|
||||
|
||||
En ik maar denken dat Fred met zijn startmotor bezig is
|
|
||||
|
||||
Nee, hondje moest weer zeiken dus blijf maar uit de buurt ;-)
|
|||
|
|||
ziet er gelikt uit Nigel, of ben je echt met de tong er overheen gegaan!
wordt een mooie Corrado zo helemaal origineel!
|
||||
|
||||
Mooi corrado lekker orgineel toppie
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties
@Salih: als ik er met mijn tong over zou gaan dan werd de wagen er niet beter van worden denk ik zo Vandaag mijn G60 logo mogen ontvangen. Aangezien de oude grille op meerdere plaatsen gebroken was en het chromen embleem verkleurd was naar grijs heb ik een andere grille geplaatst met zwart logo... Het corrado embleem op de achterkant was helemaal verkleurd en zat half vastgekit op de achterzijde Dus gister even een spuitbusje laten mengen en het logo opnieuw in de lak gezet. Natuurlijk gelijk even 4 nieuwe 'hoedjes' gehaald om het logo vast te zetten. Even laten drogen en dan kan het embleem er morgen weer op
|
||||
|
||||
nette G60
Tornadorot |
|
||||
|
||||
Netjes, zwarte vw logo steekt mooi af bij rood !! Begint er al mooi op te lijken zo..
|
||||
|
||||
Quote:
Hij begint inderdaad aardig origineel te worden zo... In de winter eens gaan zoeken naar mooie hoepels voor volgend jaar
|
||||
|
||||
Top!
|
|||
|
|||
haha, dat denk ik ook niet!!
Maar ziet er super uit zo, wat voor wielen had je in gedachte?
|
||||
|
||||
Mooi te horen dat t logo heelhuids is aangekomen, heb me uitgeleefd op het verpakken ervan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat houd ik nog even voor me @Rick: Je kon er met de auto overheen rijden en dan zou die nog niet breken
|
||||
|
||||
Vet.. een rooie!
Die LM die je toen had zouden vet staan met die goude harten
|
|||
|
|||
Quote:
idd Misha, maar hem kennende zal het wel goedkomen!
|
||||
|
||||
Ziet er zeker goed uit zeg
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Quote:
Trendkleur he Die wielen rijden toevallig nog steeds bij mij in de straat rond... Die zouden inderdaad wel gaaf staan
|
||||
|
||||
heerlijk nette wagen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De auto word onwijs netjes weer!
|
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN !!
|
|||
|
|||
Dit wordt echt weer een mooie corrado!
Ik hou er wel van als een wagen op deze manier met al die kleine details weer helemaal in ere hersteld wordt.