|
|||
|
|||
Prima foto hoor
Deze vind ik echt absurd mooi, geweldige foto!!: |
|
||||
|
||||
Thanks peeps Engeland was idd erg geslaagd, ik zal nog wel ff wat pics posten.
Strandlocatie was echt top, had net geregend en de zon kwam er weer door. Zijn nog bezig om de mooiste eruit te zoeken voor in een lijst aan de muur @ Ebut, thanks!! Leuke foto's van Spa! @ Athos, nog bedankt hè! Wie heeft er nou een rolling-shot tijdens een trouw-rit
|
||||
|
||||
Altijd al een mooi exemplaar gevonden jouwn kever..
En de foto,s bewijzen het maar weer...! echt super.. hoop aan het einde van het jaar m.n 60er te kunnen besturen..(kan ik eindelijk meepraten over het kever gevoel) Groetn uut Heerde
|
|||
|
|||
Gerk,
beetje een vraag die zo uit de lucht komt vallen: Waar is je gele mistlicht gebleven? |
|
||||
|
||||
It's awake!! Gisteravond even met de kever aan de slag geweest na een lange winter.
Wind in de banden, velgen eronder gezet en natuurlijk ff een blok om Heerlijk! Vooral na de VolksWorld show weer erg veel zin het seizoen! @ Athos, gele lamp ligt in de garage bij de onderdelen. Beetje afwisselen
|
|||
|
|||
goed bezig!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zoooo... Beppe is er ook weer klaar voor
Weinig tijd voor gehad afgelopen maanden maar met de zomer voor de deur een grote beurt gedaan. Schone olie + filter, nieuwe bougies en de hele zooi ff afgesteld, thnx split52. Ze knort weer zoals het hoort! Zelfs nog een EMPI shifter (verkorte schakelweg) ingebouwd, dat gaat echt lekker! En vorig jaar had ik al eens een origineel 'kabelgootje' voor de bougiekabels gekocht zoals die op 30 pk motoren zaten, die had ik er laatst al eens op gezet. Hier een voorbeeld, (Google is your friend ): Nu op naar Budel!!!
|
||||
|
||||
Oke bg. het eten naar binnen werken was meer werk dan het afstellen van de motor en de inbouw van de shifter... ging wel erg voorspoedig maandag... misschien TE???
KLOPKLOPKLOP!
|
||||
|
||||
Werkelijk een sublieme Kevert
|
||||
|
||||
Vandaag de laatste dingen voor Budel gedaan, zo kan ik die kant wel op
|
||||
|
||||
Lekker!
|
||||
|
||||
Zooo, gaaf man!
Zag je vanochtend nog door Burgum rijden ri. de Markt, maar de wielen zijn me niet opgevallen. Netties heur!
|
||||
|
||||
Errug mooi met die wielen zo...!!
zal m zondag el bewonderen op bude!.!!
|
||||
|
||||
super gaaf deze kever
|
|
||||
|
||||
We mogen weer voor twee jaar! Gister APK gekregen na een paar kleine opmerkingen.
Stuurstangen liepen niet helemaal vrij als de auto op de brug stond en de uitlaat was lek. Eerste punt was al een tijdje zo dus daar even werk van gemaakt. Ik had na het aanpassen van de hoofdremcilinder het reservoir voor de vloeistof op de originele plaats laten zitten in de bandenbak. Om de vloeistof naar de hrc te krijgen remslangen gebruikt en die over de tunnel gelegd. Hier liepen de stuurstangen dus overheen omdat de slangen eigenlijk te dik waren. Nu ervoor gekozen om het reservoir onder de tank te plaatsen dichtbij de hrc met behulp van een beugeltje aan de remslangsteun. Vloeistofpeil is langs/door het wiel te controleren, ook bijvullen kan van de zijkant. Ideaal! Thnx Lunatik nog voor de hulp Nog even wat pics: Sinds de laatste post nog een stuk of wat meets gedaan: Budel, MIVW en daarna nog naar Spa geweest. Heeft iig weer zat kilometers afgelegd Volgende week 11-stedentocht met de keverclub!
|
||||
|
||||
Mooi mooi! Slim idee van dat resevoir.