|
||||
|
||||
en zn engels is ook zo lekker foutloos.... voor een engelsman.
|
||||
|
||||
Maar waarom zo moeilijk doen met geld overmaken? Je zou toch ook uit je binnenzak kunnen betalen? Of je het nou hier uit de muur trekt en meeneemt of overmaakt en daar opneemt, wat is het probleem?
Wat gaat hij zeggen als je voorstelt om bij de auto in Billingham af te spreken en contant af te rekenen? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand ter wereld is die geld overmaakt alleen al om de auto te mogen komen bekijken.
|
||||
|
||||
is een betaalservice.. zitten meestal op de grotere stations en word door veel emigranten gebruikt om geld naar huis te sturen. Dat is ook het enige waar je het voor moet gebruiken. Als je de ontvanger niet kent is het erg risicovol.
|
||||
|
||||
ik snap niks van dit hele verhaal,jij wil die auto perse kopen van een oplichter? en dan kijken wat er gebeurt?
|
||||
|
||||
het klinkt nu opzicht wel iets minder oplichterig.. Ik zou niet weten hoe hij in UK jouw geld kan halen, jij hebt toch aangegeven dat JIJ het moet afhalen in Manchester?
Maar als je afspreekt bij zijn huis, met jouw geld en zijn auto op een tijd dat hij er sowieso is, dan is er voor hem toch niets aan de hand? Jij neemt alle risico's en hij verkoopt zijn auto. Of heeft deze dude een NL-auto in UK staan, terwijl hij in Rome woont?? Dan klinkt het wel weer erg dubieus. En hoe heeft hij een NL auto op zijn naam staan terwijl hij niet in NL woont? Is dat ding gestolen?
|
||||
|
||||
Quote:
ehm, ik zou hier NOOIT intrappen. 'iets minder oplichterig' betekent nog niet dat het een geloofwaardig verhaal is Ik betaal liever 1000,- meer aan een NL auto die in NL staat bij een NL verkoper dan dat ik in een dubieuze deal terecht zou komen. Goedkoop is meestal duurkoop. Btw,ik snap heel het verhaal van die kerel niet. Mijn vraag was/is: dat ik niet snap hoe hij aan jouw geld kan komen in deze vreemde constructie? Op dit moment zie ik alleen het risico voor jou dat je voor Jan L*L naar engeland zou reizen.
|
||||
|
||||
pfff, wat een vreemd verhaal weer
en die foto's ook... beetje apart dat iemand dat allemaal stuurt, zou dit dan allemaal nep zijn? hij doet in ieder geval erg zn best om je hem te laten vertrouwen...
|
||||
|
||||
If something looks too good to be true, it's too good to be true.
Maar als je het wilt proberen, by all means.
|
||||
|
||||
Dit is net zo één , alleen €20.450,- duurder.
|
||||
|
||||
Quote:
Het is zo je zet het geld op western union op jou naam die naam is nodig voor diegene die het geld haalt. Dus jou naam weet ie. Bonnetje wil die zien want daar staat de MITC code op die je nodig hebt om het geld eraf te halen. Dus dan heeft ie beide
|
||||
|
||||
Quote:
Ook al 1 dag actief op marktplaats stelletje oplichters en wat hierboven inderdaad staat, met dat kopietje van je stortingsbewijs haalt hij het geld op, en dan is hij ineens onvindbaar en kun jij naar je centjes fluiten...
Last edited by ArjenE : 16-11-2009 at 17:42. |
|
||||
|
||||
Dan moet je dus eigenlijk degene die het geld ophaalt met de kopie van jouw bonnetje (laten) opwachten bij het kantoor waar het geld naartoe gestuurd is.
|
||||
|
||||
Geen grotere foto? Of gewoon betere kwaliteit?
|
||||
|
||||
So me thinks Engrish of seller isn't not best if you ask it to me.
And me thinks him is being full of shit of bulls. My four centz. Als je nou gewoon zijn email adres hier neerzet gaan we hem allemaal eens mailen, allemaal heel geïnteresseerd zijn, en allemaal zeggen dat we de auto willen hebben. Eens kijken of ie dan iedereen behalve jou laat weten dat de auto al verkocht is, en hij de deal met jou verder afmaakt.
|
|||
|
|||
Dan doen we allemaal of we een betrouwbare politieagent uit NL zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Jaarlijkse bijeenkomst van betrouwbare politieagenten uit Nederland
|