|
|||
|
|||
zou hem graag wat cleaner hebben
beetje zo, maar dan zonder hoerig lelijke bumper [img] [/img]
|
||||
|
||||
ook niet met die sideskirts neem ik aan?
clean en laag zou wel vet zijn idd,voor de rest niet verknooien
|
|||
|
|||
hij gaat ZEKER niet zo laag worden als de vento, die lelijke skirts komen er inderdaad ook niet op
ach wie weet.. opzich zou air erop wel dik zijn.. maar dat geld heb ik dit jaar niet meer liggen..
|
|||
|
|||
je moet ergens beginnen he..
dus vandaag de letters "fabia" en "mpi" van de kofferklep gehaald
|
||||
|
||||
passen de wielen van de vento er niet meer onder??
|
|
|||
|
|||
nee anders hadden die er natuurlijk al lang onder gezeten.
de velgen zijn multisteek 4x100 en 4x108 en mn hok is 5x100
|
||||
|
||||
ach ja tuurlijk is ook zo ja, is wel jammer dat ze er niet onder passen.
|
|
|||
|
|||
het front maar alvast een leuke upgrade gegeven;
origineel (zilveren grill lijst, zilveren koplampen) bij een schadehersteller de grill lijst laten mee spuiten daarna donkere koplampen met xenon projector + xenon 8000K geplaatst
Golf mk7 variant 1.4tsi 2015 Last edited by Darkprojectx : 15-06-2010 at 21:17. |
|
|||
|
|||
tijdje hier niet meer gepost zie ik...
ik heb er al 1 achterin gehad :o gelukkig alles netjes kunnen laten maken (all risk) dus ook gelijk van de krasjes op de achterklep af, trekhaak laten verwijderen. Nu is het wachten op loon en zien dat ik een schroefset kan schokken.. maar tot die tijd vermaak ik me zo ook wel met de Skoda blijft toch best een knap wagentje en met zn pk/kg verhouding van 1pk voor 10kg is hij nou niet echt bepaald sloom te noemen afgelopen weekend nog een 174 pk sterke Lexus (IS220d) van me af weten te houden
|
||||
|
||||
volgende keer moet die lexus zijn handrem er even afdoen
|
||||
|
||||
Quote:
kan ook een tegenligger geweest zijn?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hahaha nee maar dat hok is veel zwaarder, zijn pk/kg was 1 pk voor 9 kg, scheelt dus geen drol alleen zijn die dingen luiiiiiiiiiiiiiiii
|
|||
|
|||
inmiddels dat brave heaumeau geluid uit de skoda weten te krijgen
demper vervangen door 2 meter RVS before: after: luchtfilter is vervangen door een K&N inlegfilter, helaas geen Pipercross omdat die niet gemaakt worden voor de 2liter Daarna de boel wat ruimte gegeven om te ademen De voorkant of zijkant van de luchtfilterbak openzagen had geen nut vanwege de accu die ertegenaan geperst zit en de veerpootbehuizing.. Dus dan maar de onderkant De cheapass wissers eraf en fijne Aerotwins erop! en dan nog wat shooten he.. begin zacht spetterbuitje.. bleek toch wel een echte plensbui te zijn... Dan maar wat regen foto graferen en nu weer wachten op het loon he..
|
||||
|
||||
lower it
|
|||
|
|||
idd, wanneer komt de air?
|
|||
|
|||
komt geen air op
hij mag van mij ook wel een stukje omlaag inderdaad maar er zijn nog wat andere dingen in mn leven waar nu wat geld naar toe gaat
|
|||
|
|||
even de boel een beetje bijwerken!
ondertussen is er een V-Maxx schroefset onder gekomen! even wat fotos van de Faberiaan bij elkaar geharkt van de rit naar de VW Club Parkstad meeting vanavond de auto maar wat lager gezet.. conclusie... I NEED BIGGER WHEELS!!!!! voor gaat hij niet lager (zonder verwijderen hulpveer) in verhouding met achter staat hij zo wel lekker, dus achter lekker laten zitten sexy snoetje toch best laag voorlopig maar even die schildpadden ruggetjes drempels ontwijken... hop hop
|
||||
|
||||
Jammer van de Vento, maar je hebt er een knappe bak voor terug.
Veel succes met de 18" blikvangers Groeten, Martijn
|