|
||||
|
||||
ben ik even blij dat mijn winteroutfit al geregeld is dan
|
|
||||
|
||||
Quote:
'ns Kijken of ik dan morgen nog voor je om 7 uur op sta. Hoe laat ben je ongeveer in Oss?
|
||||
|
||||
Quote:
Chris, lezen!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal kijken wat ik voormekaar krijg.
|
|||
|
|||
Totstraks!
|
|
|||
|
|||
ik kom iets later is nog effe wat tussen gekomen maar tot straks!!!!
|
|
||||
|
||||
ben net thuis van een gezellige avond in Oss, rij ik een deuk in de Audi......ietsjes te dichtbij de hek bij ons thuis
Is nu wel donker dus mischien morgen in het licht valt het wel mee.... Ik zal fotos en verder uitleg posten morgen.... Bedankt aan iedereen die aanwezig was in Oss, was leuk om jullie te ontmoeten. En bedankt Melvin en chauffeur voor de begeleiding naar de woon boulevaard
|
||||
|
||||
Ai das zuur
Ik vond het gezellig, maar wel errrrugg kkkooudd. Linnie was de enige die het goed had Gelukkig werd het op de terugweg snel warm in de auto
|
||||
|
||||
Mijn grote dank aan Erik en Mischa voor de lift(en).
Het was weer gezellig, maar inderdaad erg koud. @Stu: succes met de Audi, hopelijk valt het inderdaad mee.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij wel...
|
||||
|
||||
Was inderdaad erg gezellig! Bietje Kald maar verder...
Als je richting Wijchen rijd houdt op een gegeven moment de snelweg op en moet je een rotonde over en dan kun je daarna de snelweg richting gemert/venray/venlo opdraaien. Rij ik eens heeel rustig de rotonde op vanwege de 5 sebrings en intercooler achterin, komt er ineens een rode standaard golf 3 uit het niets met 80 over de rotonde knallen! Breekt met het erafdraaien z'n achterkant uit, schuurt met de bodem over het stuk betonnen middenberm, klapt terug de weg op en dit houdt ie vervolgens een keer of 10 vol om in de berm tot stilstand te komen Dat scheelde echt niets of ik had een mk3 in het front gehad |
|
||||
|
||||
@ Kevin20v Das mazzel hebben dan ja!
Ik had wel kouwe tenen gisteren (zo als de meeste denk ik) maar was weer een geslaagde meeting als je het mij vraagt.. |
|
||||
|
||||
Dat is geluk inderdaad. Anders kon die voor de 10e keer naar de spuiter
Zijn er al foto's online? Of is Melvin z'n record van 34 uur achter elkaar werken aan het verbreken
|
|||
|
|||
@Gijs: haha... nee ik ben nu weer op school, moet ook gebeuren! (zeggen ze)
Maargoed, ik zal vanavond wat foto's plaatsen, zoveel heb ik er niet gemaakt en nog minder zijn de moeite @Iv0: Super golf... mooi dat je bent omgekeerd van cit.... naar VW. ERG strak bakkie is het zeg! Voor de rest: Het was eigenlijk TE koud, dat is ook niet leuk... hopen dat het in januari beter is! |
|
||||
|
||||
Jongens (en meisjes) ik vond het gisteravond steenkoud, maar ook kei gezellig!
Zal er zeker vaker bij zijn, maaruh moeten wel iets regelen met koffie of zo. Allemaal wat thermoskannen mee of zo hahahahahaa gr Chris en Nanja en natuurlijk onze gele golf |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is echt een super strakke Golf die jullie hebben! Geweldige kleur dat geel !! |
|
||||
|
||||
@ Melly; is die foto van die blauwe frikandel speciaal nog iets geworden?
@ Chris; van die koffie is inderdaad een goed plan . Jullie golf was in ieder geval echt netjes! Zuinig op zijn
|
||||
|
||||
@Gijs; We hebben gisteren besloten dat die foto's van jou kroket zijn "mislukt" zijn dus verheug je er maar niet te veel op!
|