|
||||
|
||||
Tijd voor een grotere schuur misschien? Wel vette rides trouwens. Lijkt me erg vet om de 412 af te zien lekker op z'n gat met coole rims
|
||||
|
||||
Quote:
Staat op BRM's. Maar hij blijft erg cool! Goeie foto's pik, maarre eigenlijk vind ik dat je de kubel eerst af moet maken, die ziet er nu al gruwelijk dik uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Weet ik gozert, alleen als ik Bee zijn gang laat gaan kan ik de paintjob niet betalen die heeft echt gruwelijke plannen met die body
|
||||
|
||||
Quote:
oeps! BRM's natuurlijk.. ahum maar het was nog vroeg deze zondagmorgen..alhoewel dat geen excuus moet zijn.. maar inderdaad dit is hem, wrede bak zo hoor..en thanks voor het uploaden.. |
|
||||
|
||||
is deze bak ondertussen afgerond of staat hij nog steeds te wachten in de over volle schuur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
sold......deze is naar Belgie verhuist! Heb m helaas moeten verkopen omdat ik TE veel auto's heb/had. Er gaat zo'n vracht geld in de ovaal en kubel zitten, dat ik de 412 heb verkocht, zodat ik meer tijd en geld voor de rest heb !
|
||||
|
||||
ahaa.. jammer je had er goede plannen mee!
|