|
|||
|
|||
"Gefeliciteerd" jongen !!! Mooi dat ie goedgekeurd is !!
Nu nog effe flink omlaag.... En 14/15 inch eronder.... |
|
|||
|
|||
nejes hoor
|
|||
|
|||
Quote:
Ja beter he ! kan alleen niet kleiner als 15" he gozer die ik ken heeft nog clio 16v wielen denk je dat dat mooi staat ?
|
|||
|
|||
Quote:
Clio wielen ben ik persoonlijk niet zo weg van. Kun je beter verder zoeken naar Ronal turbo wielen ofzo. Verder zullen gepolijste velgen met een zwart hart ook erg netjes staan onder een rode golf 1. Ff mijn velgen photoshoppen onder je golf... |
|
|||
|
|||
Quote:
Wil niet heel veel cometaar hebben hoor maar 10L remvloeistof er door heen hebben ze onderhand 10 keer een remsysteem ontlucht... lijkt me als je het 1 keer goed heb gedaan dat je dan toch wel veder gaat kijken en niet nog tig keer gaat ontluchten.. maar voor de rest leuk karretje Gr Jeroen
|
|||
|
|||
er zit op me schroef set een 2de kortere veer op elke poot.. is het mogelijk om die weg te halen zodat me auto nog verder omlaag kan zonder dat ik verder moet schroeven ivb met verkeerde ET waarde ?
|
|||
|
|||
even wat foto's in de *sneeuw
me GTI lip stuk gereden dus die ligt even in de schuur...
|
|||
|
|||
Feuerwehr !! haha
|
|||
|
|||
Lang weggeweest maar niet stil gezeten!
ZO ik ben ff lang niet online geweest,..druk druk, werken in buitenland enz. maar heb niet stil gezeten, en heb de G60 remmen verwisselt voor een setje van een Scirocco in combinatie met sparco dwars geboorde exemplaren
En verder heb ik het een en ander vernieuwd omdat de wagen nog steeds niet helemaal lekker liep: Bougie kabels Bougies Rotor verdelerkap Contactpuntjes luchtfilter olie en dat allemaal gemonteerd.. me carb lekte ook valse lucht bij de voet, ook die pakingen allemaal vervangen ben 14" Ronal velgjes goud aan het spuiten met een gepolijste rand.. en voor tijdelijk heb ik even 14 staal gemonteerd rijdt en porumd veel beter als die lelijke 16" dingen die erop zaten.. ook heb ik dakdragertjes gemonteerd waar nog een rekje opmoet! Heb ook nog het volgende nodig : Deurpaneel links voor ( zwart ) 3drs golf 1 achterbank en het steenslagkapje links achter en dan...de Foto's! - - - - -
|
|||
|
|||
DIKKE Hoeren zijn Vet Last edited by D-ion : 22-06-2009 at 16:37. |
|
|||
|
|||