|
|||
|
|||
vandaag de 2e laag er op gezet hier weer een fotootje
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf om zo een project te doen, ziet er beter als nieuw uit!
|
|
|||
|
|||
en vanavond is de 3e laag erop gekomen.
|
|
|||
|
|||
.
Super gaaf project ,
deze blijf ik volgen . Succes Grtzz |
|
||||
|
||||
goed bezig, kom van de week nog wel ff kijken
|
|||
|
|||
zoooo weer fanatiek bezig geweest vanavond.
nu zit er een laag anti-dreun/anti-steenslagbescherming op. de wielkasten moeten nog .... de spuit bussen waren op |
|
|||
|
|||
Mooi werk, je kunt echter wel beter met 2 componenten lakken werken in plaats van met spuitbussen, dergelijke lak is minder duurzaam.
|
|
|||
|
|||
http://www.dnijboer.nl/nl/dept_7.html
hier staat ie bij het is de body 950 die wij hebben gebruikt, dit is in plaats van bitumen. de bodem is al voorzien van 3 lagen 2k epoxy primer en 3 lagen 1k primer die permanent onder water kan. |
|
||||
|
||||
Anti steenslag uit spuitbus kan opzich wel...maar zou echt nooit zo'n heel project nooit doen met spuitbussen primer oid...vraag je om onthechting-roest enz enz
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 04-11-2008 at 22:41. |
|
||||
|
||||
leuk projeckt martine ga zo door
ff over de 1.1 met Webers... dit is mijn 1.1 blokje van me audi50 MET Webers. moet zegge goed te doen sucses...
Last edited by knedel16vweber : 05-11-2008 at 17:27. |
|
|||
|
|||
vanavond zijn de wielkasten achten ook en de antidreun/anti-steenslagbescherming gekomen.
fotootje |
|
||||
|
||||
Quote:
Uuuh ergens meer foto's link naar projectje??
|
||||
|
||||
Quote:
nee nog niet ben nog met de einser gti bezig als die af is gaat de 1976er audi50 op de operatietafel
|
|||
|
|||
Inmiddels weer druk bezig met de golf gezien de kou weer uit de lucht is.
De golf staat inmiddels op een andere bok met 4 zwenk wielen zodat Auke er rondom goed bij kan, in de niet al te grote ruimte. Druk aan het primeren en plamuren om de auto strak te krijgen. Hier een foto van de auto in een paar lagen epoxy primer zo is er ook goed te zien waar nog oneffenheden zitten. De wielkasten beginnen aardig vorm te krijgen In de motorkap kunnen we geen deukjes meer vinden We hebben inmiddels een ander motorblok opgehaald namelijk een 1.3i NZ uit een golf2 met een 5 versnellingsbak type AHD meer fotos zoveel mogelijk met zo min mogelijk tekst zullen volgen |
|
|||
|
|||
Mooi project..benieuwd naar de rest!
|
|
||||
|
||||
Heerlijk, goed bezig . Wat voor plamuur gebruik je hiervoor eigenlijk?
|
||||
|
||||
Quote:
epoxy dus dat vertraagd de boel flink met de droogtijden ik ben met polyester plamuur bang dat t gaat scheuren. |
|
||||
|
||||
inmiddels de achter as, benzinetank en vulhals, aandrijfassen, triangles
Bijna gereed om te monteren |
|
|||
|
|||
goed bezig daar in Noordbergum ....
|
|
||||
|
||||
Ik brande van nieuwschierigheid hoe de wielen in de kasten zouden gaan staan, dus gisteren de brandstoftank en achteras gemonteerd zodat de wielen er op konden.
Met dit als resultaat wij zijn tevreden het zijn dus 16 inch 7,5j velgen met et 20 |