|
||||
|
||||
hahaha plek zat, dat hoor ik wel
als het echt moet, dan kan ik zelfs nog in me eigen Jetta slapen.. Al een keer gedaan, slaapt goed
|
||||
|
||||
Beetje laat vandaag, maar zat wat te dicht achter een vrachtwagen..
Toch wél gespot
|
|||
|
|||
dat zou kunnen waneer en waar wij zijn naar leeuwarden geweest
en dikkie heefd hem nu mee naar dokkum |
|
||||
|
||||
Quote:
Hurdegaryp rond 12.30 gister.
|
|||
|
|||
kan kloppe idd
|
|
|||
|
|||
Vandaag is maartenunplukt langs geweest met de jetta.
En ja ja mensen, ik heb wat dingen van de amerikaan gesloopt De dikke bumpers zijn er van af ...maarten had de dikke amerikaanse bumper van benji nog liggen, en hij wou de dikke van de amerikaan wel overnemen Dus ff gesleuteld ,en maarten blij ,en ik voor de helft want nu hoef ik aleen nog een voor bumper voor z'n ding te zoeken leuk he rood lijkt stoer he de 14inc staal onder z'n dikke auto Last edited by voklswien : 26-11-2006 at 16:35. |
|
||||
|
||||
, toffe foto geworden! En ik ben zeker blij.
|
||||
|
||||
Ik denk al! Wat een bekende Jetta, en het kenteken klopt ook nog Meer foto's van de GT Maarten?
|
||||
|
||||
nog niet...
Morgen de winterbanden halen, en ws meteen erop (hoewel de temperaturen nog lekker hoog zijn in het land). Dan zal ik wel wat foto's maken van de winterlook. (ik zal hem trouwens ook eerst even poetsen, wat schaamde ik me met die vieze bak bij die glimmende jetta's van voklswien)
|
||||
|
||||
Haha, prima. ik zie ze wel verschijnen
|
||||
|
||||
1 mistlampje is stuk
|
|
|||
|
|||
ja had geen lampjes meer liggen
|
|
||||
|
||||
is ondertussen gefixed... het kabeltje zit een knik in...
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je ook voorzichtig mee zijn, hè, kabeltje is nog maar een jaar oud! Of had je zelf nog een kabeltje voor de mistlampen? Afijn, dus toch maar weer de originele bumpers erop, Volkswien? Ieder z'n meug, maar ergens heb je wel gelijk, het hoort bij de auto! Bevalt ie nog steeds? Ik ben ook weer aan de Volkswagen, alleen geen Jetta.... Heb me gisteren een Passat Variant GT-VR6 opgehaald. |
|
|||
|
|||
Quote:
nee kabel kwam van de jetta af ... ja ik ga voor de orgineele bumpers ed ...vind het nog steeds jammer dat je ze verkocht hebt maar een VR mooi man die ford maar weer weg gedaan .....dit smaakt naar een nieuwe topic ed kom maar op Last edited by voklswien : 02-12-2006 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Eerst het karretje even schoonmaken, dan footootjes maken, dan topicje maken! Komt goed.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kon ze in het show your jetta, het winteruitrusting topic neerzetten, maar toch maar hier even 2 fotootjes:
|
|||
|
|||
klaar voor zweden .......goeie reis man
lampje brand ook al zie ik |
|
||||
|
||||
yep, was een easy fix. En ik moet zeggen, de bandjes zijn miss 175/70 en dus geen porum, maar ze rijden heerlijk
|
||||
|
||||
Vind het wel gaaf de rode randen, vooral voor de winter. Maaruhh... gaat de GT een reisje Zweden maken?