|
||||
|
||||
Mooie corrado pedaalemmer!
Staat er strak bij, dikke pluim. |
|
||||
|
||||
Mis toch een beetje die stevige verlaging die hem afmaakt. Maar aangezien het je daily is wordt dat misschien moeilijk?
Je was trouwens grote afwezige in Oss vrijdag.
|
|||
|
|||
mooi verlaagd is de corrado.
|
||||
|
||||
als yoda 'm mooi vind, vind ik 'm ook mooi
|
||||
|
||||
G*dver, toch een mooi bod gekregen voor de corrado....ga binnenkort hoogstwaarschijnlijk samenwonen en dat kost behoorlijk wat geld...
twijfels twijfels... Overigens kan hij niet lager, de 8j staal achter maakt dat onmogelijk, heb al 2 stuks gloedjenieuwe continentals van 200 euro in 3 weken afgeschreven dus lager gaat hij nu ff niet. Is trouwens ook zonde van mijn carter en subframe welke niet voor niks opnieuw gelakt is. |
|
||||
|
||||
super strak
houden die auto als het gaat succes |
|
||||
|
||||
Zou 't niet doen, maar keus is aan jou.
't Is in ieder geval een mooie auto, en je weet denk ik net zo goed dat het over een tijdje weer gaat jeuken en je alsnog een VW koopt die ook kosten met zich meebrengt. Mijn advies is gewoon de auto aan te houden waar je al veel tijd en geld in gestoken hebt.
|
|||
|
|||
Mooie Corrado vooral de kleur is super
|
|
||||
|
||||
Ben er zelf ook nog steeds heel blij mee. Lak blijft goed glimmen, zal hem eerdaags eens netjes poetsen kijken of dit nog meer kan.
|
|
||||
|
||||
Henk, schorsen die handel! Niet verkopen. Als je wilt dat er wel regelmatig mee gereden moet worden, dan moet je hem maar mij in de leen doen (haha, ). Maar verkopen, niet doen joh!
Dan mis je hem en zie je hem voor hetzelfde geld een tijdje later helemaal verragt terug, kortom niet doen. |
|
||||
|
||||
Een auto blijft een auto, samenwonen kost ook erg veel geld.
Als je echt een goed bod hebt gehad, zou ik hem gewoon wegdoen. Je kan altijd nog een andere corrado kopen en opknappen! Zo heb ik het ook gedaan met mijn project auto's!!! |
|
||||
|
||||
nderdaad zo denk ik er ook over alleen ik zit nu op 6500 euro wat de auto totaal heeft gekost aan reparaties en revisies exclusief de velgen maar inclusief de aanschaf.
Dat krijg ik er nooit uit. Krijg vrijdag te horen of de koop doorgaat, er zit een garage bij het huis met smeerput dus kan hij mooi binnenstaan en komt er een diesel bij. Als dat doorgaat moet het wel lukken om hem te houden. |
|
||||
|
||||
dikke corrie
die kleur is echt super!! |
|
|||
|
|||
Ik vond de Ronals wel mooier als het staal, maar blijft een leuk ding!
|
||||
|
||||
Ronals waren een tikkie aan de kleine kant...raakte echt alles met de onderkant. 16"en groter is een betere maat, en vult ook de kassen veel beter zonder te dicht met de bodem bij gevaarlijke punten te komen...
|
|
||||
|
||||
Sinds een aantal weken een nieuwe vdo drukmeter erin gezet had er nog geen pic van. Piekt netjes op 0.95 bar |
|
||||
|
||||
Is dat zo'n dubbel DIN radio of hoe het mag heten?
|
||||
|
||||
volgens mij vertekend de foto nogal... het is zeker geen dubbelDIN en ik vind de roosters boven ook nogal hoog overkomen.
|
||||
|
||||
In een Corrado past geen dubbel-DIN; dan zou je het dashboard grondig moeten verbouwen...
@ Pedaalemmer: ik heb trouwens de 'spoiler-knop' gevonden! ThanX!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
nope enkele din, radio is van jvc, die heeft een serie enkele din radio's. Speelt DVD af op het scherm. Erug relaxed. En het mooie is dat als ik de auto ergens neerzet en het frontje meeneem er geen scherm meer op de radio zit Deze is zonder navigatie, vriend van me heeft de versie met navigatie maar is dan ook 400 euro duurder. |