|
||||
|
||||
Ik heb ook niet gezegd het mijn project is .. het is nu wel mijn project geworden ja ..
ik ga ermee verder, althans .. die paar plannen die er liggen, auto is verder af maar die kudos heeft Leon al lang en breed gehad dus daar moet je niet over piepen. ik snap zoieso niet waarom er zoveel heisa over wordt gemaakt, maar wat maakt het nou uit? mijn jetta 1 was de laatste 2 maanden ook al niks meer aan gedaan, dat is toch ook nog steeds een project. goed, marcski.. bij deze mijn kritiek dus! ik kom daar niet eerder mee omdat ik er eerder geen problemen van heb ondervonden nu opeens wel dus nu vind ik het ook waard om er wat over te zeggen, al vind ik zoals gezegd de ophef die hierover bestaat erg slap ..
|
||||
|
||||
dank je, daar kunnen we wat mee, we zullen nadenken over duidelijkere omschrijvingen van de fora..
Moet alleen wel toegeven dat je commentaar wel erg zijn kracht heeft verloren door er pas naderhand over te zeuren terwijl er middelen genoeg zijn om je op- en aanmerkingen op Volksforum op een positieve manier te uiten in het daarvoor duidelijk aangegeven forum |
|
||||
|
||||
zoals ik zal zei heb ik er eerder nog niet echt problemen mee ondervonden
je post gewoon je project/auto ergens en niemand die erom zeurt .. er staan bv ook genoeg projecten (mk1/mk2) bij de vragen/problemen sectie.
|
||||
|
||||
ik lees net de laatste pagina's door.........
wat kunnen mensen zeuren zeg.....zeker niets beters te doen????.... hou het leuk en gezellig mooie auto misha....en mooie foto's..... |
|
||||
|
||||
dankje, reacties als de voorgaande doen me niet zo heel veel hoor
ik heb nog een shopje gemaakt met mijn droomwielen eronder, BRM's! toch wel erg lekker zo hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
dat begrijp ik...ik ben wel geen post-count kanon, maar volgens mij is het zeuren op elkaar niet het primaire doel van een forum.... daar zijn weer andere forums voor.. ..opbouwende kritiek ok...maar...... aan je fotoshopkwaliteiten zal het in ieder geval niet liggen |
|
||||
|
||||
Sjeau, ik tikte tegen een rijpe puist aan geloof ik....
was niet zo heftig bedoeld hoor, doe lekker je ding. Shopje ziet er dik uit...(maak het real-life zou ik zeggen ) mzzls
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
nou, niet de mijne in ieder geval Jens .. ik snap ook niet waarom er zoveel ophef over bestaat! maargoed, ik wil 'm dus wellicht wat lager.. jij enig idee of dat kan en of het dan rijdbaar blijft? hier even de huidige verlaging zoals ik die van Leon heb doorgekregen: 5" versmald, met urethaan bussen in de vooras, en adjusters ertussen om 'm in hoogte te verstellen Achter is de kever 2 buitentanden omhoog, en daarna 3 tanden omlaag gezet. achter zou ik eventueel de wielen wat schuiner willen hebben.. tips, tricks of ideeën/opmerkingen ?
|
||||
|
||||
Ziet er super uit misha!!!!
|
||||
|
||||
kever is gisteren (zaterdag) bekeken en meteen meegenomen..
ik rijdt nu nog 2 maandjes in de golf gti van Furb (mijn broer) die heeft nog een auto van de zaak dus dient de golf als mijn daily geen project meer van mij.. volgt vast wat nieuws als ik terug ben, dat zal over een dik jaar weer zijn ongeveer! jammer, maar de juiste beslissing met oog op de toekomst!
|
||||
|
||||
pfff...net trug van stappen...maar idd...
'N maat van mij heeft de kever van Micha gekocht!.... Hij is in goede handen Dus wees nie bang micha
|
||||
|
||||
dat is het zeker weten, ik had 'm graag nog wat lager gelegd en ermee naar het Dub05 weekend gegaan, voor de verkoop!
maar goed, als er dan een liefhebber langs komt moet je doen wat het verstandigst is.. al is dat soms niet even leuk!