|
|||
|
|||
Zo,deze jongen is highrider nu vond 14 inch staal toch niet zo super vullen en moest echt gewoon te laag rijden zodat et wat leek dus heb toch maar een setje 15 inc staal gedaan..
opel staal in de maten 8 en 9 met een et van 49 Nou staat ie achter een eindje hoger en voor ietsie,word et rijden net wat makkelijker van!! :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Koele heb je dat oude setje nog en waar hbe jij ze laaten verbreden hier in de buurt.
|
|
|||
|
|||
hee,nee heb dat ouwe setje niet meer,en bert bennink verbreed ook had je pm gelezen en eentje trug gestuurd!
|
|
||||
|
||||
bert bennink waar zit dat heb pm niet gekregen inbox zat vol
|
|
||||
|
||||
netjes, verbreedstaal doet het altijd goed
|
|||
|
|||
@ golf3freak; leeg em eventjes dan!
@ vwpolo siem; Thnx,doet et idd altijd goed |
|
|||
|
|||
Noujah,kuiltje in de berm over et heeft gezien,vast met de draagarms op straat,gelukkig had harold een sleeptouw bij hem :mrgreen:
|
|
|||
|
|||
idd gelukkig dat men maatje er was!
dat verbrede staal weet ik ook niet waar die zijn,werd gistermorgen wakker en zaten ineens deze wielen eronder,ik denk,noujah zal wel |
|
||||
|
||||
AUw gerben leuk keultje hoe dat zo veel dingen na de bliksem of valt de schade tis ma goed dat harold erbij was anders had je mooi alleen gestaan
Verbreed staal binnekort onder de mijne hahaha koele tot dinsdag dan kom ik de schade van aan je auto ff bekijken of eht ernstig is. |
|
|||
|
|||
golf3freak, nee heb nix na de bliksem eigenlijk ahha,had de bumper er wel weer afliggen maar die zit er al weer aan!
hee,zie je dinsdag wel! hier nog 2 fotos van de minimeet in zwolle vandaag! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jongejonge Gerben, volgens mij staat je golf meer op de krik dan dat ie rijdt
Staat wel gaaf dit. |
|
|||
|
|||
hahah lijkt er wel op idd
thnx!wanneer gaan we je spatborden is doen?! |
|
|||
|
|||
Zeg maar wanneer je kunt, wat mij betreft kunnen we direct beginnen. Hij gaat ergens volgende week weer voor het eerst naar buiten.
|
|
||||
|
||||
Wooow gerben waar heb je die velgen gestole damm dat staat vet. trouwens verbreed staal moest nog even uitgebalanceer worden is gedaan als het goed is zaterdag me schroef set binnen van tec tuning.
|
|
|||
|
|||
@ Harro,Moet ik even kijken want ben ziek bij huis joh,heb niet goed met de longen,zijn foto's vaqn gemaakt,bloed is geprikt voor et donders gauw veel afvallen in korte tijd,heb voorhoofdholteontsteking en heb men oog ontstoken:S:S gaat weer lekker dus!
Maar komt wel goed,je hoort wel van me! @golf3freak,Ik liep de wielen toevallig tegen et lijf en kon ze gewoon niet laten liggen Maar ze trilden dus wel??nu uitgebalanceerd?ist nu goed dan??mooi,schroefsetje eronder dan lijkt et al heel wat!! |
|
|||
|
|||
He gerben, kut man dat je alles tegelijk hebt. Dus je moet nog wachten op de uitslag, ik hoop mee valt. Nou doe mar rustig an, me golf rijd ook wel met roest (denk ik )
|
|
||||
|
||||
Dat is niet best gerben wat is er emt je longe dan ????
Ja een deze dagen schroefset binnen ben zelf een pijp aan eht lassen je raad nooit waarvan een flammen dover haha mooi eindstukkie erop en gaan nou doe kalm an en zie je binnekort emt de meet. |
|
|||
|
|||
@harro,jah zeker kut man heb ook ontsteking in de longen:S lekker loos ofnie dan haha,jah,zal wel gaan rijden met roest maar mooi is et niet!komt goed joh!
@golf3freak,ontsteking derin:Sachjaah,we martelen vrolijk verder ben je ook aan et bakken met die dover joh hahahaah dan gaat et vast wle goed komen |