|
||||
|
||||
Hebben we er ZIN IN !!!!!!????
Ik anders wel hoop indd wel dat het weer mee werkt ja. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
f*ck, zul je weer zien als je je auto wilt poetsen....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
heb er zin in,
anderhalve dag werken en dan richting frans op den bult Helaas voor de tijd geen nieuwe velgen maar dat mag de pret niet drukken
|
||||
|
||||
Ja ze hebben anders heel slecht w**r voorspelt er zou zelfs storm kunnen komen dit weekend?
Ik ben benieuwd, gaat het wel gewoon door of wordt het dan verplaatst naar een ander weekend of gaan we gewoon en laten we er het beste van maken, ik keis dan toch voor het laatste....hahaha gr ronnie
|
||||
|
||||
te veel geregel om het 'even' te verplaatsen, plus dat er vergunningen aangevraagd zijn etc. etc. etc. dus het gaat gewoon door, weer of geen weer. Er is genoeg ruimte om te schuilen.
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben ze daar ook een broodje bal dan
|
||||
|
||||
DUh...............Frans op de Bult is en TruckStop.................wat denk je zelf................
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop toch wel zeker meer dan "één"broodje bal..hahaha, Heb er echt zin in..kan niet wachten moet alleen nog even een uurtje of twee ergens vrijkrijgen om me auto te kunnen poetsen haha. Gr Ronnie.. tot zondag.
|
||||
|
||||
Quote:
Moet ik dat kunnen ruiken...??? Weet ik veel, het was maar een vraag. Tot Zondag
|
||||
|
||||
Nou euh het MOET mooi weer zijn.
Heb gister avond de hele avond op de einzer zitten poetsen. Heb onder alle nagels wel een half blik unipol zitten...... maar glimmen!!!!
|
|||
|
|||
En of ik er zin in heb
Morgen nog wat draden van de audio wegwerken (heb even een leuk setje gekocht zodat ik me onderweg ook niet zo verveel ) en dan de auto weer in de poets zetten. Ik heb er zeker wel zin in.... Wat kost dat ongeveer je tankklepje laten airbrushen? |
|
||||
|
||||
Het weer voorspelt niet veel goeds.................
|
|
||||
|
||||
Inderdaad... het weer zal aardig ruk zijn
|
||||
|
||||
Het is ook een Midwintermeeting
Dus weer of geen weer natuurlijk aanwezig!! |
|
||||
|
||||
Vandaag de zomer hoepels er weer onder, weer of geen weer, ik heb er zin in, in vandaag EN in morgen, DUb Dep zal er zijn.
|
|
||||
|
||||
Vandaag ff mn g60 wielen een beetje opknappen, auto poetsen, de g60 wielen eronder omdat de lak van mn cupvelgen is geknapt , en dan op naar morgen
See you in Deurningen
|
|||
|
|||
ik ben zeker aanwezig .....denk in de country ....voor als het water wel wat om hoog komt
de eerste meeting van het jaar mag je niet missen |
|
||||
|
||||
gelukkig hier nog geen afhakers ivm het weer,
1ste vw treffen dit jaar en die kun je niet laten schieten! weer of geen weer komen doe ik
|
||||
|
||||
Straks eerst nog even een set andere schokdempers rondom onder de golf zetten (er is er voor ééntje lek geraakt !) !
Er komen nu een set kortere gele dempers onder rondom ,zal vast beter rijden dan originele lekke dempers ! Dus zo het nu staat ben ik ook aanwezig met de golf