|
||||
|
||||
waarom niet alles helder? ook je verstralers...zo heb ik een helder setje gekocht in essen 2 jaar geleden koplampen en verstralers
|
||||
|
||||
Quote:
weet nog niet, misschien dat ik het een keertje probeer. maar wil uiteindelijk toch helemaal origineel gaan, grill stralers, knippers ,koplampen
|
||||
|
||||
Erik, wat lees ik nu hier weer?????
kon je het weer niet laten |
|
||||
|
||||
Quote:
dit bedoel je ?? Quote:
origineel wordt het hoor of van mijn schade nja daar ga je dan een hele avond hard voor werken om je auto in orde te krijgen. wil je de werkplaats uitrijden, staat alles vol met hoogwerkers waar je omheen moet 'zigzaggen' zie je een muurtje over het hoofd en pats. ik ben dadelijk thuis en zal even een foto'tje uploaden. Volgens Oakgreenvr6 zou het te maken zijn.
|
||||
|
||||
Hier maar eventjes de foto's ,
Wie weet of dit te maken is ??
|
||||
|
||||
Wel jammer inderdaad! Heb je jezelf al uitgeleefd met schuurpapier. Kun je het in ieder geval netter maken. Denk dat als je dat netjes aanpakt je er niet meer veel van terug ziet.
|
|
||||
|
||||
He Erik, wat zie ik nu?? Kijk eens op www.polybumper.nl die kunnen je vast wel helpen...
Greetz Nigel
|
||||
|
||||
Komt goed Nigel, als het echt niet lukt zal ik eens met polybumper contact opnemen.
Het valt wel mee de schade en heb misschien al iets waardoor het weggewerkt kan worden
|
|||
|
|||
hey maat, heb mijne weg hier ook gevonden op dit forum
prachtige wagen heb je!! grts |
|
||||
|
||||
Vandaag even een kleine update.
Er zijn al een paar kleine veranderingen gebeurt aan de wagen, zoals: - Kapotte klink vervangen + alle klinken en diefstalplaatjes gespoten - Momo Team stuur geplaatst - Achterruitwisser verwijdert Volksforum-stickers heb ik al een tijdje liggen (grijs en wit) maar ben er nog niet helemaal over uit waar ik deze het beste zal plaatsen. Suggesties ?? hier de resultaten (met mooi weer )
|
||||
|
||||
Ik vind (persoonlijk) dat er maar een goede subtiele plek is voor stickers: op het achterste zijruitje, vooraan onderin (dus tegen de B-stijl aan).
De 'Edition' ziet er erg netjes uit!
|
||||
|
||||
Zeer netjes, zelfde stuur als dat ik heb of niet ?
Stijn heeft volkomen gelijk, op de zijramen tegen de B-stijl aan. Verder nog een tip, nieuw logo bestellen voor de achterkant. Bij een Edition hoort die zwart te zijn en ze kosten geen drol.
|
||||
|
||||
Than B-stijl it is !
wel even die worthersee sticker verwijderen @Dennis, zwart logo komt ook in de achterzijde, is ooit een keer gestolen heb ik uit de oude bonnen weten te concluderen, binnenkort ff langsrijden. zag wel op de midwintermeet dat je een team stuurtje erin hebt zitten alleen heb jij een nieuwer model waarbij het leer anders uit ziet. verder zelfde model en staat super vind ik *EDIT* leuk detail, eerste 2 foto's op de achtergrond ook nog mijn achternaam (geen photoshop!) , zie het nu pas
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 11-03-2007 at 13:22. |
|
||||
|
||||
Nice pics
Stickers idd plaatsten waar ze het hierboven over hebben |
|
||||
|
||||
Volksforum-stickers hebben inmiddels al hun plaats gevonden achter de B-stijl
Helaas hebben ze me geen geluk kunnen brengen. Op weg naar de VW-club Zuid-Limburg meet een kettingbotsing gehad met een kapotte achterbumper als resultaat. Helaas moeten er enkele geplande vernieuwingen schuiven om de wagen nog op tijd af te krijgen voor de trip naar Worthersee. Helaas
|
||||
|
||||
Ik hoorde het gister al, had je ook nog niet gezien daar.
Erg k*t!! Echter je had ook de middelste kunnen zijn, die was er nog erger aan toe. In ieder geval succes met de edition!!!
|
|
||||
|
||||
Thnx Linnie
Gister is de wagen naar de expert geweest, Result: 618 euro'tjes schade !! Liefst deze week nog nieuwe achterbumper opgaan pikken en dan snel mijn beide bumpers en wat klein spul naar de spuiter brengen zodat ik fris en fruitig naar Oostenrijk kan vertrekken Foto's volgen nog
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 17-04-2007 at 07:15. |
|
||||
|
||||
Zo das toch nog geld zat Maar gelukkig wordt ie weer in ere hersteld,succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mijn vriendin was er laatst ook iemand tegen haar wagentje (nissan micra) aangereden en er zat alleen een kleine kras op de bumper en een klein barstje in haar knipperlicht en er was volgens de expert een schade van € 700,- En dan te bedenken dat de wagen haar maar € 800,- heeft gekost Last edited by Dubweiser : 17-04-2007 at 11:55. |
|
||||
|
||||
Goed nieuws !!
Voor Wörthersee wordt de auto 'tip-top' in orde gemaakt. Hier een lijst met dingen die gedaan worden: * Distributieriem+ spanrol vervangen * Uitlaat maken * Rechterraam motor 'reviseren' * Elektrisch probleem ruitwisserhendel verhelpen * Allebei de bumpers eraf (en opnieuw laten spuiten) * Oliefilter vervangen * Toplagers vervangen (en denkelijk nog uitlijnen) * Stuurinrichting controleren Al met al best wat werk, maar met wat hulp gaat dat helemaal goed komen. Na dit alles moet de wagen in staat zijn om weer een stuk ertegenaan te kunnen Enige spannende zal zijn dat ik zaterdag 12 mei mijn bumpers terug krijg van de spuiter en dat ik de 13e 's avonds vertrek naar oostenrijk, het moet een beetje spannend blijven he Updates en foto's volgende komende week ....