|
||||
|
||||
Suggesties? Niets meer aan doen, tenminste, niets anders dan wassen en waxen
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties mensen
Kappen blijven er wel opzitten gezien de functie+zeldzaamheid. Was dus niet bepaald een slechte deal om die dingen voor 20€ te kopen Aan het exterieur zal verder weinig meer gebeuren, maar het interieur en de motorruimte zullen nog flink veranderen deze herfst/winter. |
|
||||
|
||||
ik vond ze een tijdje geleden bij iemand die van alles aan het weggooien was.
ik mocht ze zo mee nemen, dus ik had ze voor niks maar als je ze zoekt betaal je er al snel dik voor. |
|
||||
|
||||
Deze kappen zijn wel onderdeel van de originele GTI-uitrusting toch? Mooi laten zitten dus! Heb vorig jaar nog een setje weggescheten voor €25,- Mooie fotoshoot trouwens!
|
||||
|
||||
Mooie fotoshoot zeg ! Blijf dit echt een onwijs mooie MK1 vinden !
|
|
||||
|
||||
Mooi laten zitten die kappen! Blijft een superdikke einser
|
||||
|
||||
Daar was ik weer
Ik heb vanmiddag dikke lampen gekocht voor de Golf1 Was bij autozaak langs, want de Golf4 moest nieuwe voorbanden hebben (Golf4 is niet van mij voor de duidelijkheid). Ik een beetje rondkijken daar .. hebben ze nog een dikke partij oldskool spullen te staan. Dit zijn voornamelijk spullen die niet zo "courant" zijn volgens de verkopers en daarom goedkoop weg mogen. Gelukkig hou ik wel van die niet zo courante spullen en niet van de autostyle bende .. dus ik blij Mooi setje breedstralers/mistlampen gekocht incl. zak vol met kabels/relais etc en nog 2 mooie verstralers. Ga het monteren op de bumper/binnenbalk. Heb hier iets van 3 voorbumpers liggen dus dan kan ik wel 1 verprutsen Lampen zijn dus niet echt bedoelt om er constant mee rond te rijden, maar meer voor een late night rag sessie icm deze rally lampen Zal wel een dikke partij licht geven met die lampen erbij (huidige groot licht is ook al 100watt). Als iemand nog een Hella Comet 500 lamp heeft te liggen hoor ik het graag !!! Last edited by Lieuwe : 29-10-2006 at 11:29. |
|
||||
|
||||
Thnx .. staan idd wel een paar te koop op ebay. Toch maar eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt
Iemand trouwens bekend met het merk van de breedstralers/mistlampen Gabel ? |
|
||||
|
||||
mag ik vragen hoe je dat gedaan heb met het uitlaat spruitstuk??
heb je die gekocht of zelf gemaakt?? of?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Lieuwe, leuk spul. Maar geef de E-codering eens van die lamp. Kan er miss wel een regelen via me werk . |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt de einddemper + pijp ? Die is gewoon van Supersprint. Gewoon draaien tot ie schuin omhoog staat |
|
||||
|
||||
Nee Lieuwe hij vraagt naar het uitlaat spruitstuk, standaard van een KR past toch niet?
|
|
||||
|
||||
ik bedoel idd het uitlaatspruitstuk dat deel wat aan je cilinders zit en met die bochten zo onder je stuurhuis door loopt enzo.
origineel golf 1 past niet en origineel golf 2 16v ook niet. je moet daar dus iets op verzonnen of gedaan hebben??? |
|
||||
|
||||
misschien van een scirocco 16v
|
||||
|
||||
zou misschien ook kunnen.. ja
|
|
||||
|
||||
Zijn speciale spruitstukken te krijgen voor een golf 1 16v van supersprint, en van een rocco 16v kan het ook..
|
|
||||
|
||||
Idd Scirocco 16v / Golf1 16v van Supersprint.
|
|
||||
|
||||
Wie heeft de meest smerige auto van het forum ? .. ik maak wel een goede kans
Breedstralers hangen ook op de auto. Wat vinden julle ervan ? Heb nog een set 8x14" verbreed staal wat ik nog op moet knappen. Moet ik toch maar een keer mee bezig, want de BBS velgen zijn niet al te blij met dit weer |
|
||||
|
||||
Ik vind die breedstralers persoonlijk niet zo mooi lijken.