|
|||
|
|||
dus 1 gevonden domi gelukkig maar.
|
||||
|
||||
Hoe ver oogt het projeckt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja , en nu maar hopen dat ie goed is.. Ik was afgelopen zaterdag ook al bij 1 geweest. Was volgens die jongen gereviseerd en in goede staat. Toen ik de lader zag schrok ik gewoon. Erg ingelopen, niet gerevisserd. vies goor ding. Mijn kapotte was zelfs nog beter. Al met al een slechte lader, en het was ook nog bij iemand die veel met g60 doet en er wel verstand van heeft. |
|
|||
|
|||
Ben net terug van een rit 2uur heen en 2uur terug.
G-Lader is in huis Morgen even schoonmaken en nieuwe lagers en lijsten bestellen. Maar eerst nog open maken Ik heb hem gesloten gekocht. Voor dat geld durfde ik de gok wel te nemen. |
|
|||
|
|||
Weer even een wat nieuws.
Heb vanmiddag de lader even op gemaakt. Nou dat even duurde vrij lang. De poulie wilde niet loskomen. Na veel wrikken en kruipolie en zelfs een slijptol is dan eindelijk de originele stalen poulie eraf. Alle boutjes losgehaald en de lader opgemaakt. lader is in zeer goede staat, je kan zien dat ie niet veel km,s heeft gemaakt (ca 60.000). Beide helften zijn niet ingelopen en zelfs de origineel beige lijsten zaten er nog in. Ik heb nu alles eruit gehaald, zelfs de lagers. Alles wordt nieuw besteld en dan zet ik hem weer inelkaar. Op dit moment ligt de lader te weken in de ontvetterbak. Al met al heb ik een goede gok genomen om de lader gesloten te kopen. Last edited by Domi : 12-04-2008 at 07:56. |
|
|||
|
|||
Revisie-set is inmiddels ook besteld. Dat zal binnenkort ook wel binnen zijn.
|
|
|||
|
|||
mooi man dus wordt weer binnenkort rijden domi.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoop het wel ja. lader is nu compleet leeg. Alle lagers en lijsten zijn eruit. Ook is de lader even voorzien van een fris kleurtje. Nu is het wachten op de revisie-set en dan kan hij weer in elkaar gezet worden. |
|
||||
|
||||
Das het betere werk, Domi!
|
|||
|
|||
24april,
Eindelijk is de revisie-set binnen. Aankomend weekend de G-lader maar even verwennen met nieuwe lijsten en lagers Volgende week maar 2 dagen werken dus dan hoop ik de g60 klaar te kunnen maken. Hopelijk heeft mijn broer de brug vrij. Ik zal foto,s maken |
|
||||
|
||||
Brug? Is wel handig maar niet broodnodig toch om je lader te vervangen.
Ben benieuwd naar je revisie, post je hier ook foto's van? is wel intressant om te zien hoe het in zijn werk gaat |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar gaat het mij om. Elke keer op je knieen voor de auto wordt je ook niet lekker van. |
|
|||
|
|||
post je hier ook foto's van de revisie.
ben wel benieuwd hoe zo iets werkt.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal mijn best doen. Heb inmiddels 1 lader helft en de verdringer al klaar. Nieuwe lagers, olie-keerringen, borgveren en lijsten erin Kom er nu achter dat ik geen foto,s heb gemaakt |
|
||||
|
||||
jaja, dan geloven we natuurlijk niet dat er ook maar iets gereviseerd is
Zoals de waard is....
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal speciaal voor jouw foto,s maken kerel. Dan zullen we zien wie gelijk heeft. |
|
||||
|
||||
oeoe, op de teentjes getrapt? Ik kan me herinneren dat je in een ander topic over een G40 lader eenzelfde opmerking gemaakt had toen de betreffende persoon aangaf geen foto's gemaakt te hebben.
Helaas is er flink gegumd in dat topic. Als iemand zegt dat er gereviseerd wordt, ben ik de laatste persoon om daar aan te twijfelen.
|
|||
|
|||
Quote:
IK heb de lader nog niet klaar. Dus foto,s komen er wel. Die andere persoon had hem al in elkaar en al op de auto zitten. Tja, dan moet je het maar geloven he. Dit topic was dat ja, http://www.volksforum.com/forum/sho...6&highlight=g40 (in dit topic kan ook wel gegumd worden hoor) Last edited by Domi : 24-04-2008 at 21:56. |
|
||||
|
||||
Iemand heeft wel een punt hier
In mijn g40 lader vraag , reageerde je idd het zelfde wbt de foto's domi niet erg netjes ik heb daar idd een paar keer ge-edit omdat ik geen rel wou starten. Als jij nu de lader in 1 keer klaar had gemaakt waren er ook geen foto's geweest neem k aan dan weet je ook welke fout ik gemaakt heb. Maar ontopic Ik ben niet haatdragend ,hoop dat je g60 straks weer netjes loopt met of zonder foto's van de lader zoals ik hierboven lees krijgen we wel foto's te zien ik ben benieuwd, naar de staat van de lader ed. Succes met knutselen
Oldskool MK1 >http://www.volksforum.com/forum/sho...1942#post941942 Last edited by dw1986mk1 : 25-04-2008 at 10:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
super antwoord dit |