|
|||
|
|||
Goed bezig !!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd spuiten en opbouwen, over 2 weken gaat ie weg. Maar er zijn toch ook standaard schijfrem-kitjes te koop voor de kever? Of is dat geen goed spul?
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje
|
||||
|
||||
de standaard kever setjes zijn aardig, het is maar net wat je wil. porsche is natuurlijk beter. en voor de prijs wat je kwijt bent voor zo'n standaard set kun je ook porsche remmen erop zetten of je bent zelfs nog goedkoper uit.
|
||||
|
||||
Beste lezers,
De kever is nu klaar voor de spuiter die hem als het goed is volgendeweek komt halen. Vandaag de laatste puntjes afgewerkt met de hulp van Beetle onze hond Frank
|
|||
|
|||
leuk hondje
en een zeer mooie kever.. die heeft mijn moeder ook gehad,, scheen ook wel een rap wagentje te zijn.. (verkocht toen ik net was geboren 30 jaar geleden bijna) is dit nou dat model met die "porsche" motor.???? of heb ik dat nou verkeerd, gr pinny
|
||||
|
||||
Quote:
Of ie snel is weet ik niet. Er ligt wel een 1600cc motor in maar die is verder standaard. Dit model is nooit met een Porsche motor uitgebracht, maar wellicht dat iemand hier meer van weet. Wel heb ik me laten vertellen dat een bepaald type Porsche motor precies past. Daar wil ik me later nog eens in verdiepen...
|
||||
|
||||
Beste lezer,
Heb afgelopen week weinig gedaan aan het project. Hij is spuit klaar en maandag wordt ie opgehaald. Heb wel een setje Porsche velgen gekocht en ga ze volgende week ophalen. Ben nog opzoek naar naaf kappen/doppen, die zitten er niet bij. Plan is om het hart beige te spuiten, en de brede buiten rand te polijsten. Nas had al aangeboden dit setje onderhanden te nemen Frank
|
||||
|
||||
Ik heb net je hele topic doorgelezen, ik heb erg respect voor je werk! !
Ziet er erg goed uit! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje, ik doe mn best
|
||||
|
||||
Die velgen worden nog een leuk klusje, maar gaat zeker goed komen!
Zijn het geen wolfrace velgen? Kenners? Help!
|
||||
|
||||
Frank,
Is ie al opgehaald door de spuiter? Ennuh.. weet iemand meer info over die velgen?
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, hij is weg
|
||||
|
||||
Beste lezer,
Nadat mijn kever ongeveer 3 weken bij de spuiter heeft gestaan, is ie er eindelijk aan begonnen. Hier alvast een aantal foto`s
|
||||
|
||||
Ben vandaag weer even wezen kijken. Hij staat nu in de primer, wat rest is het opschuren en aflakken
Frank
|
|||
|
|||
Is dat een Karmann Ghia die blauwe?
Ziet er netjes uit!
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd een Karmann, ook een project van iemand
|
||||
|
||||
cool, ben echt benieuwd!
|
||||
|
||||
Beste lezers,
We moeten nog even geduld hebben voor het eind resultaat van het spuitwerk. Hij staat nu klaar om de spuitcabine in te gaan voor het aflakken. Morgenavond heb ik hem als het goed is terug! Frank
|
||||
|
||||
Ik heb zin in vanavond! punk