|
|||
|
|||
HATSIEJUUUUUUUUUUUU, ff de stof eraf niezen...
Er is heel veel gebeurd hier.. Niet lang lullen maar ff mijn topic met foto's vullen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Damn nice! Niet stil gezeten idd, inmiddels al klaar?
|
|
||||
|
||||
Dat stuur.... GAAF!
Nu nog de mooie wielen er onder en de verse 'N' bumpers, dan ben je helemaal klaar.
|
|||
|
|||
ik moet nu nog de puntjes op de i zetten.. De bumpers moeten nog iets grijzer worden.. Moet de kofferklep nog stellen, hemel achter vast plakken, motor afstellen etc.. Allemaal dingetjes die ik lekker op me gemak met lekker weer ga doen..
|
|
||||
|
||||
Moet wel zeggen dat de auto er mooier uit ziet dan de foto's bij de spuiter. De kleur komt nu veel minder 'kermit groen' over.
|
||||
|
||||
ik vind hem helemaal geweldig. interieur ook, was dat al in die topstaat?
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 24-02-2009 at 12:29. |
|
||||
|
||||
ziet er heel goed uit!!!
|
||||
|
||||
Mark plaats even een foto met die allycats erop, of heb je er nog gen bandjes op?
Lijkt me echt een mega ploatje.. Gr Ronnie ziet er erg strak uit man.
|
|||
|
|||
Bedank voor de complimenten..
Het interieur was nog in top staat, ook daar kan je aan zien dat de wagen echt pas 69.xxx gelopen heeft.. Moet wel de bestuurders stoel nog een goed met kunstofreiniger schoonmaken.. En misschien volgend jaar in de winter eens opnieuw laten vullen.. Het veschil met de bijrijders stoel merk je wel als je erop zit.. Ik heb nog geen foto's met velgen, en die liggen er ook nog niet onder.. Er ligt me nog veel te veel zout op de wegen.. En daarnaast kan ik toch nog niet rijden, want hij is nog geschorst.. |
|
||||
|
||||
Super!
|
||||
|
||||
tja tja ik viond hem gewoon geweldig geworden Mark echt heel erg mooi nu nog de wheels eronder en dan is ie af! Gr joey
|
||||
|
||||
super, wat een wagen! mooie kleur ook in combinatie met het interieur!
|
||||
|
||||
Zo! Dat is wel een heel fijn karretje zo!
Ben benieuwd naar de foto's met de Aallycats eronder, dat gaat vast super staan!
|
||||
|
||||
Ja hij is zeker mooi ja..
|
||||
|
||||
Petje af, heel mooi geworden. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je er mee kunt gaan tuffen met lekker weer.
Ik wou dat mijn Golfje al eens zo ver was, maar dat duurt nog wel even |
|
||||
|
||||
word weer helemaal super!!
gr. |
|
|||
|
|||
Vandaag nog wat dingetjes gedaan:
- bumpers - ruitsproeier - hemel - knipperlichten - koffie veel koffie, nog meer koffie en vlaai |
|
||||
|
||||
Prachtig, echt prachtig !
|
||||
|
||||
die motor-ruimte ziet er echt super uit! de buitenkant trouwens ook hoor!
ik zou alleen wel even de velgjes opnieuw zilver spuiten ook al zijn ze tijdelijk, al is het alleen maar voor het oog