|
|||
|
|||
over overspuiten gesproken... Ik twijfel wat ik moet doen met de mijne.
Hij is nu wit, maar ik zat te denken een oude keverkleur (parelwit) of Dakotabeige of iets in die trend.. Ideeen? Last edited by erwinsims : 16-12-2012 at 14:13. |
|
||||
|
||||
Das lang geleden.....Sinds afgelopen zaterdag nog een tweede 5 deurs erbij. Een Manila groene. De kleur komt op de foto`s niet zo mooi tot zijn recht in het tl licht maar zoals je ziet zit er nogal wat werk aan. Maar dat komt wel goed. Auto is een GLS van 1980 met origineel schuif/kanteldakje.
|
|||
|
|||
Mocht er iemand nog een 5-deurs raamset (blank glas) zoeken heb ik nog een setje staan voor weinig!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog een setje groen rondom liggen die ooit nog eens in mijn diesel moet incl. de rubbers en chrome lijsten rondom die ook al een tijd op zolder liggen....
|
|||
|
|||
Eigenaar van een 5deurs 1.5D uit '79, zal eens kijken of ik een foto heb van de huidige staat...
|
|||
|
|||
He misterd, kijk eens op pagina 5
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik zag hem al staan. Ik heb al contact met de vorige eigenaar voor foto`s e.d toen hij nog in goede staat verkeerde. En ik hoop dat hij dat interieur nog heeft staan......
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ieder zijn eigen smaak natuurlijk maar ik heb nooit begrepen waarom mensen een 5 deurs kopen ipv een 3 deurs die naar mijn mening veel mooier is
|
|||
|
|||
Quote:
had dat idee ook vroeger, en eens ik de 30 voorbij was wou ik niet anders als de 5 deurs. 3 deurs blijft mooi maar de 5 deurs vind ik nou net dat meer hebben. Ieder zijn eigen smaak idd.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind een gokfje 1 5 deurs een schattigere uitstraling hebben. Klassieker.. En 3deurs meer race/snel/gti look/nozem/stoere look hebben. Daarom bouw ik een 5deurs snelle golf. Mensen verwachtte 110pk diesel ook niet in een "schattige 5 deurs golf 1"
|
|||
|
|||
Quote:
+1
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind 5 deurs ook persoonlijk minder mooi vanwege die kleine deurtje's, maar iedereen het zijne.
|
||||
|
||||
Ik heb bij een 3 deurs auto in het algemeen het gevoel dat je zon lompe deur dichtgooit.
Bij een vierdeurs heb ik dat niet door de kleinere deuren. Voor de looks vind ik vaak wel de 2deurs mooier. |
|
||||
|
||||
Als je 1.98m lang bent wil je graag een 2-deurs, geloof me. In- en uitstappen is juist weer lastiger dan bij een 4-deurs, als je krap naast een muur of andere auto geparkeerd staat. Hmmz, misschien moet iemand maar eens naar boven openende deuren uitvinden...
(Bron: commons.wikimedia.org) |
|
|||
|
|||
Quote:
Aankomend jaar op een setje 16" C2's 7 en 8" breed