|
||||
|
||||
Mijne:
XXL Frame |
|
||||
|
||||
heb tijden een giant boulder gehad, keihard zonder vering, die toen verkocht en een merida matts tfs 800-d gekocht.
goed fietsje maar kreeg een half jaar later me rijbewijs . nu alleen nog een bus/kroeg fiets die ook erg goed bevalt dit was me fietsie http://www.merida-bikes.com/nl_nl/b...ts+TFS+XC+800-D alleen dan in het zilvergijs
|
||||
|
||||
Quote:
gaaf ding! zelf jaren een kuwahara gehad 1,5 jaar geleden ongeveer verkocht aan het bmxmuseum.nl
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Fiets alleen op m'n werk, en heb thuis alleen een motorFIETS staan :P
|
|
|||
|
|||
wat voor werk doe je dan dat je daar fietst. Ik fiets alleen naar de kroeg:P
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ja, af en toe dan he Als ik naar boord moet om zo een grijze schuit te repareren. En fietsen doe ik mooi van de zomer wel in m'n uitgeholde neger |
|
||||
|
||||
Mijn nieuwe aanwinst
En mijn 'daily'
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 13-12-2010 at 21:24. |
|
||||
|
||||
specificatie,s van de fietsen benji
|
|
||||
|
||||
Mooi gerold / gekwast.
|
||||
|
||||
Quote:
Specs: Cube Stereo Pro HPA 7005 Advanced Hydroform DTC Triple Butted, FSP 4-Link-System Rock Shox Revelation RLT Air 2-step 120/150mm, Motion Control, PopLoc, 15mm axle Fox Float RP23 BV 190mm length FSA Orbit Z 1.5R semi-integrated Syntace Vector 2014 318 Lowrider Oversized Syntace F149 Oversized Syntace P6 Aluminium 34.9mm RFR Trail Shape 0.1 M Shimano FC-M552 2-Piece 42x32x24T, 175mm, 3x10 speed Shimano Integrated BB Shimano Deore XT RD-M773 Shadow 10-speed Shimano SLX FD-M661-10, Top Swing, 34.9mm 10-speed Hayes Stroker Ryde hydr. Discbrake (180/180mm) Hayes Stroker Ryde hydr. Discbrake (180/180mm) Shimano SLX SL-M660-10 Rapidfire-Plus, 10-speed Shimano CS-HG81 11-36T, 10-speed Shimano CN-HG74 10-speed, 110 links Sunringlé Ryde XMB DTC wheelset 15mm/X12 Sunringlé Ryde XMB DTC wheelset 15mm/X12 Sunringlé Ryde XMB DTC wheelset 15mm/X12 Sunringlé Ryde XMB DTC wheelset 15mm/X12 Schwalbe Fat Albert Front Kevlar Triple Compound 2.4 Snake Skin Schwalbe Fat Albert Rear Kevlar Triple Compound 2.4 Snake Skin n.v.t. Black white red Incl. Cube Neopren Chainstay Protection SPD 540 pedalen Hier wil ik nog wel het één en ander aan veranderen, waaronder de remmen en het crankstel. Andere banden zijn onderweg De Focus Black Raider LTD 2010 RST Omega 100 vork HS33 velgremmen Alexrims x2100 wielen met Deore naven Deore groepset, ketting is vervangen voor XT SPD 520 pedalen Schwalbe Smart Sam Goedkopere afmontage e.d. dus als de Cube, maar hier ben ik dus ook mee begonnen MTBen. Vandaar nu een nieuwe betere fiets. En ook gelijk een fully vanwege het stuiteren
|
||||
|
||||
thnx.
Ja iedereen begint toch op een minder afgewerkte fiets. Maar die cube ziet er kwa kleuren combo echt stoer uit |
|
||||
|
||||
mijn daily, '74er Batavus fixed gear;
|
|
||||
|
||||
Echt cool zo'n Fixie. Mijn broertje, top-fietsmaker, en ik zijn er ook 1 aan het bouwen. Het frame heb ik een poosje terug al gespoten. Deze is nu als basis matzwart, met hoogglans zwart op de bovenbuis. De wielen zijn ook al binnen, deze zijn chroom en worden voorzien van gekleurde spaaknippels. Wanneer hij klaar is zal ik wel een foto maken.
|
||||
|
||||
ik heb deze van de zomer ff snel in elkaar gezet omdat het frame van mijn stadfiets te slecht aan het worden was, maar nooit spijt van gehad. Het was even wennen, vooral in stadsverkeer, maar ik wil echt niks anders meer voor woon/werkverkeer
|
|
||||
|
||||
Om even op de topictitel terug te komen:
Het liefst zo weinig mogelijk, bij iedere keer dat ik hem gebruik moet ik de banden oppompen....dan weet je hoe vaak die gebruikt word !! Vind zo'n BMX wel ultra-cool (vroeger zelf ook 2 gehad, waaronder een mooie grijze Peugeot met gele accenten). Misschien ooit nog een marsrode/zwarte bouwen als de GTI klaar is !!
|
||||
|
||||
Umm Ik fiets ook wel eens!
4 keer per jaar en dan alleen als het echt mooi weer is
|
||||
|
||||
dikke fiets!
Ik vind alleen af entoe zaterdag's nacht naar het centrum.. anders niet. |
|
|||
|
|||
Marathonuitvoering:
race uitvoering met groffe banden Frame gekocht bij s-tec duitsland. En dan opgebouwd met onderdeeltjes van de vorige fiets. pace rc31 magnesium vork sun ringle wielen (oude tune naven) x.0 achterderrie + gripshifters sram red koersvoorderrie xt crank 26/38 ofzo koerscassetje voor in de winter extralite remhendels steinbach remmetjes met elastomeer tune speedneedle of becker carbon zadel syntace f99 stuurpennetje low budget fake carbon bbb stuurtje (wel licht) xtr pedaletjes en gouden kmc kettinkje afhankelijk van het weer de banden: continental mk 2.2 met witte rand (beige ondertussen) of continental twister ss / explorer ss grtz |
|
||||
|
||||
Net fietsje! Onder de 10 kilo zeker?
Hier nog even een nettere foto van mijn Stereo. Gisteravond voorzien van nieuwe 2.4 banden, heb hiermee ongeveer 500gram bespaard Ook zit er nu een carbon spatbordje op.
|
|||
|
|||
Quote:
Met de andere bandjes duikt ie normaal ietsje onder de 9. Heb hem een keertje aan 7.5kilo gehad maar dat was een volledig andere set up. |