|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En weer niet starten he Als hij start dan loop tie netjes. Als ik hem afzet dan start hij soms wel maar meestal niet.. Je hoort de startmotor maar er gebeurt ook verder nix
iemand ervaring mee? grtz Thomas |
|
|||
|
|||
he tho heb je lopen burnen
kijk die sporen |
|
|||
|
|||
Ik en mike
|
|
||||
|
||||
Hij's leuk! Goed laag zeg...goed gelukt
Motorblok gaat dus wel rond maar hij slaat niet aan?
|
|||
|
|||
precies stijn!
we hebben nu besloten om de bobine, rotor, condensator, bougiekabels en contactpunten te vernieuwen grtz Thomas |
|
||||
|
||||
Das een goed begin! Kan ook vaporlock zijn, motorbeplating en rubber in orde? Moet zo goed mogelijk dicht zijn, zodat er geen hitte 'boven' de beplating kan komen.
|
|||
|
|||
we gaan er mee aan de slag
thnx |
|
|||
|
|||
hij doet het weer gelukkig volgende keer wel effe tanken he tho
|
|
|||
|
|||
kleinigheidje blijf je houwen Alleen de zekering van het voorlicht blaast er heel de tijd uit.. nog ff nakijken.. grtz |
|
|||
|
|||
Nou gisteren naar de keuring geweestt..
Ik werdt half in de middag gebeld dat er een probleempje was Hij kon niet gekeurd worden omdat hij niet op de remmenbank paste.. Ze hebben daar een bank voor zowel vrachtwagens als personenauto's en deze is hoger dan een bank voor alleen personenwagens.. Hij was dus te laag... Nu heb ik de keev bij een andere garage gebracht waar hij morgen opnieuw wordt gekeurd.. |
|
|||
|
|||
als tie gekeurt is gaan we hem toch verlagen
|
|
|||
|
|||
de keev is opnieuw afgekeurd
De verlichting brande te zwak het veersysteem werkt niet |
|
|||
|
|||
Quote:
wat ik trouwens vergeten ben is dat hij benzine lekt.. dit is inmiddels verholpen.. Ik vertelde al: Hij lekt niet, hij bakend terrotorium af |
|
|||
|
|||
hebbie nou wel apk ??
|
|
|||
|
|||
Hey Mike.. Nee de APK is er nog steeds niet
We hebbe hem achter iets omhoog gegooit zodat tie wel veert.. Ook is de stabilisatorstang er onderuit.. Volgende week heb ik vakantie en dan gaat tie opnieuw naar de keuring... Morgen eerst mn startmotor wegbrengen want die doet t ook niet goed.. de ene keer wel, dan weer niet.. FF in zn 3 en heen er weer duwen.. Dan doe tie het wel gr Tho |
|
|||
|
|||
APK zit erop..
Retro Mania here I come!!!! |
|
|||
|
|||
Kijk werd tijd! Nu lekker cruisen !