![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Superfred
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Nu hoop ik wel dat in g#dsnaam die bmw motor gefotoshopt is in die ford pickup aub
![]() Die Nova is echt Super ! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze Volvo Hotrod was hier toch ook al eens ergens voorbij gekomen?
![]() ![]() ![]() Hij staat nu in een bedroevende staat te koop in Zweden http://differentcars.blogg.se/ Het dashboard is zo kaal als een luis ![]()
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 11-12-2011 at 21:54. |
|
||||
|
||||
![]() weet niet of je Jakob bedoelt, maar dit is niet Jakob.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope,die bmw motor ligt daar echt in.is een bekende auto,en tot in de puntjes uit/afgewerkt,alles uit een 530d werkend gemaakt in de pick-up.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heette die Jakob? Wel gaaf trouwens, de eerste Volvo had als bijnaam Jakob. Die ik gepost heb is een verknutselde Duett (PV 544 Combi, ofwel katterug stationcar) Heb je een plaatje van Jakob? Edit: na twee minuten zoeken had ik hem ook, nee da's een hele andere! Wel f*cking gaaf trouwens
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 12-12-2011 at 00:20. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echte HotRods !! WTF !!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Volvo P1800 Turbo by Dylan King Photography, on Flickr ![]() Volvo P1800 Turbo by Dylan King Photography, on Flickr ![]() Volvo P1800 Turbo by Dylan King Photography, on Flickr ![]() Volvo P1800 Turbo by Dylan King Photography, on Flickr notice the master cylinder for the E brake! ![]() ![]() Volvo P1800 Turbo by Dylan King Photography, on Flickr
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 12-02-2012 at 12:25. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Mijn musclevriendje staat nog steeds in de schuur
![]() Droom: een Ford F100 of rodded A natuurlijk!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ing]http://i.imgur.com/sDjSV.jpg[/img]
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 18-01-2013 at 20:41. |
|
|||
|
|||
![]() zit je nou heel het forum uit zijn verband te trekken jaapie!?
|
||||
|
||||
![]() Vriend van ons importeerd die dingen voor klanten,
Heeft op het moment een hele mooie Plymouth Barracuda 440-6 uit '71 Staan. ![]() Meer foto's http://www.goozegarage.com Mijn vader (man in oranje overal) en de eigenaar zijn op het moment ook bezig met een Roadrunner te restaureren http://www.goozegarage.com/Garage/R...Roadrunner.aspx
Last edited by Ronal_Driver : 17-04-2012 at 20:37. |