|
||||
|
||||
de voorschermen zien er nog zo goed uit, is zonde om daar schermen overheen te doen
maar ik was al een tijdje op zoek naar bumpers + grill met chromen randje, en aangezien ik die nergens "voor een redelijke" prijs kon vinden. heb ik vandaag maar zelf wat gefabriceerd als een tussendoortje totdat ik de bumpers gevonden heb..
Last edited by ArjenE : 31-08-2006 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Hoe heb je dat randje gefixt?
Net trouwens langs de Fixet geweest, en zo'n plaat gehaald als vervanging van mn gare hoedeplank. Alleen denk dat je met je 51 cm toch beter zit dan met 51.5, ik heb nu een plaat van 98,5 x 51.5 en dat word toch krap denk ik, zeker omdat er nog bekleding op moet. Morgen even langs de stofwinkel en dan kijken we weer verder! |
|
||||
|
||||
gewoon bij de automaterialen-zaak, is een chromen-sierlijst van 6mm dik.
je betaald voor een rol van 8 meter €12,95 en het is erg flexibel, dus bochten maken is geen probleem... het enige waar ik me aan ergerde, is dat het randje bij de grill niet helemaal recht loopt, aangezien de grill zelf ook niet helemaal recht is
|
||||
|
||||
vraag me na de vakantie effe over die grille, ik heb dr nog eentje liggen geloof ik, alleen zonder de hoekjes... moet ik effe zien
ziet dr zo al goed uit eigenlijk stikkertje op de achterklep en als t goed is heeft stijn nog een voorbumper met chromen randje, die zat op mn eerste golfje dat hij nou voor onderdelen heeft staan
|
||||
|
||||
edit
Last edited by ArjenE : 31-08-2006 at 12:31. |
|
||||
|
||||
past een verlagingset van een golf 1 gti ook onder mijn golfje?
of is die van een gti anders? omdat een gti ook zwaarder is?
|
||||
|
||||
Quote:
als ik 't topic over die supersport veren van Erdem goed gevolgd heb is dit allemaal gelijk voor de mk3 kan je bijvoorbeeld zwaardere veren bestellen als je GTI of VR6 rijdt, maar voor de mk1 is dit alles 't zelfde als ik me niet vergis
|
||||
|
||||
en hoe is het merk bilstein?
|
||||
|
||||
Quote:
achter wel voor niet,
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, iemand moet toch de trend zetten Maar zonder dollen, zo heb ik hem gekocht, en zn achterschermen zijn verrot, en is aan gelast, vandaar dat ze daar schermen op hebben gezet. En aan de voorkant ziet alles er nog goed uit, en ik vind dat het wiel dan ook veel mooier uit komt. Dus vind het zonde (en ook niet mooi) om voorop schermen te doen
Last edited by ArjenE : 14-08-2006 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Quote:
precies! zo ben ik begonnen met menie op m`n auto te smeren persoonlijk vind ik het mooier als je `m rondom zou voorzien van die wielkuipjes....beetje gti-achtig, lijkt best dik... ma goed...`t is jouw auto...jouw feestje verders ziet hij er al stukken beter uit dan toen je `m kocht!
|
||||
|
||||
ik zal kijken of ik ergens een setje wielkuipjes op de kop kan tikken... heb nog een setje liggen van een golf 2... die passen zeker niet?
|
||||
|
||||
die zullen er vast wel op kunnen.. maar of het wat lijkt....
|
||||
|
||||
waar zijn de achterste schermen rot?
als 't maar voor 'n klein deel rot is kan je miss van die halve maatjes d'r op zetten? ik vind dit trouwens niet eens storend uitzien zo...
|
||||
|
||||
nou, vandaag weer vrolijk verder gegaan
- rondom alle plekjes bijgetipt met een lak-stiftje in kleurcode - kleppendeksel zwart gespoten + kleppendeksel-pakking vervangen - carter zwart gespoten (beide met hittebestendige lak) - trekhaak gespoten - ruitenwisser-houders gespoten - chromen stripje op sommige stukjes beter vastgeplakt en de volgende plannen: - kijken of hij het ook daadwerkelijk trekt om me naar mn werk op en neer te rijden (2x60km) - nog wat kleine dingetjes bijspuiten, onder de bumpers etc. - morgen blauwe kentekenplaten (illegaal) - alu. velgen goed oppoetsen, lijmresten verwijderen... - en natuurlijk een schroef of verlagingset, want de schokbrekers die er nu onder zitten zijn echt op
|
||||
|
||||
hier de foto's van de motorruimte met zwart gespoten kleppendeksel en carter:
|
||||
|
||||
passen amerikaanse bumpers eigenlijk zonder aanpassingen zo op een golf 1?
en dan de volgende vraag: doen? of gewoon origineel de euro-kunstof bumpers erop laten?
|
||||
|
||||
nou, de "illegale" blauwe plaatjes zitten erop, en ik heb de voorstoelen ff een goede schoonmaaktbeurt gegeven!
o ja, en de "die van jou gaat harder, nou en?" fun-liner is er vanaf
|
||||
|
||||
Hij word stukken beter en mooier die velgen passen er ook goed bij in combinatie zwart met grijs is mooi en die blauwe platen staan ook mooi , maar ik zou er geen amerikaanse bumpers opzetten als ik jou was die zwarte bumpers staan er veel beter op als combinatie
|
|
||||
|
||||
En nu is de grote vraag: WEL of NIET usa stalen bumper plaatsen
Het zijn stalen bumpers van een amerikaanse golf rabbit, en hebben een soort van dempers (schokbrekers) erop, zodat bij een aanrijding er minder schade is. Het enige nadeel daarvan is dat ze een heel stuk uitsteken, zowel aan de voorkant als de achterkant
Last edited by ArjenE : 31-08-2006 at 12:32. |