|
||||
|
||||
@ e-j@y:
Het zou wel mooier staan als je hem achter nog wat lager doet. Hij staat nu wel iet wat voor over. Maar je moet doen wat je zelf mooi vindt. Sjesus moet echt opschieten met mijn fotoshoot
|
||||
|
||||
hier de mijne, velgen zijn net verkocht, komt wat anders onder
|
|
||||
|
||||
Mooie bak Michel!
|
||||
|
||||
Dikke Mk III, vindt persoonlijk modern line's heel dik staan. Zeker in 16" !
|
|
||||
|
||||
thnx vond ik ook wel, maar het is de bedoeling dat er nog iets dikkers onder komt
|
|
||||
|
||||
M'n ex mkIII, 4,5 jaar plezier van gehad.
|
|
||||
|
||||
Mooie MkIII's hoor!! vind die blauwe wel erg gaaf!! coole einddemper
|
|
||||
|
||||
Die rode Golf ziet er werkelijk uit als nieuw moet ik zeggen!!
Wou dat die van mij er altijd zo netjes bij kon staan..... En die blauwe is idd erg mooi!! Toch leuk om te zien wat mensen van hun auto weten te maken! Geloof niet dat je zoiets veel zou zien bij -als voorbeeld- een Nissan Sunny of Toyota Corolla o.i.d
|
||||
|
||||
Denk niet dat er een auto is waar meer mee word gedaan als een Golf
Heb TT velgen gehaald.. en er even onder gesoept Nu nog bandjes.. denk toch 195/40R17 ipv 205/40R17. Hoeveel mm kan hij naar beneden zonder dat t aanloopt, 40? Last edited by Soumensch : 26-03-2008 at 16:22. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er niet gek uit!!!!
Maar waarom koop je geen schroefset? Kan je zelf bepalen hoe ver je hem omlaag wilt hebben... Maarre, mooie combi velgen en auto, en het industrieterrein in Dronten loont zich best voor een fotoshoot....haha!
|
||||
|
||||
@MichelT: Heel erg mooie golf!! niet teveel poespas enzo
velgen staan ook erg goed, ben benieuwd wat ervoor terugkomt @ejay: Je ken zoveel foto's posten als je maar wilt zolang het maar jou mk3 is :P achter zou ik hem persoonlijk wel iets lager leggen
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee is mijn schuilplaats ontdekt?? haha. Ik heb liever veren. Schroefset was erg stug(die op mijn golf1). een vriend heeft ook alleen veren en dat rijd wel lekker. |
|
||||
|
||||
Hier nogmaals mijn GTI, maar dan op de 16" bbs velgen:
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje |
|
||||
|
||||
Quote:
Wauw!! mooi ding man vind die velgen ook echt supervet! wou ze ook maar heb toch voor TT velgen gekozen. Hoe is de auto verlaagd en hoeveel? |
|
||||
|
||||
Bedankt man!, Jouwe is ook niet mis! Auto is verlaagd met Jamex 60/40 setje veren/demper, ik gebruik de auto elke dag, en vind dat prima rijden. Heb daarom wel de originele gti onderlip vervangen voor een normaal model vanwege in/uitritten en drempels....
|
||||
|
||||
Den Vento 2.0GL, ook te koop bdw..........
Verlaagd met schroefset............dit is op winterstand en shitty steelies En de golf III bumpert ervoor...............spoilertjes zijn iets beter te kopen dan de Vento variant
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor "Type" BBSen zijn dit....? 1 of 2 Delig
|
||||
|
||||
meen 2 delig....
|
|||
|
|||
Ze zijn inderdaad 2 delig. deze worden origineel geleverd op de golf 4 gti in 6,5j x 16" en op de golf 3 gti edition in 7j x 16"
|