![]() |
|
||||
|
||||
![]() spiegels zijn verwijderd en zo van die origineel nieuw plaatjes tegen gehangen van een ouder polo 2 en andere kant van nen engelse he
![]() bumpers staan in grondverf
|
||||
|
||||
![]() zo staat hem nu ze
![]() vandaag ook meetingske mee gedaan ze ![]() en claxon is getest haha lachen man http://www.youtube.com/watch?v=90BN6ZqdxaU
|
||||
|
||||
![]() heb er de luchtvering onderaan gehaalt
en de kw schroefkit onder gestoken waarom omdat ik echt luchtvering eigelijk toch niet nodig heb met mijn smalle velgjes raak ik mijn kassen toch niet enzo met de banden aangezien die kit op maat was gemaakt voor breede velgen dus de kw's vanvoor wil k hem lager maar ligt momenteel helemaal op einde van den draad ![]() dus met andere woorden ophanging vanvoor moet er nog is af ![]() en dus de kleine veer onderuit halen van de kw de bar onderin geplaatst ![]() wa pics ![]() ![]() ![]() een videoke van in men straat ps leve de boeren hehe http://www.youtube.com/watch?v=GpXjsTEsC8s
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dit topic een hele tijd terug zitten lezen maar had het nog niet gezien sinds de auto af is.
Maar hij ziet er echt super strak uit ![]() Blijft altijd wel gaaf zo`n classic.
|
||||
|
||||
![]() wow, had deze idd ook even gemist..
|
|||
|
|||
![]() Netjes! Je mist wel een wielbout LA..
|
|||
|
|||
![]() mercedes wielen.... die zitten maar met 4 bouten vast in de adapter... 1 bout is normaal fake...
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit en lekker laag
![]() grtz.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoals je ziet zijn al men andere bouten er wel in mis nog 1 bout die ik moet bij bestellen deze adabtors zijn op maat gemaakt voor wel 5 bouten erin te krijgen meer info bij vosn (Belg) bedoel je mijn uitlaat tegen de grond geert mijn koffer ligt vanalle mdf ook mss is dat weet niet
|
||||
|
||||
![]() de uitlaat hoor je nadat je die trekker voorkomt ziet komen, zal dan wel iets uit de kofferbak zijn inderdaad.
|
|||
|
|||
![]() wel dik die benz wielen,maar zou toch kijken voor oem vag velgen.
maargoed ik hou het voorlopig op 13".
|
||||
|
||||
![]() ja zou echt groter wielen willen eigelijk
mss dat ik er porsche c2 onder gooi weet het nog niet zeker ik zie wel met de tijd vandaag de voorste ophanging er terug onderuit gehaalt en de hulpveer eronder uit gehaalt morgen ze er terug onder hangen want moet naar een feestje van familie en dus geen tijd en auto is deftig laten uitlijnen dan in de week en vanachter mss iets wat hoger leggen
|
||||
|
||||
![]() vandaag verder gewerkt
vanvoor zijn dus de hulpveren eruit en op zen platst geschroeft vanachter cm omhoog gelegt stuurstang een kleine tik geregelt maar moet nog beter(bij b&c is late uitlijnene ze) paar pics ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() first shoot dat ik met men polo doe
had hem mss beter wat gekuist maja zo vuil was hem nu ook niet. zal een paar foto's uit de shoot posten, de rest moet je maar kijken als je interesse hebt naar de volgende link -> http://foto.zita.be/4889404103
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:14. |