|
||||
|
||||
Dat ziet er netjes uit hoor Nigel.
Nu nog een shoot van ons allen samen he? Hahaha Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik heb ze nog niet kunnen passen omdat ze bij de ontlakker liggen
Dus morgen
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, we moeten binnekort maar eens een fotoshootje doen ja
|
||||
|
||||
Ook met die kikse bak van Eddy erbij.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dat is netjes geworden
|
||||
|
||||
Vandaag de 9j gepast, damn veel te breed
Dus zoals je kunt zien is dit niet te doen Rondom komen gewoon de originele 1,5 inch randen. Ook heb ik besloten om de harten compleet in zijdeglans grijs te spuiten zodat het niet te druk word. Nog 2 randen polijsten en dan kan het setje weggebracht worden om in elkaar gezet te worden Zo zien ze nu uit:
|
||||
|
||||
Jezus, dat is breed!
Op welke ET waarde zit je met die 9j?
|
||||
|
||||
Quote:
Incl. adapters op ET17
|
||||
|
||||
Jammer dat je met 9j zo breed uit komt.
Dan maar eronder met een zo smal mogelijk banden en plat om zijn buik zodat de wielen binnen de schermen vallen. Zoals met de audi velgen,stond super imo. |
|
||||
|
||||
Dit weekend de velgen afgemaakt en weggebracht naar diegene die ze in elkaar zet. Waarschijnlijk kan ik ze woensdag ophalen
Ook heb ik nieuwe centreerringen laten maken op mijn adapters omdat ik van VW naafgat naar Mercedes naafgat ga... Er zijn eerst nieuwe centreerringen gemaakt welke vervolgens op de adapters zijn gelijmt en daarna zijn ze nog een keer afgedraaid voor een vloeiende overgang met de adapter. Dit ziet er al een heel stuk steviger uit dan de originele centreerringen aangezien ze veel dikker zijn
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd. Kan je achter geen andere naven monteren om zo het werken met adapters te vermijden? Dan komen de velgen alweer een aardig stuk naar binnen toe.
Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil de wagen graag origineel houden op de schroefset en wielen na. Als ik gaten ga boren dan word het weer zo'n gatenkaas En deze wielen mogen lekker uitsteken dat vind ik wel passen bij een corrado...
|
||||
|
||||
ik vind het erg mooie wielen nigel, top!
hele nette wagen als het zaakje compleet is. groet frank
|
||||
|
||||
Quote:
Een ander setje naven heb je toch zo gescoord? Wat ik begrijp uit de eerdere posten ga je niet zo rondrijden, maar verander je de randen naar 1,5 inch. 9j-velgen die ver naar binnen geplaatst zijn, zouden wel een "dikke"(DGB-term waar ik persoonlijk niet zo van houd) look geven. Zeker vanachter gezien. Heb allang gezien dat je weet waar je mee bezig bent, dus ik wacht gewoon het resultaat af!! Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij kun je kever schijven (van vóór) achter op een schijfrem Golf/Corrado gebruiken. Die zijn er standaard in steek 4x130 (naaf 71,5mm), maar ook leverbaar in iedere gewenste steek.
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk dat is nog eens info! Het scheelt je dan minimaal 2cm door het niet gebruiken van de adapters. Als ik het dan op de foto goed kan inschatten steken de velgen op een mooie manier buiten de wielkasten. |
|
|||
|
|||
Goed bezig, die bbs rf zullen de corrado goed staan.
ben benieuwd naar het resultaat !
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Frank, naar de wielen heb ik even moeten zoeken maar ik heb ze gevonden Quote:
Zoals ik nu ga rijden 8x16 icm de adapters steken ze subtiel uit de kasten... Ik kan in de toekomst misschien een keer 2 inch randen proberen, maar dit seizoen ga ik er zo mee rijden.
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 04-05-2009 at 17:55. |
|
||||
|
||||
Laatst ook een originele zwarte VR6 grille gekocht, ik vind dat namelijk een stuk mooier dan een grille in kleur van de wagen.
Ook heb ik de wagen vandaag een grondig gewassen, dus ook een klei en polijstbeurt gegeven... Natuurlijk ook de sponningen goed schoongemaakt en in de was gezet En nu wachten op de wielen
|
||||
|
||||
i think i'm in love