|
||||
|
||||
Quote:
Vette foto's dude!! Echt super
|
||||
|
||||
hoe de man
|
||||
|
||||
@Sponzer: Ben ik gek, of zijn de foto's niet beschikbaar op dit moment ???
|
||||
|
||||
Wat een topweekeind!!! Bedankt iedereen! Volgend jaar weer !?!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent gek Je moet wel bij "bezochte meetings" kijken he |
|
||||
|
||||
Nou,
Ik zit hier op m'n werk te kijken en daar zie ik 8 evenementen staan die ik kan aanklikken, en daar zit deze niet tussen !!!! Ik kan het thuis helaas niet checken, want ben net van provider gewisseld en heb momenteel even geen internet !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Wat heb jij daar achter je oor
|
||||
|
||||
Zo hier komen dan eindelijk de fotos uit Belgie...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat een meeting mannen!!
Had het niet willen missen! |
|
||||
|
||||
vond het fantastisch!
was de eerste watergekoelde meeting voor mij(eindelijk mocht mijn golfie er ook tussen staan ) kwaliteit van de autos was zeer hoog stonden echt mooie autos tussen. helaas gingen we rond half 1 al naar rijperkerk voor de kevermeeting dus heb nog veel autos gemist zag ik al op de fotos groeten gary |
|
||||
|
||||
Wat een meeting!
Had het voor geen goud willen missen! Heb echt genoten, die dag. Het was voor mij de afsluiting van een geweldig weekend Iedereen bedankt!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Was leuk kennis te maken zaterdag al Nas! Blij dat je het naar de zin hebt gehad in Zuid Denemarken
|
||||
|
||||
Quote:
Verbazing=hoofd schuddend van links naar rechts?? Sorry maar als ik dat verhaal lees, hebben jullie echt teveel mad max gekeken, en menen jullie nogaltijd dat jullie in de speeltuin zitten....
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heeft die gast het over Afspraak maken bij een psychiater misschien |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat je de pagina dan ff mpet vernieuwen Als je op de site met evenementen staat ff op F5 drukken... of ff naar beneden scrollen |
|
|||
|
|||
Ik heb erg genoten van de leuke sfeer, mooie auto's en de volle parkeer plaats. Goed voor elkaar zo'n opkomst op een 1e meeting, complimenten.
Een foto verslag is te zien op www.dubspeed.nl Enjoy, Patrick...
|
||||
|
||||
Allemachtig heren jullie hebben het ook druk gehad zie ik wel! Helaas heb ik geen tijd gehad om even in Burgum te kijken gezien de drukte in Rijperkerk waar we ook al topdrukte hadden met 150 autos, en opvallend genoeg lag de kwaliteit van de auto's hoog dit jaar!
Hopelijk velen van jullie terug te zien op de VAG Nachtrit op 22 september bij Autoland van den Brug!