|
|||
|
|||
Bij Bieber zelf hoef je niet meer aan te kloppen, die hebben niks meer.
Zou het bij een zeilenmaken voor boten maar eens proeben die kunnen dat wel voor elkaar krijgen. Of een interieur/cabrio firma maar dan wordt het kassa.. Ik heb zelf ook een Bieber MK2 dan wel, en moet ook een nieuwe kap laten maken als ie klaar is straks..... |
|
|||
|
|||
ik bedoelde eigenlijk de zij ruitjes
deze zit niet IN de kap. maarja moet ook een nieuw achterruitje in. eigenlijk een nieuwe kap maar dat is me te duur. (bieber had ik zelf ook al gebeld) heb je mischien foto"s van je cabrio?? bedankt mvg hendrik (volgens mij kun je kap opnieuw laten bekleden bij wenink in aadorp |
|
|||
|
|||
is goed fabbi ik hoor het we.
bedankt mvg |
|
||||
|
||||
Wordt het strak nog druk met de Biebers...
|
||||
|
||||
Quote:
Jep.. Brabant is er vol van.. En ze komen nu uit alle kieren en kuilen gekropen. Ik heb vandaag weer wat foto's genomen. Zal ze morgen eens uploaden. Ik heb niet stil gezten, maar op het eerste gezicht is er nog steeds weinig voortgang zichtbaar
|
||||
|
||||
pics pics pics!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ok, ok.. hou je broek aan zoals al eerder vermeld, op het eerste gezicht is er weinig aan veranderd. Ik ben ondertussen wel verhuisd naar een ander sleutelhok (met kachel!). Moet er volgende week wel weer even uit, want we geven nog even een feestje.. (ja, heb ondertussen al bijna een krat leeg..) Aan de cabrio zelf is het volgende gebeurt: -Alle bouten vervangen door rvs -Alle kit vervangen door pakkingen -Gashendel gemaakt en gaskabel aangesloten -Koppelingskabel aangesloten + afgesteld -Schakelmeganisme aangesloten + afgesteld -Deur proefgehangen en aan de hand daarvan het scherm aangepast (deur liep aan) Foto's: De gashendel (gemaakt van een oud scharnier): Plekken waar de deur aanliep, op de foto is het nog niet bijgeklopt (sorry, foto vergeten te kantelen): Hoek van de deur (aangepast door bieber) waar ik nog niet helemaal blij mee ben, sluit niet netjes aan met de carrosserie, verder hangt de deur wel netjes (geen gekke kieren): Zoek nu alleen nog iemand die de carbs netjes af kan stellen, hij loopt nu wel vrij soepel. Maar alleen met de choke vol open en moet hem met het gaspedaal aan de praat houden. Ik ga nu eerst de uitlaat eens nalopen, deze is grotendeels nieuw, maar lekt langs bijna elke klem. En de kabelboom solderen/opschonen, tussen de dikke plus kabel zit bijvoorbeeld een stukje speakerdraad met een zekering dus kan geen kwaad om alles eens te controleren denk ik
Last edited by Matheo : 08-10-2008 at 13:18. |
|
||||
|
||||
Ach maakt niet uit joh, beetje rode pakkingkit er tussen en je uitlaat is dicht, die prut werkt ook uitstekend op openligende draden... LOL
|
||||
|
||||
Quote:
wat bedoel je trouwens met de zijruitjes dan? die in de deur? dat zijn gewoon de standaard ruiten. als het andere zijn (lees: niet standaard) zul je ze moeten laten maken ben ik bang. wat voor kap heb jij trouwens? van de golf 1 waren 2 verschillende bieber uitvoeringen (beide met een andere kap).
|
||||
|
||||
hoe staat t hier mee??
|
||||
|
||||
Quote:
redelijk, project heeft een tijdje stil gelegen omdat mijn werkplaats dienst heeft gedaan als feestzaaltje. En omdat ie toch leeg moest heb ik gelijk het een en ander geschilderd. Cabrio staat ondertussen weer op zijn plek. Motorisch heb ik hem nu vrij goed aan het lopen, maar heb het volgende probleem al gevonden, de vorige eigenaar het termostaathuis afgekit (inmiddels beruchte kit) ipv gewoon een pakking te gebruiken. Ik was al blij dat het blok lekker liep, word ik bijna genekt door een straal hete koelvloeistof. Daar ga ik deze week dus mee verder, gelijk de olie verversen. Die is veel te dun naar mijn mening. Ook ben ik begonnen met het testen van de verlichting zodat ik de kabelboom eens op orde kan brengen. Koplampen doen het, achterlichten niet, evenals de knipperlichten. Dat wordt dus de volgende uitdaging zodra de motor naar mijn zin is. Paar sfeerfoto's:
|
||||
|
||||
dat ziet er weer strak uit.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
zeker, ben benieuwd naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
Nog een fototje met dank aan de kit koning dit is dus hoe het termostaathuis aan het blok zat. Er zat gelukkig ook nog een nieuwe pakking tussen..
Ik heb al wel gezien dat ik het koelsysteem best eens uit kan gaan spoelen + het merendeel (lees alles) van de koelslangen kan gaan vervangen, het rubber heeft zijn beste tijd wel gehad. Weet er iemand nog een goed adresje voor koelslangen?
|
||||
|
||||
Koelslangen kun je bij elke autoonderdelen boer halen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat weet ik ik bedoelde meer iets van siliconen ofzo, voor een leuk prijsje.
|
|||
|
|||
Samco....
|
|
||||
|
||||
noem je gelijk de duurste op ook denk ik..
|
||||
|
||||
bij biesheuvel hebben ze un 'huismerk' is goed spul voor niet teveel geld.....
|