|
View Poll Results: hoe ben je hier terecht gekomen | |||
via een link | 98 | 17.31% | |
via een flyer | 2 | 0.35% | |
via een sticker | 9 | 1.59% | |
mond tot mond | 209 | 36.93% | |
via het logo op een foto | 8 | 1.41% | |
86 | 15.19% | ||
anders... | 153 | 27.03% | |
1 | 0.18% | ||
Voters: 566. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
ik ben hier gekomen, doordat ik op deze site gewezen ben, door een steekproefcontroleur met een golf1!!
|
|
||||
|
||||
Ik moest van Hajee even kijken!!
|
||||
|
||||
Ik was op zoek naar iemand een oude bekende van het forum hier !
zal zijn naam niet noemen hahhaa en toen ben ik hier blijven plakken
|
||||
|
||||
eerst was er vwforum (zwarte ), hoe ik daarbij kwam weet ik niet. denk google ofzo.
ok aangemeld....2weken later HOP heel de site uit de lucht ....is toen in 2-en gesplitst....vw-moruf en deze. hele tijd veel gepost op de eerste, maar daar is er de rek ook wel uit na een 1.5 jaar. laatste tijd peupel ik hier wat rond.... sorry
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
ik had `t zelfde
|
||||
|
||||
GOOGLE
gr. michiel
|
||||
|
||||
Ik val waarschijnlijk in herhaling, maar ook hier hetzelfde verhaal.
Op het oude vwforum wat aan rommelen en sinds het platgaan van die site carpoolen tussen vwforum en het volksforum. |
|
||||
|
||||
poll had wel wat uitgebreider mogen zijn aangezien anders wel beetje vaak wordt gekozen.
|
|
||||
|
||||
Via mijn kameraad ZIPPO.
Toen een beetje rondgekeken hier en toen maar aangemeld. |
|
||||
|
||||
k zou `t nie meer wete, gewoon toeval, maar et bevalt goed
|
|
||||
|
||||
Had eerst VWforum gevonden, maar er MOEST iets beters zijn dan dat... Dus ff gezocht en ja hoor
|
||||
|
||||
ik via mond op mond met jk lemans... vonden we wel fijn...
|
|
||||
|
||||
Ik zit hier al langer... rij nu een jaar met jetta... en ben op dit forum een half jaar?!?? (ff join data bekijken )
msn op msn ook wel beter genoemt, krijg je het te horen. Last edited by Nas : 25-12-2008 at 12:10. |
|
||||
|
||||
Ik ben hier via een collega terecht gekomen.
Die is hier bekend onder de naam Litlle red rooster. |
|
||||
|
||||
nou zal ook maar ff vertelle dan hoe ik hier terecht ben gekomen. ben er nog niet zolang ongeveer half jaartje gok ik. ik zat te googlen en toen kwam ik het spijlbusforum tegen geloof ik daar stond een link naar een spijlbus project. dit project stond op dit forum maar tot mijn spijt heb ik gisteren vernomen dat de eigenaar van dit project skywalker gestopt is met posten van zijn project en zelfs met het hele forum!!!! erg jammer vind ik dat maarja is niks aan te doen.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij via een 1 of andere startpagina?
|
|||
|
|||
mail gehad van via een adv. die ik op marktplaats had staan
bevalt wel hier afentoe een beetje slap auwehoeren |
|
||||
|
||||
...de vraag is hoe kom je hier weg?!
|
|
|||
|
|||
sinds het einde van het eerste forum van vwforum wist toen al dat volksforum bestond, keek hier ook vaak, echter niet zo heel lang geleden pas aangemeld...
|
||||
|
||||
Quote:
ghehe Dit is Mond-op-Mond-reclame: Lexo zei me hier eens te gaan kijken.. geen spijt van (twijfel soms mijn C-Kadett in te ruilen voor een mk1 )
http://img.photobucket.com/albums/v...hrift-Caddy.jpg -= VW Caddy 1.9TD=- 1986 -= Volvo 244 DL 2.1 Automaat=- 1975 Last edited by ZOAB : 23-02-2006 at 23:16. |