|
||||
|
||||
Quote:
8 inch is 20 cm is dus 1.25 cm stretch per sidewall op 55% is dat echt te verwaarlozen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vind de 175/55 niet mooi staan op een velg breder dan 7J, aangezien het wang vrij hoog is. Wordt het een beetje ballon-achtig van.
Op 8J staat 195/45 wel super denk ik! Vind persoonlijk die 195/50 niet eens verkeerd staan. Quote:
Jaja, en met 165/50 van Nankang heb je wel grip? Die van de smarts zijn Continentals, heb er zelf tijden mee gereden op de Golf 3. Bevielen zeer goed, ook bij nat weer.
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 24-12-2008 at 00:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
ga zowiezo niet met nangkang banden rijden. voor komen dan 165/50 15 van bridgestone en achter 175/50 15 van good year.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wist niet dat de smartbanden van Continental waren. Maar omdat Jaap begon met "lekker goedkoop" dacht ik dat het weer zo`n goedkoop prulbandje was....vandaar. Maar met die conti`s heb ik geen ervaring, dus bij deze trek ik mijn mening weer in. Maar mijn mening over Nankang blijft.....Nankang=goedkope troep met weinig grip.
|
||||
|
||||
lekker goedkoop omdat Leon ze tijden lang, jong gebruikt, hier aanbood op het forum voor 25 euro per stuk.
|
|||
|
|||
ik heb nu achter 195-45-15 op 8J velg en voor 185-45-15 op een 8J velg.
En mijn bedoeling was om de 185 achter te leggen en aan voorzijde 165-50-15 te monteren. Maar als ik jullie hier goed begrijp raden jullie het af?? |
|
|||
|
|||
185-45-15 op een 8" en 165-50-15 op een 7" vind ik persoonlijk heel erg mooi staan Niet heel extreem, gewoon een beetje getrokken. Het is eigenlijk af te raden als je voor goedkope chinese bandjes gaat bandjes is nou echt het laatste waar je op moet gaan bezuinigen..
|
|
||||
|
||||
Nieuwsgierig als we zijn wilde we graag weten hoe je een 185/35-17 band op een 8j velg krijgt, en het viel eigenlijk niet tegen, hij zat er zo op en zie hier het resultaat:
|
|
||||
|
||||
valt niet tegen, lijkt nog niet zo extreem gelukkig. (de stretch dan)
|
||||
|
||||
Nee idd, maar er zit toch een beste gleuf tussen band en velgt rand. Heb wel bedacht dat ik op deze maat niet dagelijks zou willen rijden
|
|
||||
|
||||
De stretch lijkt volgens mij mee te vallen omdat die bandjes zo verrekte plat zijn, zie je niet goed hoe schuin de wang staat.
|
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt erik nu weet ik ook wat ik doe met mijn bbs rs in 17 inch wat voor banden er om komen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat vind ik een hele leuke combo zo.. 185/35-17 op 8j, ziet er goed uit!
Leuk voor onder een passat 35i of een Vento of Golf mk3
|
||||
|
||||
Quote:
Nee kreeg er zo veel commentaar op ik heb ze allemaal weg gegeven Die dingen vind je op iedere straathoek heb ik begrepen, dus dat moet geen probleem zijn. Ik zet de wielen van de week even onder de auto misschien dat ik dan nog wat andere fotos kan maken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand nog van die smart bandjes te koop, was wel een topic hier op het forum maar das bijna 5 jaar oud...
Staat denk wel leuk op 15" 7J...
|
||||
|
||||
Vet hoor ErikM!
|
||||
|
||||
@ ERIK M
welke et hadden die velgen? zeer geslaagde combinatie zo!! (wielkassen waren orgineel?)