|
|||
|
|||
open air .....prachtig
|
|
||||
|
||||
Echt super zo'n dakje erin
|
||||
|
||||
Gaaf man! Dit gaat mooi worden. Maar dan wordt het ook tijd de auto te rollen
|
||||
|
||||
prachtig. is dat nou veel werk? en is zo'n dakje duur??
Ferry
|
||||
|
||||
Quote:
Dakje heb ik voor Tjaap geregeld..........prijs viel mij mee. Kan eventueel nog wel een regelen maar je zit gauw op € 250,-. In dat bedrag zit dan het verzenden door Duitsland naar mijn ouders die in D wonen en het verzenden in NL. |
|
||||
|
||||
Hee das apart zeg zo`n dak er in? Van wat voor een auto is zo`n dak origineel? of een universeel dak ofzo?
Super man ben benieuwd hoe het word. succes! Gr Arno |
|
||||
|
||||
echt gaaf zo`n dak...voor 250 euro wel een zeer nette prijs...
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat om een Twingo dak, zijn wel vaak voor spotprijzen te krijgen maarrrrrrrrrr dan zijn ze of incompleet of lek. Als je goed zoekt kun je voor een normaal bedrag een mooi dak kopen in D |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wordt ie nou afgeplakt en 1 kleur???? zonde! :P
|
||||
|
||||
Quote:
oke maar is zo`n dak plaat even vlak als van een golfje 2 of deze jetta? of moet hij dan nog flink bij gebogen worden? Ik vind het echt een super vet idee joh! Succes. Gr Arno |
|
|||
|
|||
Het is zekr een superidee! En ik zie dat jullie hem in Boom gaan spuiten? Dat is al helemaal een tof om te doen op een meeting.. was ik er maar bij haha...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Pak je diesel en ga Vandaag zou het er helemaal druk zijn.
|
||||
|
||||
ja, de showground was zaterdag te vochtig dus we hadden een tijdverdrijf nodig.. hij's niet in 1 kleur hoor. had maar 3 bussen primer, dus hebben we gewoon 1 zijkant gedaan.
Dakje heb ik inderdaad met de hulp van Dasher voor een zeer mooie prijs kunnen bemachtigen. (nogmaals zeer veel dank) pasvorm is heel erg netjes, aangezien het een stalen framepje is met een alu onderframe is het zeer goed bij te buigen,.. tgaat maar om een paar mm zowieso,. dus je boort de gaatjes, zaagt het gat, en door de boutjes vast te draaien trek hem helemaal netjes tegen het dak.. het resultaat valt me helemaal niks tegen. ben er erg blij mee, en met dit weer is het SUPER
|
||||
|
||||
nog ff een foto van VAGFest..
hij staat nu met een kapot blok in de stalling.. komt een 2L 8V in
|
||||
|
||||
Al foto's van je nieuwe interieur?
|
||||
|
||||
blijft leuk om te zien. Iemand van buitenaf snapt het niet en iedereen hier wel
blijf het een leuk project vinden
Rachistorie Last edited by Ferry24 : 09-12-2007 at 12:44. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit die jetta vooral met dat dak..
weet je al welke kleur hij word? heeft er iemand trouwens meer foto's van die mat zwarte golf 2?
|
|||
|
|||
Quote:
zit hier niet in jurjen ...zit in zijn daly Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=diesel Last edited by voklswien : 09-12-2007 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Thnx