|
|||
|
|||
SUPER!! .. Helemaal af zo!!
er schijnt in Duitsland ook nog een 3de US rallye te staan bij een of ander technische opleiding. Helaas zonder koplampen / gril (is al verdwenen) en niet te koop. |
|
||||
|
||||
Nog een stukje stof over Nuel? Auto is perfect! Had m al gespot op het grasveldje in Reifnitz
|
|||
|
|||
Is weer een tijd geleden...
Ik heb besloten om mijn velgen te verkopen en andere 17ners aan te schaffen. Dit is een unieke set RS'en, dit omdat ze geen ventielen in de buitenschotel hebben. Ziet er echt stukken strakker uit en is stukken makkelijker te onderhouden. Heb hieronder nog een paar foto's en de link naar 't verkoop topic Op deze foto waren de maten nog 8 & 9 x 17. Vorig jaar zijn op de 8j nieuwe binnenschotels gekomen en zijn nu 8,5j geworden. Dit is de laagste stand waarmee ik kan rondrijden (3 man in de auto).. En de LINK.. @ Stijn; Ik zal even moeten kijken wat ik van mijn stof overhou, laat van de winter 't een en ander opnieuw bekleden.. Grt Nuël.
Last edited by welly240bhp : 29-09-2009 at 10:09. |
|
|||
|
|||
wat komt er onder nuel?
blijft 1 van de dikste rallye's
|
||||
|
||||
Helemaal super deze rallye, er zijn maar weinig velgen die er beter onder staan.
|
|
||||
|
||||
De Eta Beta's van Mathijs zouden er mooi onder staan.....(ook te koop toch?)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
maar ligt er nu een 16v g60 in?
|
||||
|
||||
Waar zit dat ventiel dan nu?
Foto?
|
||||
|
||||
binnenrand lijkt me
|
||||
|
||||
Ja mij ook
|
||||
|
||||
Quote:
ghehe wat staat deze rallye schitterend op zn wielen, niet normaal! Ben erg nieuwsgierig wat de nieuwe hoepels worden. Ik vind die van Matthijs ook prachtig!
|
||||
|
||||
Wat een ziek vette rallye zeg, wielen staan hem super!!!!
|
|
|||
|
|||
Thanks heren
De wielen van Mathijs zijn echt super maar voor mijn rallye helaas 1 maat te groot. Vind 17" echt de ideale maat voor een rallye.. @ Richard; De 16vg60 is al een hele tijd geleden verkocht, wou de originele 8v erin laten maar ben daar nu niet meer zo zeker van. @ Rob; Heb een 17" 3 delige replica gevonden van een velg die eigenlijk nooit in 17" en 3 delig is gemaakt @ GerardMkIIVR6; Ik zal eens kijken of ik foto's kan vinden, maar als 't goed is staan ze hier ook ergens vooraan in 't topic. Voor degene die een set 17" 8 & 9,5j 3-delige ETA BETA's hebben en die tegen deze set RS'en willen ruilen kunnen mij een PM sturen Grt Nuël.
|
||||
|
||||
Bedankt Nuel zou super zijn ben er zeer benieuwd naar.
Is het zelf gemaakt of is het orgineel?
|
||||
|
||||
heb je 17 inch fuchs replica 3 delig(kerscher fx) gekocht? daar was ik ook al naar aan het kijken
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 29-09-2009 at 20:06. |
|
|||
|
|||
@ Gerard;
Dit is de oude 8j binnenschotel maar bij de 8,5 zit die op dezelfde plaats. Het idee kwam van Peter om de ventielen aan de buitenkant weg te laten. Peter heeft 't idee dus ook uitgewerkt en 't ziet er echt super uit. Quote:
Heb nog niets gekocht..
|
||||
|
||||
maar wel aan het kijken of niet? ik was er ook al mee bezig voor de audi
|
||||
|
||||
Ik zeg bbsjes der onder houden
Ongeloofelijk vette auto! Wauwwwwwwwwwwwwwwww Super ding Gr Siep |
|
||||
|
||||
super nette rallye ! bbs stonden super, maar zal vast wel weer wat moois voor komen
|
|
|||
|
|||
Als ik voor m'n RS'en niet 't geld krijg wat ik ervoor wil blijven ze gewoon
Komend jaar komt er sowiezo een nieuwe kleur op de Rallye en als ik dan de RS'en nog heb ga ik daar ook weer iets heel anders mee doen.. Dus de volgende keer als de Rallye weer de straat op komt zullen jullie 'm waarschijnlijk niet meer herkennen, misschien alleen maar aan hoe laag die ligt Grt Nuël.