![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan nog steeds Auke! het stond onder aanvraag evenementen, das nog geen verlening ![]() ![]() Succes met de voorbereidingen !!
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 03-02-2008 at 01:14. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ie het maar laat ![]() Last edited by Beetlefreak : 03-02-2008 at 01:15. |
|
||||
|
||||
![]() Vorig jaar wast mooi, dus dit jaar waarschijnlijk wel weer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat ik ook even langs wip... Met me Polo hou wel van een meeting om even rond te kijken.
|
|
|||
|
|||
![]() voor wie er mee slaap plaats nodig heeft
De Hege Stjelp, pension-camping Telefoon: 0511-461631 Menno van Coehoornstraat 17, 9251LV Bergum dat is bij de buuren ![]() ![]() Last edited by Alberto : 10-02-2008 at 09:47. |
|
|||
|
|||
![]() Ik kom ook wel even. Weet alleen nog niet waarin
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
net zo lang als in heerenveen ? ![]() voor wie er mee slaap plaats nodig heeft De Hege Stjelp, pension-camping Telefoon: 0511-461631 Menno van Coehoornstraat 17, 9251LV Bergum |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was lang zat toch. Beetje op een P plaats staan ![]() In burgum is veel gezelliger lijkt me. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
burgum is ook op de P van de manege ![]() maar gezellig was het in heereneen ook wel maar burgum zijn er meer zit en sta plaatsen ![]() potje drinken , balltje eten , gewoon gezellig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat bedoel ik ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kom zeker misschien met een vriend heeft zich een golf 1 gekocht een 1600cc automaat. gr ronnie tot dan..
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de posters ontvangen! vanaf morgen zitten zin in de golf.. aangezien die meer km's maakt dan de Jetta :p
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag ook 3 posters gehaald uit het FEC, en Split ook 1 gegeven voor op de Nissan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En recreatiepark bergumermeer is ook vlakbij, aan de Solcamastraat in Suameer. Paar minuutjes rijden en leuk voor een weekendje met het hele gezin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ook nog ff bij de jongens geweest .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet zo lang je was weg voor ik er erg in had ![]() |
|
|||
|
|||
![]() sander .. 3x
benji ..afgehaald wytze ..afgehaald Jurjen..........2x sikke-aant ..1x vrijdag avond vergeten marco ..1x oane ..1x piet ...afgehaald marcel...verstuurd ebut .....1x posters en flayers zijn af te halen in leeuwarden op onze stand |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die ouwe man die ik bij me had die wou weer verder maar volgende week praten we ff wat langer . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ook geweest, veel gezien was leuk veeeeeeeeeeeeeeel tuperware en veel crossauto's ,stockcars enz. En mooie shows