|
||||
|
||||
Vandaag even de bandjes om de velgen gelegd en ging zonder enige problemen moet ik zelf zeggen, ongeveer 2 a 3 minuten per band.
De velgen zijn voor gewoon te breed en lopen alleen aan bij het bochtenwerk . Heb twee 1" randjes besteld bij Cultwheels en origineel BBS. De velgen moeten nog wel even opgeknapt worden maar dat gaat helemaal goed komen. BBS RS070 met 165-45-15 bandjes. Vindt het zelf heel netjes staan moet ik eerlijk zeggen en dan vooral de combi van het goude hart met de zwarte lak . Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. |
|
||||
|
||||
HEEL erg mooi, kwijlen.
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
165-45, stoer!
Combi valt me ook niet verkeerd. Leuke ding zo.
|
||||
|
||||
Thnx mannen! Inderdaad 165-45, zijn Conti's komen van de eigenaar van de welbekende gele swallowtail, hij had er nog 4 nieuw liggen.
|
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
zeer mooi hoor echt waar...
|
|||
|
|||
staat mooi zo de bbs rs.
|
||||
|
||||
Thnx, vandaag de 1" randen binnen van Cultwheels en zijn als een spiegeltje. Als het er zo voor staat is het setje over ongeveer een maandje klaar.
|
|
||||
|
||||
heel mooi
|
||||
|
||||
Ziet er vet uit man !! staat wel dik met dat gouden hard!!!
gr Joey
|
|||
|
|||
gvd wat strak kerel! echt perfecte combi zo, had niet verwacht dat het zo mooi zou zijn en dat het zo netjes zou passen.
|
|
||||
|
||||
Hey gozer, zelf had ik het ook niet echt verwacht maar kom een keer kijken als de wielen helemaal klaar zijn:thumup:, zal nog wel een maandje duren denk ik.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !
De bbsen staan de polo goed ! Hoe breed zijn deze randen 7,5 ?
|
|||
|
|||
Quote:
zijn de zelfde velgen die jij ook onder de mk2 hebt molle
|
||||
|
||||
Inderdaad Ruurd, zijn 7J.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je wat meer fotos van de banden, van wat dichterbij ?
|
||||
|
||||
Die ga ik zo snel mogelijk voor je maken, zal waarschijnlijk morgen worden dan. Maar staan niet overdreven getrokken vindt ik zelf. Maar zijn wel redelijk plat.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ok bedankt alvast Ben benieuwd hoe het staat, als mijn banden op zijn. Wil ik er meschien dan ook wel 165 50 om hebben.
|
||||
|
||||
Dit is wel 165-45, komt wel een beetje overeen alleen zijn deze platter. Breedte is uiteraard exact herzelfde.
Vanavond komen de foto's. |