|
||||
|
||||
Quote:
Hey Thanx ik dacht dat het met Gurtel was met de puntjes op de u maar helaas
|
||||
|
||||
Graag gedaan
Gurtel is een riem (voor om je broek) Bijna hetzelfde ziet alleen net iets anders uit in een auto
|
||||
|
||||
En een gordel op je broek is ook weer vreemd he.
|
||||
|
||||
Kan iemand mij nog vertellen hoe je hoedenplank in het Duits zegt?
Ik dacht zelf aan,gepackraumabdeckung, maar dan vind ie niet wat. Zoek nog een hoedenplank en wou eens op de Duitse ebay kijken.
|
||||
|
||||
Zijn aardig nauw met de trema's die Duitsers...
gepäckraumabdeckung Maar word ook wel: Laderaumabdeckung of kofferraumabdeckung genoemd
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 16-03-2011 at 22:38. |
|
||||
|
||||
Handgeschakelde versnellingsbak = Schaltgetriebe (sorry als hij erbij stond misschien heb ik m niet gezien)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hutablage is letterlijk hoedenplank. Gepäckraumabdeckung is bijvoorbeeld een rollo/schuifzeil zoals in de Variant. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie informatie
|
||||
|
||||
Spaghetti spruitstuk = Fächerkrümmer hij staat zonder puntjes in de beginpost maar dan vindt ebay niets.
|
||||
|
||||
astap ?
edit: Achszapfen |
|
||||
|
||||
iemand die weet wat koppelingscilinder is in het duits en dan wel degene voor het pedaal
|
|
||||
|
||||
Uuuhm... raamsnor
Iemand een idee wat dat in het duits is? Het is in ieder geval niet Fenster Schnurrbart Edit: Oke gevonden, het is ''Fensterschachtdichtung''
Psst 1.8T Last edited by Ma®tijn : 27-09-2012 at 18:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien kupplungszylinder?
|
||||
|
||||
ik zoek een oliedruk sensor
voor de mk4 om op het blok te schroeven zodat mijn vdo meter de oliedruk kan weergeven? |
|
||||
|
||||
Handig topic had hem nog niet eerder gezien
|
||||
|
||||
Kupplungsgeber / kupplungsnehmer evt aangevuld met zylinder
Oeldruckgeber / oeldrucksensor / oeldruckdose evt aangevuld met warnkontakt als je 'm op de plek van een drukschakelaar gaat plaatsen En voor de ebayers / googlers vanaf smartphone: Oe mag je gebruiken ipv ö Ue mag je gebruiken ipv ü Ae mag je gebruiken ipv ä Last edited by EnVeeZee : 05-01-2013 at 16:55. |
|
||||
|
||||
hoe zou je deze noemen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe noem jij het, en van welke auto is het? Ik gok een deel van de verwarming? probeer eens Luftführ* op ebay.de Last edited by EnVeeZee : 15-01-2013 at 22:53. |
|
|||
|
|||
Is geen deel van de verwarming! Is een deel van je luchtfilter die op je carburateur gaat van bv 1600 pn of ez.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Luftfilterrohr, dan kom je er wel.. mkb= motorkennbuchstabe Helemaal als je je motorinhoud/code erbij zet.. Luftfilterrohr MKB JB bijvoorbeeld. Dan ga je vast vinden wat je zoekt.. |