|
||||
|
||||
Zo de Porsche ats verkocht!
wilde niet meer op adapters rijden, en het was niet echt praktisch om elke week het gepolijste deel te moeten poetsen! Ik wou eerst een setje verbreed staal klaarmaken, maar toen begon het toch te kriebelen (in het uur nadat ik de ats verkocht had ). Heb nu een setje velgen gekocht in 14 inch 7j voor, en 7,5j achter. Soon pics |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
Quote:
idd laat maar eens zien |
|
||||
|
||||
De eerste foto's, komen er nog meer. Moet alleen even een verse lokatie zoeken!
|
|
||||
|
||||
dat is een heel mooi setje wielen..
ik vindt het wel passen bij de cabrio
|
||||
|
||||
hoe heb je dat windscherm gemonteerd? die hoort toch gewoon recht naar beneden te gaan?
|
||||
|
||||
Thanx polo-power! In het echt is het nog mooier.
Arjan, ik heb hem over de achterbank zitten zodat ik nog spulletjes op de achterbank kan meenemen! |
|
||||
|
||||
zo ziet er goed uit die wielen...is dat black chrome??staat cker goed bij je cabbie
(maar vond die oude toch ook wel mooi) |
|
||||
|
||||
De hackmessers waren ook zeker mooi, maar wilde niet meer op adapters rijden!
Deze wielen zijn idd blackchrome, glimt ook heel erg. mischien wel leuk om de bumpers en de rest van het chroomwerk ook blackchrome te maken. Of ..... ik polijst de rand en spuit het hart in de kleur van de auto, moet er nog over nadenken! Vindt het model van deze velg erg mooi, en past goed bij de look waar ik voor ga! Heb gisteravond, nog even de stoelen omgebouwd. Dus van golf 2 leder, naar de corrado onderstellen. Het is echt een seccuur werkje, en kost behoorlijk moeite en uitgevogel. Maar het is gelukt, en het zitcomfort is echt VEEL beter. Veel meer beenruimte, en hoofdruimte. Mooie afstelmogelijkheden, je hebt nu meer het gevoel dat je IN de auto zit, ipv er boven op! Dit interieur was meer een experiment, er komt binnenkort hopelijk nog een flinke update erover. Heb al wel zwarte vloerbedekking gemonteerd, technisch gaan er ook no wat dingen veranderen. Ik zou graag een versnellingsbak van een diesel willen monteren een chd of een 4t. Ik kan er alleen niet eentje vinden hier in de buurt (omg twente). E komen zeer snel weer nieuwe picture's! Thanx iedereen voor de reacties. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar je stoeloplossing!
Wat zijn het eigenlijk voor een velgen Schmidt Modern Line? edit: aha, ik zie het al. je had die foto's nog niet gepost toen ik aan het typen sloeg Persoonlijk vind ik die Hackmessers mooier; iets klassieker qua model. Maar misschien passen deze ook wel beter bij je look die je in gedachte hebt; ik hou het in de gaten! Last edited by Skeez : 26-05-2008 at 18:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben bezig met een how-to te maken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Van de week een mooi stuurtje ophalen, een fittipaldi. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt sportief; ben benieuwd |
|
||||
|
||||
Mwah sportief ziet het er niet uit, redelijk klasiek model!
Haha, foto's komen wel .... :-) |
|
||||
|
||||
Stuurtje net opgehaald, en ook al gemonteerd!
Zal straks foto's plaatsen voor de geintreseerden... |
|
||||
|
||||
Vandaag een ander stuurje opgehaald, en natuurlijk gelijk gemonteerd (vanwege mijn ongeduldige karakter) :-D
Het is een fittipaldi personal stuurtje 34cm doorsnede! Hier wat foto's: Sfeerfoto: Het stuurtje: De werkplek, zijn lederen stoelen uit een golf 2. Deze hebik omgebouwd op corrado onderstellen!! Dit was een experiment, er komen nog andere opgeknapte stoelen in ... |
|
||||
|
||||
Velgen een beetje aan het opknappen:
Hier een sneakpeak, heb besloten het hart toch maar in een mooi kleurtje te spuiten. In het echt is het wat donkerder! |
|
||||
|
||||
Zoveelste foto's in dit topic, erg he??
Het polijstpasta: Eindreslutaat: |
|
||||
|
||||
Hier wat foto's met de wielen eronder, niet s'werelds mooiste foto's maar beter dan niets :-D !
Ik ga het hart nog een ander kleurtje geven denk ik. ???? |