|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! ISO iets omhoog en beetje middelen hier en daar. Sluiter van 1/15 - 1/80 ongeveer. Moet ze ook nog een beetje nabewerken, deze zijn nog maagd Jullie zouden toch ook afgelopen maandag??? Zondag is idd koopjes dag, ff scoren voor de Jet?? Ben benieuwd wat voor kiekjes je thuis brengt, denk dat je 50mm f1.8(?) wel heel erg goed van pas komt IIG veel plezier.
|
||||
|
||||
wij gaan zo die kant op .. eens kijken of ze nog wat leuks in de aanbieding hebben in essen
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, alles uit de hand gedaan. Voor een statief is het veel te druk en kom je nooit weer weg. Een 1-poot statief zou wel kunnen maar heb ik niet. Sluitersnelheden van 1/15 - 1/80 ongeveer, van de 150 zijn de foto's op de vorige pagina toch wel de meest fraaie
|
||||
|
||||
Morgen gaan we in de golf 1, iemand nog iets nieuws of je winterbanden moet hebben? Laatste wat ik hoorde was dat je pas onder een bepaalde temp winterbanden moet hebben.
Zelfs tijdens een politiecontrole wist de agent het me niet te vertellen? |
|
||||
|
||||
Heb je in Duitsland nog niet nodig. Alleen wordt je zowiezo voor 50% aansprakelijk gesteld bij een ongeluk ook al zou het niet jouw schuld zijn. (vorige week gehoord van garagehouder, dus of dit 100% klopt weet ik niet)
Wiebrand
|
||||
|
||||
Dat van de winterbanden is toch pas vanaf 1 januari? Niet dat ik er wat mee kan, helaas nog geen geld voor winterbanden. Anders had ik ze nu wel gehad. Ga dan ook niet naar Essen. In Nederland zijn winterbanden ook beter!
|
|
|||
|
|||
kun je daar in die hal eigenlijk pinnen ofzo? of daar ergens buiten of iets?
want stel dat ik bijv. een schroefsetje koop, of 2, dat wordt dan best een gesjouw met veel geld, en daarna met een flinke doos... hoe doe ik dat het best? |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nog maar een keertje. Ik ben ook naar Essen geweest en ben geen winterse omstandigheden tegengekomen...
|
||||
|
||||
hier mijn foto's
altijd wel leuk om even naar toe te gaan, |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hou van de drukte Is al de 5e keer dat ik op zaterdag heen ga, en bevalt me prima |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de ingang kun je ook pinnen, al is het wel buiten. Als je dan gaat pinnen krijg je een polsbandje of loopt er even iemand met je mee |
|
||||
|
||||
Net terug, jammer genoeg geen gave vwtjes op de weg tegengekomen, in ieder geval niet uit NL. Iedereen heeft blijkbaar zomervaartuig ofzo. Wel hele dikke type 2 vlak bij Essen, gingen elkaar beetje kansloos overtroeven met de muziek.
In Essen leuke dingen gezien en gescoord voor type 1: Gescoord: voorlampen, donker met kruis erg bruut. Midden demper vervanger van powersprint (onderdeel van supersprint) van RVS, en mattenset met 2 kleurig edition logo. De bruutste wagen was een corrado met dubbele turbo en een top van 323km/u. |
|
||||
|
||||
O ja, boven in hallen 6.1 of zoiets stond een kraampje die allerlei onderdelen had zoals rode randjes van de grill en ook nog setjes met chromen lijsten voor in de raamrubbers. Deze waren 12 euro. Aangezien mensen er hier nog vaak nog vragen even deze mededeling
|
|
||||
|
||||
altijd wel leuk essen, staan ook wel mooie auto's
|
|
||||
|
||||
Jammer die Audi TT, dat ziet er niet uit. Tis geen hummer (o.i.d.).
Maar mooie vrouwtjes daar, was die van jouw ook mee dan Lennart!? |