen aan) Ik moet de onderkant 'spuiten' .. tectyleren dus, en andere wielen. Dan mag ik 'm weer laten zien en mag ik weer rondrijden. Ik weet nog niks over boetes, of die nog komen en hoeveel. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu .. ik kan 'm straks wel vrolijk terug schroeven en die wielen er weer onder doen maarja. Dan is het afwachten op de volgende keer dat ik gepakt wordt...
|
|||
|
|||
Quote:
En tja het zijn een stelletje zeur miepen, want ik heb dit wel eens erger gezien, ze moesten gewoon wat temauwen hebben wss als die snor 1 sec de andere kant op keek was er niks aan de hand |
|
|||
|
|||
Wat is de meerwaarde voor hun dat jou bodem getectyleerd is ?
Beetje raar... |
|
||||
|
||||
Hij zal wel wat schraap plekken hebben die hun niet netjes vonden.
En slecht is het niet, is alleen maar beter voor het behoud van je auto hahaha succes. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Nja, 't is vast wel eens erger geweest.. maar hij heeft ook maar een week ofzo op z'n pens gelegen (dat ik ermee heb gereden)
Maarja, het is in ieder geval mooi kut
|
||||
|
||||
Ach joh, even terug omhoog zetten, smalle wielen, idd tectyleren zodat ze geen aanloopsporen meer zien en klaar ben je toch?
Niks aan de hand, daarna weer (iets minder) plat leggen
|
|||
|
|||
Het is gewoon klote,
maar het is niet anders. Neem aan dat hun de papieren ook nog hebben? Ik zou ff doen wat er gedaan moet worden, want dat is een werkje van niks. Dan is de auto iig. weer thuis. daar waar hij hoort!!
|
||||
|
||||
Klote maar t is niet anders.
Effe fixen en weer terug bouwen maar wat minder extreem. Succes ermee ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nja, maar dat is natuurlijk geen gezicht op 13ers.. dat moet al wat kan omlaag ..