|
|||
|
|||
ik ben ook van de partij, wordt een thuiswedstrijd, mn schoonouders wonen 200 meter van de manege af.
|
||||
|
||||
dat zou super zijn!!! alberto, ik zorg er wel voor dat er wel 15 auto's uit zwaagwesteinde zijn moet makkelijk te doen zijn en vw speed heb ik ook nog wel een paar kennissen rond lopen!!
komt allemaal goed! zoals de geruchten zijn komen er ook rond de 10 auto's uit hallum. |
|
||||
|
||||
Friezen verenigd U allen
Ik kom natuurlijk ook.
|
||||
|
||||
zaten we ook niet over in gerard!! je bent van harte welkom met je golf II vr6
|
|
|||
|
|||
Quote:
jij bent onze blikvanger oane we zien wel edwin ...we wachten af .... hoop dat er heel veel mooi weer komt eten en drinken zit wel goed de ruimte is er nu de auto's nog maar aan de reacties zien zit ik daar niet over in voor mensen van ver is er ook wel slaap plaats te regelen dacht ik zo... in ons gastvrije friesland Last edited by voklswien : 05-01-2007 at 07:46. |
|
||||
|
||||
wanner is dit andrs kom ik ook wel maar ben wel een groninger haha
|
|||
|
|||
Ik kom waarschijnlijk ook wel ff langs. Maar niet in de type 1 GTI Pirelli,
Zal wel het andere turbo hok worden |
|
||||
|
||||
Wat de opkomst is is altijd maar de vraag, maar kijk eens naar een zuidelijke meeting, de helft zijn Friezen Damwoude meeting was ook altijd smorende druk, en dat was niet eens een officiele meeting!
|
||||
|
||||
maar we moeten er eigenlijk voor zorgen dat niet alleen friezen deze meeting weten te vinden, maar heel vw rijdend NL/Benelux/Europa/etc....
|
|||
|
|||
Quote:
Idd hoe groter hoe mooier
|
||||
|
||||
Ik bedoel eigenlijk dat je alleen aan de Friezen al een grote en boeiende meeting hebt
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken of ik in dat weekend weer eens naar Friesland zal tuffen
|
||||
|
||||
Camper vast gereed maken? Wel gezellig wanneer je even komt, de avond van te voren even met de Friezen naar de kroeg!
|
||||
|
||||
Als er iemand een flyer maakt, kan je die verspreiden!
Een simpele aankondiging zal wel niet voldoende zijn om mensen te trekken vrees ik. |
|
||||
|
||||
Ik zal er waarschijnlijk ook wel bij zijn
|
|||
|
|||
Quote:
altyd gezellig word bijna een jetta meeting Last edited by voklswien : 06-01-2007 at 20:12. |
|
|||
|
|||
Quote:
komt wel goed flyer komt Quote:
mooi manneke zegt het door in het schoone belgie |
|
||||
|
||||
ik heb al clubs uitgenodigd, zaols vw-speed, dup05, mivw.
we hopen natuurlijk dat iedere vw/audi club van de partij zullen zijn en ook alle mensen die niet bij een club zitten zijn natuurlijk van harte welkom!! dus liefhebbers laat 3 juni jullie auto blinken en bewonderen op de eerste vw/audi treffen in friesland!! |
|
||||
|
||||
Er is nog niet eens een vergunning!!!!!!!!!!!!!
|