|
||||
|
||||
Quote:
oke bedankt voor de duidelijkheid alleen nu kan ik weer aan een andere pomp |
|
||||
|
||||
Oke ik heb dus een probleem: ik heb nu twee pompen geprobeert. Met beide pompen loopt de boel over.
wat raden jullie aan - benzine druk regelaar ertussen (duur) - Weer een pomp kopen (ook duur)\ En als jullie een goed adress weten voor de pomp laat het a.u.b even weten. |
|
||||
|
||||
Aan een pomp kun je niks afstellen, een drukregelaar kun je juist wel druk mee afstellen.
Zet er op die drukregelaar dan een retourleiding aangesloten voor je overdruk? Of hoe zit dat, niet dat je straks je pomp aan barrels "perst". |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je zeker dat de vlotternaalden goed schoon zijn? deze zijn namelijk wel heel gevoelig. En het vlotterniveau moet ook goed zijn. Groeten Niels |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo niels, ja de naaalden zijn brandschoon. En het vlotterniveau is een vaste stand. Dus is niet te verstellen. Ik ben een beetje einde raad. Kan dit het zijn?: De motor waar de carb's vanaf komen heeft origineel geen brandstofpomp. Nu lijkt het mij dat de carburateurs anders in elkaar zitten wat berteft de vlotters. Als het gewoon met een vacuumkraan werkt hoeven de vlotters niet heel sterk te zijn om de benzine tegen te houden. Bij een pomp zit er meer druk achter dus dacht ik dat het er misschien langs word geperst??????? |
|
||||
|
||||
hang er eens een fles boven op 1meter hoogte gevuld met benzine . stromen de carbs nog over ,echt wel vlotternaasld probleem
|
||||
|
||||
Ik had er eerst ook een brandstofpomp op aangesloten die veel te veel druk leverde.
Toen heb ik er gewoon 1 van een motorfiets gemonteerd, die helemaal niet zoveel druk geeft en stopt zogauw de vlotterbakken vol zitten. |
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties ik ga het proberen.
|
|
||||
|
||||
probleem opgelost
|
|
||||
|
||||
Quote:
en wat was t probleem ? is wel makkelijk voor als nog iemand dat probleem heeft en natuurlijk de zoekfunktie gebruikt |
|
||||
|
||||
aanvoer en retour zaten verkeerd?
|
|||
|
|||
ik heb volgens mij ergens gelezen dat een nz motor alleen de carbs en spruitstuk moeten
en dat de pomp en een t of y stukje genoeg zijn dus de aanvoer van de pomp en de retour naar de tank aan het y stukje en aan de laatste aansluiting de carbs klopt dit? |
|
||||
|
||||
Quote:
lees eens op het 86c register onder kopje techniek het topic motorfiets carbs
|
|||
|
|||
Quote:
das niet echt een antwoord he en ik denk dat ik heb geprobeert dat superlange en onduidelijke topic te lezen maar kan zijn dat ik me vergis.. maar ik ga het nog eens proberen |
|
||||
|
||||
Quote:
voor zover idd . injectie overboord mikken . benzine pomp via contact laten lopen . originele ontsteking laten zitten . nz nokkenas bij oud ijzer gooien (de meest waardeloze nokkenas samen met die van de g40 )en vervangen naar een nader te kiezen exemplaar
|
|||
|
|||
ok dus met orinele nok kan je niet nog ff blijven rijden?
wat is de slimste zet om met een nz wat winst te hebben.. en is het mogenlijk dat de nokkenas van mn vriendin beter is? ze rijd in een 2f met een monopoint 1300 aav? kan ik bedoel als ik haar afscheep met mijn nz en zelf de aav gebruiks is dat beter? |
|
||||
|
||||
elke nokkenas is beter dan die van een nz .heb er hier nog wel 1 van een abu liggen . is 204 graden met 10mm lift
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad |
|
|||
|
|||
hoi,ik vraag me af wat is probleem met 100 lit/uur pomp en een druk regelaar?
|
|
||||
|
||||
de 100lt uur pomp, stopt niet met pompen als de vlotters afsluiten.
|