|
||||
|
||||
ik heb aantal kleine exemplaren uitgeprint van de poster,
die stop ik onder een fire and ice die ik vaak zie staan, ( ruitenwisser) dat ga ik doen bij elke die ik tegen kom. kan nooit kwaad. |
|
||||
|
||||
Mocht iemand de flyer/poster in een speciaal of ander formaat willen, laat het me even weten .
Het origineel wat ik heb daarvan is de maat net zo groot als een biosscoop film poster. Over het tshirt : Hier de voorkant en achterkant. Sorry voor de vergroote wazige screenshots Het zwarte vierkant van het logo is niet te zien op het shirt En na ICE komt nog een ! Prijzen (exclusief verzendkosten) : Het shirt "zwart" zonder opdruk, kost 11 euro dus de startprijs. Shirt met alleen het F&I logo is al 8 euro extra en komt het shirt op 19 euro. Hierbij wordt er ook 1 maat aangehouden , XXL. De volgende opties zijn beschikbaar: Optie 1 - voorkant en achterkant (logo voorop met alleen gekleurde text achterop) : € 27,95 Optie 2 - Voorkant en achterkant (met logo en tekst in paarse glitter "take myadvicerive") : € 29,95 Optie 3 - Voorkant en achterkant + L of R mouw met 2 kleuren glittertekst "Fire & Ice Meeting 2009") : € 34,95 pst extra - mouw -Petje € 20 -, + verzendkosten , moet ik nog even voor kijken wat dat kost. Als jullie kunnen laten weten of er intresse is hierin, uiteindelijk kunnen we maar voor 1 design gaan. Dus of voorkant en achterkant , zonder glitters of met , met tekst op de mouw of juist niet. Laat even horen welke jou het meest aanspreekt qua kleuren , tekst en prijs. Het moet uiteindelijk wel leuk blijven en nee goedkoper dan dit kan het helaas niet, of je moet alleen tekst of een logo willen wat dan prijsverhoudingsgewijs weer zonde is. Maar goed ik hoor het graag van jullie ! Last edited by mverh85 : 21-04-2009 at 23:29. |
|
||||
|
||||
Mij lijkt met glittertekst wel mooi!
|
||||
|
||||
vind shirt wel mooi, petje hoeft van mij niet maar wel leuk bedacht.
leuke slagzin trouwens haha. |
|
||||
|
||||
Niet al te veel reacties op de shirts...
Jongens (en meisjes) een beetje concreet: gewoon BESTELLEN! Als Mike een aantal 'orders' van ons heeft, kan het balletje gaan rollen... (Ik zal wel de eerste stap/ bestelling doen: ) Hierbij bestel ik één shirt van € 29,95 (dus vóór- en achterkant bedrukt) in tegenstelling tot wat ik eerder zei, hoeft er voor mij dus toch maar geen opdruk op de mouw... Doe maar ff via de PM, waar het geld naartoe mag, Mike! @ allemaal: Het is tof dat Mike dit doet,tòch?! Veel beter èn veel origineler, dan die simpele Duitse SHIT... Nu zijn jullie aan de beurt, dus! Haha! En heel mss staat er nog wel meer op stapel, op het gebied van 'Fire and Ice'; we zijn nog wat in onderhandeling! Maar houden jullie wel op de hoogte via dit topic t.z.t...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 26-04-2009 at 16:56. |
|
||||
|
||||
Bestellen kan tot en met 5 juni, tegen die tijd wil ik dit wel afronden.
Kosten zijn inclusief verzendkosten 35 euro. Stuur maar een pm naar mij indien geinteresseerd! Voor het shirt met logo voorop links en achterop de tekst ; "Take My Advice : Drive" in goud glitter, dat of standaard paars zoals de eerste optie. *mocht je een betere glitterkleur zien hieronder geef het even aan dan kan het nog aangepast worden. Zo ziet de glittertekst eruit: Hier het design beetje aangepast (naar mijn mening mooier): @ vento vice : je bestelling staat genoteerd ! nog even wachten op de rest De poster is inderdaad erg mooi geworden al zeg ik het zelf, heb deze ook maar even uitgeprint voor verspreiding ! |
|
|||
|
|||
hmmm jammer had er graag bij willen wezen maar er hangt nog geen wiel onder
hij staat er ongeveer zo bij alleen nu met nieuwe delen er aan |
|
||||
|
||||
luitjes,
ik heb net een fire and ice bestuurder aangesproken, de folder gegeven, en die zei dat hij ook wel zou komen, hij heeft mijn nummer dus, dat wou ik even zeggen. ik wil ook zo'n shirt, Maat L. pm me maar voor rekeningnummer enzo. gr koekie |
|
||||
|
||||
Koekie, je kan zó solliciteren als promotie-meisje bij Veronica, haha! Goed man! :-)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
@Fire&Ice : Jammer ik zie inderdaad dat er nog veel werk verzet moet worden, succes hiermee alvast en mocht je toch in 3-4 maanden tijd het beestje klaar hebben kan je altijd nog langskomen
Mooi nog 1 erbij ! Goed werk Koekie! Ohw..ja en over de maten L of XL of XXL? tshirt zelf valt al groot! Ik zal eerst de bestellingen aannemen en vasthouden. Op het moment hebben we dan : - XXL : 2 ; Madison, Vento, - XL : 0 ; - L : 1 ; F&I Koekie, Ik wil nog een XXL en vriendin een L dan zitten we op 5 Levertijd na bestelling van mijn kant : de levertijd bedraagt standaard minimaal 3-5 werkdagen. Maar uiteraard hou ik jullie hiervan op de hoogte, gaat goed komen! Zal ook nog even voor de zekerheid contact opnemen met het bedrijf over de maten, pasvorm en drukkwaliteit, vind het nogal zonde als het wordt besteld en het er straks niet uitziet of anders als verwacht. Soms wijken dingen nog wel eens af van plaatjes zoals je ze maakt en ik wil zeker weten dat het goed zit! Extra informatie is nooit weg , toch? Jullie horen het nog dan zodra ik deze informatie duidelijk heb dan kunnen we beginnen! Last edited by mverh85 : 29-04-2009 at 23:03. |
|
||||
|
||||
UPDATE deelnemerslijst d.d 29 april 2009:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROMOTIE: @IEDEREEN DIE DIT NOG NIET HEEFT GEDAAN: BESTEL NU OOK ZO'N MOOI T-SHIRT BIJ MVERH85!!! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nieuwste update: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- HEB JE EEN ORIGINELE GOLF MkII FIRE AND ICE EN HEB JE TIJD? Kom dan op ZONDAG 23 augustus 2009 naar de 2e(!) Fire and Ice mini-meet! het is vanaf 12:00 uur tot ... (gezelligheid, kent geen tijd ) locatie: AC Meeting Centre 'De Meern', de Meern (Utrecht) De voorlopige deelnemerslijst(-je) is: 1 Madison(= de topic-starter 'F&I minimeet') (met F&I 1.8; de VR6 is dan inmiddels al verkocht...) 2 Rallyegolf20vt (3-deurs GTI G60!!!) 3 fire and ice vr6 (Komt mss met 2 X F&I; 1.8 en VR6) 4 Vento Vice (3-deurs 1.8 GTI 8V; als-ie klaar is... EDIT: het schiet al aardig op!) 5 Fire&Ice Koekie (3-deurs 1.8; is opnieuw gespoten!) 6 Jan_g6tig (met, naar zijn zeggen, 1 van de totaal 69 GTI G60-exemplaren!) 7 F&I power 8 Mu!s (met een 5-deurs) 9 Maat van Mu!s (met een 3-deurs) 10 mverh85 (met een 3-deurs 1.8) 11 Fons F&I (reparatie is vóór augustus klaar...) 12 'die ene' (die 'Fire&Ice Koekie' heeft staande gehouden! ) 13 ??? Wil je ook komen? Geef dit dan aan in een nieuwe 'post'! En ken je iemand met een F&I, attendeer hem/haar hier dan even op; hoe meer, hoe leuker natuurlijk! komt allen!!!
(Kenmerken locatie: ) Ondanks de korte afstand tot de verschillende grote steden (Amsterdam op 30 minuten, Den Haag op 25 minuten en Utrecht op 10 minuten) ligt AC De Meern in een landelijke omgeving dicht tegen het Groene Hart van Nederland aan. Prima geschikt om tussen de 'vergaderingen'( ) door een rustige wandeling te maken. (voor de route-planning/ navigatie: ) AC Meeting Centre De Meern Meerndijk 59 3453 HP Utrecht Nederland -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 30-04-2009 at 08:03. |
|
||||
|
||||
mijne kan trouwens aangepast worden in klaar want hij is klaar, krijgt deze week een beurt en apk, 25 mei afrijden.
promotiemeisje hmm nee dankje :P ik had hem trouwens wel eerst gevraagd of het een liefhebber was en dat was hij. nu nog een paar op te sporen in hoogeveen. 1 of 2 nog. nog heel even over dat shirt, komt er ook nog wat van de meeting op te staan, dat vind ik wel wat hebben namelijk, een moment shirt zegmaar, alleen voor mensen die ook komen. of niet? ik hoor het wel,, koekie vertrekt vandaag om 9:00 naar luxemburg tot 4 mei. tot gauw Last edited by Fire&Ice Koekie : 30-04-2009 at 07:42. |
|
||||
|
||||
@ iedereen: kijk ook ff HIER
Ik ben vannacht aan het nachtbraken geweest en had een creatieve drang De bedoeling is o.a. om op deze site ook wat wetenswaardigheden van de Duitse site te kopiëren/ vertalen. Dus (achtergrond-)informatie en foto's! Maar in eerste instantie niet tè groot... Wil je ook op deze nieuwe site? Stuur dan je mooiste foto's (maximaal 3) met wat gegevens èn een link naar wáár je project staat op het volksforum o.i.d. naar mij! remi1990@telfort.nl Quote:
Het is al veranderd... Maaruh, is de binnenkant ook echt klaar? Heb ik ff gemist dan... Wel tijd voor een uitgebreide foto-sessie, dan Als ik eraan denk, zal ik voor je duimen op 25 mei Elk t-shirt kan naar smaak worden gemaakt, ze zijn zoals jij het wilt, heb ik begrepen. Ik heb juist weer één zònder die meeting-tekst op de mouw gekozen, zodat ik hem dan vaker aan kan trekken... Veel plezier in 'Luxembourg'!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 30-04-2009 at 08:34. |
|
||||
|
||||
Mooie website ziet er leuk uit.
Van mijn Golfjes Fire and Ice heb je wel genoeg foto's denk ik? Ook ik zal voor je duimen Koekie
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 01-05-2009 at 20:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
@koekie : Top man alvast succes met afrijden, ik moet nog inschrijven (nog 2 zullen hier voor je duimen, ) Over de shirts : Het idee was eerst om een shirt te maken met een tekst van/voor de meeting erop. Bij veel designer websites kwam ik dus tegen dat je zit met max 4 regels tekst voor en of achter. Het ging in eerste instantie erom om het logo erop te krijgen en daarmee valt ook de optie om tekst voorop te zetten weg. Het wordt dus tekst achterop en zit je weer met max 4 regels. Lange teksten gaan niet en zal het dus kiezen worden. Meeting tekst of een fire and ice Slogan. Vandaar ook de optie met de mouw Omdat je maar beperkt tekst hebt had ik bedacht om een "allerdaags" fire and ice shirt te maken. Heb zitten brainstormen met 3 mensen over de teksten met zo een 50 resultaten kwamen we dus op : Take My Advice : Drive "Fire and Ice !" . Op het shirt daarom ook uitbundig met nadruk in groot lettertype Fire and Ice gezet ! Graag zou ik wel zien dat iedereen het eens is over wat-voor-een-shirt we uiteindelijk gaan bestellen. . Vandaar ook de tussentijdse plaatjes en jullie mening hierover is erg belangrijk want graag zou ik iets laten maken voor de liefhebber ! @Rene , Leuk gedaan, die website ! Weer lekker creatief bezig geweest zo te zien. Zal eens kijken of ik nog een toevoeging qua fotos heb voor je webpage. @ Madison , nog gelukt met je audio om te zetten? Ik had ook nog even contact opgenomen met het shirt bedrijf , hun konden mij vertellen dat de afbeeldingen toch zeker 90% gelijk zijn aan het eindproduct. Heb ook 2 mei mijn estorils gehaald, deze waren zilver overgespoten opzich niet slecht en in goede staat maar ik wil ze gaan polijsten dus na thuiskomst alvast 3 in de afbijt gezet eentje moet nog volledig gedaan worden die had ik overgehouden voor voor en na foto's. Alle verf is er bijna af , na 4x insmeren met afbijt, morgen nog maar keertje met afbijt aan de gang daarna gaan we schuren van 400 naar 2000 korrel. Paar fotos ervan staan hier : http://www.mijnalbum.nl/Album=VLNSHXHV Goed als je nog vragen over de shirts hebt of iets is niet duidelijk, let me know Last edited by mverh85 : 03-05-2009 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Goed bezig! ff één foto gelinkt voor iedereen...
VRAAG-jes: Wat doe jij met de boogjes/ lijntjes, die ik zwart heb gemaakt? Heb je het F and I-asbakje ook gekocht? Ik ben nog niet helemaal wakker, maar had je nu eigenlijk al een 'eigen' topic voor jouw 'fire and ice-project'? VRAAG 1: Bij de voorbeeld-T-shirts vallen er links en rechts randjes van de tekst 'fire and ice' af; dit is in de werkelijkheid toch niet zo?! VRAAG 2: Wil je nu allemaal precies gelijke T-shirts bestellen (en heb ik dus een paar posts terug verwarring gebracht ) Of had ik het wèl goed begrepen en kunnen we dus, ieder voor zich, één van de ontwerpen kiezen; iedereen z'n eigen, unieke T-shirt? Ter info @ iedereen: Ik ben bezig voor stickertjes voor op je zijraam o.i.d.; hoop dat dÃ*t ook lukt... (ca. 4 cm. X 20 cm.)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 04-05-2009 at 05:02. |
|
|||
|
|||
Quote:
1.8 kan je ook wel schrappen van ruurd, zou ik eerst in mee rijden naar de meet en hij zelf in de vr6. Maar alst goed is is die verkocht, en wordt ie vrijdag opgehaald de 1.8 16v !
|
||||
|
||||
Jammer voor jou (dat je dan niet mag rijden...), maar de nieuwe eigenaar mag dan wel komen; geef het ff door aan hem!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Antwoordjes : Wat doe jij met de boogjes/ lijntjes, die ik zwart heb gemaakt? Geen ideé nog, ze zijn al eens paars of zwart geverfd. misschien roze? haha Nee ik heb eerlijk waar nog geen flauw idee wat ik er mee ga doen kwa kleur. Heb je het F and I-asbakje ook gekocht? Nee was al verkocht, helaas. Ik ben nog niet helemaal wakker, maar had je nu eigenlijk al een 'eigen' topic voor jouw 'fire and ice-project'? Nee nog niet, als ik het zo zie na al mijn posts over de auto kan ik daar wel eens mee beginnen zodat we niet telkens hier off-t0pic zitten te l*llen. Vraag 1 & 2; Bij de voorbeeld-T-shirts vallen er links en rechts randjes van de tekst 'fire and ice' af; dit is in de werkelijkheid toch niet zo?! Volgens mij ben je al wakker genoeg of erg oplettend, aangezien ik dit zelf nog niet had gezien, denk dat ik hier iets te grof ben geweest met de groote van het lettertype. Het stukje naast de "E" hoort wel afgekapt te zijn maar het puntje op de I van Ice zou gewoon rond moeten zijn. Even nog aanpassen dus Je had het goed begrepen, ieder kan een eigen ontwerp kiezen naar keuze en smaak en prijs. Heb het proberen te beperken naar 3 designs want anders wordt het te onoverzichtelijk en te gek. Hiermee ook natuurlijk op de prijzen gelet. Aangezien een duits tshirt met alleen een logo besteld kon worden maar er dan 20 euro aan verzendkosten + 5 euro voor elk shirt extra en 20 euro per shirt wordt gerekend kwam dit eigenlijk tot stand. We maken er zelf wel 1! Suggesties of andere veranderingen zijn welkom, nu kan het nog!
|
||||
|
||||
@ rene:
mijn interrieur is nog niet klaar, had nog iemand aan de lijn voor een nieuwe stoel, en ik wil eerst mijn rijbewijs en dan kom ik denkik wel keer jou kant op dat we een keer samen kijken? je hebt niks gemist, en gebeurd ook niet. @ mh: over die shirts, van mij hoeft er niet de meeting stuff op te staan, wat mij betreft gewoon standaard. is het makkelijkst en we mogen niet klagen met zo'n designer als jou! dus dan is het volgens mij,, de slogan achterop en logo voor op? of is er een andere standaard :P gr kevin |