|
|||
|
|||
Quote:
Zonde gerwin dat je hem wegdoet, wat wil je weer gaan kopen dan??
|
|||
|
|||
Deze is van een vriend van mij
|
|
|||
|
|||
dit is mijn gti/tdi
nog wel standaart maar komt nog wel veranderering in iemand tips over velgen er dergelijke.hoor het graag.. |
|
||||
|
||||
een auto naar mijn smaak
Quote:
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
Zeker dikke golf4!
|
||||
|
||||
Quote:
dat waren 20 inch w12 wielen. Origineel met parelmoerwitte binnenzijde van de spaken Had ik over nadat ik mn a8 verkocht had. Met de juiste bandenmaat past dat perfect onder een mk4 |
|
||||
|
||||
Bij deze ook maar een paar foto's van m'n Daily Bora.
Grtz Dave |
|
||||
|
||||
Mooie bora. welke wielen zijn dit?
|
|||
|
|||
hierbij mijn mk4:
|
|
||||
|
||||
Staat erg goed die audi hoepels en het uitlaatje.
Gr Lars
|
||||
|
||||
Quote:
Thx! Velgen zijn Keskin KT4 9,5x18" ET25 |
|
|||
|
|||
Quote:
uitlaat ben nog niet tevreden mee, moet ik nog een keer verbouwen |
|
||||
|
||||
Hier mijn auto: VW Bora 1.9 TDI
Het is een comfortline uitvoering, maar heb de auto destijds uit laten voeren met alle opties die er bijbesteld konden worden. Het enige wat ik weg heb gelaten is lederen bekleding. Verder heeft de auto alles, zoals: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, elektrische ramen rondom, elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels, warmtewerend getint glas, electronic climate control, cruise control, in hoogte verstelbare bestuurders én bijrijdersstoel met lendesteun en verwarming, lederen stuurwiel en pook, automatisch dimmende binnenspiegel, regensensor op de wissers, ongelijk neerklapbare achterbank met middenarmsteun, enz, bomvol dus. Modificaties: - Bora TDI typeaanduiding verwijderd. - Pilot Bi-Xenon verlichting voor dim en grootlicht H4 6000K. - Pilot Xenon verlichting voor verstralers H3 6000K. - Pilot 6000K LED's voor stadslicht - OEM VW Bora V6 achterlichten. - OEM VW Bora verchroomde gasveren motorkap en achterklep. - OEM VW Bora flatblade ruitenwissers en armen. - OEM Audi RS4 18 inch velgen met Dunlop Sportmaxx 225/40/18 banden. - OEM Audi A3 korte dakantenne. - OEM VW Passat W8 binnenverlichting met Ambient leds. - Custom made voetenruimte verlichting met OEM W8 Ambient leds. - Verlaagd door middel van H & R verlagingsset 35 mm. - Luxe kentekenplaten met opgelegde letters. - Portieren en hoedenplank volledig gedempt met Chip Foose Dynamat. - Verlichting interieur volledig vervangen door LED's: voor en achter. - Verlichting dashboardkastje vervangen door LED. - Verlichting waarschuwing open portier vervangen door LED's. - Verlichting kofferbak vervangen door LED. - Verlichting kentekenplaat vervangen door LED's. - Ground Zero 12v/70ah/2500a High Performance gel-accu - Clifford G5 Concept 650 High-end Alarm Klasse 4. Met startblokkering, glasbreuk-, slotbreuk op deuren, motor en kofferklep-, beweging in de cabine-, omtrek rondom de auto-detectie, tiltsensor, anti hijack protection, afstandsbediening, etc. Wishes: - R32 sportstuur. - Jeroen Dik (JD Engineering) chiptuning d.m.v. chip op maat.
If Volkswagen is a religion... the Bora would be my messiah... Last edited by Edje® : 07-04-2009 at 12:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
waar zijn deze foto`s genomen??
|
||||
|
||||
Fotoshoot van mijn Golf IV GTI.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@thomas Die van jou is zeker mooi
|
|||
|
|||
waar zijn deze foto`s genomen??
__________________ zijn genomen op de brouwersdam |
|
|||
|
|||
Hoi, hier 3 foto's van mijne:
greats rob |
|
|||
|
|||
Donderdag word mijn 6n opgehaald, vrijdag een MK4 ophalen!
TDI, met Clima, 18 inch velgen etc.. auto heeft aandacht nodig maar dat komt helemaal goed! |