|
|||
|
|||
Netjes hoor! Nu snel afbouwen en rijden maar.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit hoop hem eens in het echt te bewonderen(damn wat mis ik mijn oude rallye nu ik dit weer zie )
|
|||
|
|||
Quote:
dat heeft ieder 1 wel als je de oude auto er weer zo mooi uit komt te zien.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo rond April/Mei moet ie klaar zijn (de spuitfase en de motorische fase welteverstaan ) en dan gaat ie mee naar een aantal meetings. Dus dat moet lukken En anders regelen we toch een mini-meet speciaal voor jou
|
||||
|
||||
heb net alles zitten lezen.
netjes hoor goed bezig,vind het mooi als het zo goed aangepakt wordt weet niet of je al iets gevonden had om je deuren waterdicht te krijgen ,ik heb het gedaan met vijverfolie netjes een mal gemaakt deur ingepoten met lijmspray. klein busje gekocht en toen netjes dichtgeplakt ,ff kijken of je alles dicht heb zitten. werkt perfect .vijverfolie had ik bij de praxis gehaald had 2,5 meter nodig en waterdicht natuurlijk, vijverfolie hè. dus bij deze de tip van de dag en succes met je doorvoerrubbers. gr menne
|
||||
|
||||
Foto's zijn van matige kwaliteit, maar toch even de laatste vorderingen.
Vandaag aan het afmonteren geweest, ben een heel eind gekomen. Dakrubbers gaan er alleen af, blijk 2 verschillende te hebben Voor de deurfolie heb ik al wat gevonden. 3M heeft een schuimfolie met kleefzijde, welke je zelf op maat kunt snijden. Ik zal er wel eens een foto van maken.
|
||||
|
||||
Komen die steenslag stickers er ook weer op? Geloof dat er laatst iemand was die ze te koop had (of was dat nu voor de mk1 Cabrio met Quartet set, weet het even niet meer). Of wil je die stickers er niet op hebben?
|
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit \!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zit ik nog over te twijfelen, ik denk het wel.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit baas!
|
|
||||
|
||||
Ik ben met Haas, ziet er goed uit baas!!
Nee echt, velgen doen het goed bij de auto en die verse lak had hij al zo lang verdiend...klasse!
|
|||
|
|||
ik stond al op t punt ze te jatten voor mijn 19, maar ja... dat valt zo op he :P
|
|
||||
|
||||
hulde!
|
|
||||
|
||||
Erg netjes tot zover , Hans!!
Voor wat betreft die steenslagfolie, ik zou het wel doen. Dan neigt het wat meer naar origineel. Ik weet dat Joris hier op het forum perfecte imitaties ervan maakt, inclusief het stippen-design.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
rene , kom je een x langs ? wil even wielen passen bij je ;-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Off-topic............ Is goed Peter.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
ik zou het niet doen ... het gaat vast heel veel geld kosten
|
|||
|
|||
duurt lang....
|