|
||||
|
||||
wij gaan met de boot
we vertrekken met de boot van 22:00 op de donderdagavond en gaan met de boot van 23,45 op de zondagavond weer terug. maar 1 ding we kunne in ieder geval in engeland weer ff een biertje pakken met z`n allen. |
|
|||
|
|||
Titten Raus!
|
|||
|
|||
ja bob haha mooi bordje he
|
|
|||
|
|||
Wij hebben deze topwagen mogen bezichtigen in Goes afgelopen weekend.
Wat een wagen zeg.... en wat een werk. zeker 1 van de mooiste die er was. mijn complimenten.
|
||||
|
||||
Echt een dikke Rallye!
Is het nog steeds niet opgelost met de RDW? Ben je niet bang dat je gepakt word? want je riskeert zo wel je rallye waar veel tijd en geld in zit. |
|
|||
|
|||
Dikke rallye hoor !!
Ben benieuwd hoe die er int eggie uit ziet. Succes met je project
FAD Crew! Friends And Dubs Www.american-weddingcar.nl __________________________________________________ _____ Last edited by VeeDubber : 08-08-2009 at 09:56. |
|
||||
|
||||
Heren,
Ik heb dit topic eens wat opgeschoond. Corne is zich ongetwijfeld bewust van de risico's die hij neemt en zo niet dan hebben jullie dit inmiddels lang en breed aan hem duidelijk gemaakt. Het topic hier is bedoeld om de voortgang van zijn project te bespreken en wij (van de Crew) verwachten dan ook dat het hier vanaf heden ook daarover gaat.
|
|||
|
|||
Quote:
hee walter bedankt hoeist trouwens met de kleine ? spreek jou nog wel is een x is te hopen dat hij net zoveel dikke auto,s bouwd als papa dan komt het goed |
|
|||
|
|||
Quote:
Gaat hartstikke goed met de kleine. groeit als kool. Kan nie wachten tot hij straks mee komt helpen in de garage. Wij gaan in ieder geval naar vagfest en edition38 dus daar zullen we elkaar vast treffen. greetzz
|
|||
|
|||
kijk mooi zo dan zie ik jullie daar oja, als jolanda nu de hond zat is he.........dan weet ik er nog wel iemand voor
Quote:
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Haha, nee die is de hond niet beu hoor!!
En gaat gelukkig ook heel goed samen met de kleine.
|
|||
|
|||
ben een nieuwe koets aan het opbouwen en wordt en r32 haldex
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 02-10-2009 at 18:02. |
|
|||
|
|||
koets is gespoten haldex hangt eronder assen zitten er ook onder de r32 hangt erin dit zijn de allerlaatste foto,s
vanaf volgend jaar weer rijdent te zien
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Serieus bezig Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Suc6 |
|
||||
|
||||
Ben echt benieuwd hoe dat er uit komt te zien, we w8ten af......
|
||||
|
||||
In het echt ziet het er mooier uit
Koop toch eens een fatsoenlijke camera Heb je die houders nog gevonden ? Ik zie je morgen wel.
|
|||
|
|||
Goed bezig Corne !
Lukt het wat met de tellerklok ? |
|
|||
|
|||
Quote:
nee wordt niks met die telller van corrado voorlopig een mk3 vr6 tellerbak erin
|
||||
|
||||
He waus, gaat weer lekker zie ik wel. Kleurtje al bekend?
|
|
||||
|
||||
Ik heb net zijn voorscherm even gedemonteerd en dan laat ik een liter of 40 maken van die poepkleur.