|
||||
|
||||
Quote:
Haha graah gedaan! |
|
||||
|
||||
Wat een DIKKE golf !! al vond ik de andere look ook niet verkeerd ziet er super strak uit !!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
maak je inbox even leeg, kan ik je even een pb sturen
|
||||
|
||||
Quote:
Gedaan... |
|
||||
|
||||
Zo nou nog even een andere lens gehaald... direct even testen...
Last edited by robertjan007 : 04-05-2009 at 18:08. |
|
||||
|
||||
Vraagje..je schroefset icm die Porsche wielen aan de voorkant..geen last dat de velg/band tegen je schroefset aan komt?
Ga zelf ook 7j Porsche monteren,vandaar.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat probleem heb ik ook Chris. Er zit nu ongeveer 2 a 3 mm tussen de schroefringen en de band. je moet dus dan wel op je 7j velg een 195 band monteren. Je kan iets lager een paar mm maar dan moet je een nog smallere band monteren. Alleen dan kun je niet meer maximaal uitsturen, iets wat ik nu nog wel kan. Mocht je verder nog vragen hebben pm me dan maar even. |
|
||||
|
||||
Prachtige MK1,
velgen staan er echt goed bij en zo nipt in de wielkasten Hij ziet er tip top uit ! |
|
||||
|
||||
mooie wagen ! prachtig
|
|
||||
|
||||
Zag ik jou gisteren rijden, ik kwam van Zwolle en reed naar Raalte, jij kwam van de andere kant (Almelo) zag je ter hoogte van Heino rijden, tussen de twee stoplichten, in de verhoogde bocht kwamen we bij elkaar voorbij.
Of het is een andere Mk1 die net zo geel is en ook chromen bumpers heeft en gepolijsten velgen (kon het model niet zien) maar door die velgen ben ik er niet helemaal zeker van dat jij het was, het leken mij namelijk meer BBSjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
super foto,s en een golf wat voor lens heb je gekocht ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dat was ik niet in ieder geval... Was toen gewoon nog lekker aan het werk! Quote:
De lens is een Sigma 10/20 Groothoek. Groeten RJ |
|
||||
|
||||
Dit is toch wel 1 van mijn favorieten!!! Heb zojuist je hele topics eens doorgelezen. Wat een vakwerk, echt super
Helemaal mijn smaak, de kleur, motor, wielen, etc, gewoon het hele plaatje. Heb je ook foto's van het interieur ? Zijn wel aparte stoelen, als ik het goed heb gezien!? |
|
||||
|
||||
Echt een super MK1, echt een plaatje om te zien.
Ik ben ook wel benieuwd naar de binnenkant, wat voor stoelen zijn het? |
|
||||
|
||||
74er stoelen volgens mij..
|
||||
|
||||
dit is toch echt een strakke bak hoor ! sjonge jonge echt om je foto's bij af te likken
Edit: heb je deze foto's met die groothoeklens ook nog in een groter formaat dan kan ik ze ff opslaan en als Achtergrond foto doen !
|
|||
|
|||
Wat een prachtige golf!!
enough said lijkt mij |