|
||||
|
||||
de wonderen zijn de wereld van de bbsjes nog niet uit
|
|||
|
|||
kijk ook uit voor mensen die bbs velgen verkopen met bijvoorbeeld steek 4 keer 108 in plaats van 4 keer 100 maar dan wel zo slim zijn om de steek maat notering uit de velg te schuren en dan als de meer gewilde steek te verkopen of velgen met steek 5 maal 112 als 5 maal 100 verkopen toch lullig
|
|
||||
|
||||
als je zeker wilt zijn dat je een goede setje rm hebt dan moet je een nieuwe setje kopen. kost wel een beetje maar dan heb je ook wat.
al dat rommel moet direct naar de oud ijzer boer oid. en vernietigd worden |
|
||||
|
||||
Beetje rigoureus vind je niet
|
||||
|
||||
ach setjes van mij zijn toch net als nieuw ?
|
|
||||
|
||||
vind ik ook hoor! wegbrengen die rommel..
of nog makkelijker: Ik haal het bij je huis op en breng ze voor jou weg!
|
||||
|
||||
Ik vind die BBS-en vaak mooi, maar vind dat ze soms een beetje TE veel gewaardeerd worden. En die prijzen die ervoor neergelgd worden vind ik ook een beetje uit z'n verband getrokken. Als je hier of ergens anders over velgen begint, dan moeten het meteen BBS-en zijn. Die heb ik dus express niet gepakt. Niet dat ik ze niet mooi vind, maar puur om lekker iets anders te doen. Het is iig wel belachelijk dat mensen andere mensen in gevaar brengen door gewoon afgekeurde velgen te verkopen. Van de andere kant is het wel zo dat als je iets 2e hands koopt je wel moet weten wat je koop of anders iemand mee moet nemen die dat heeft. Anders is het eigen schuld dikke bult.
|
|
||||
|
||||
hey mensen ik heb gister een setje bbs rm gekocht
de verkoper zij dat die de ergst beschadigde velg op de blanceer machine had gehad en dat deze 100% recht was leek mee geen verkeerde gozer maar nu blijkt dat de andere 3 zo recht als een rechte plak zijn maar die andere zit toch iets een slag in (heb zelf nog niet gezien maatje van me heeft ze op balanceer apparaat gehad en belde me net ) iets een hoogte slag en iets een breedte slag aan de achter zeide van de velg voorkant is niet krom weet iemand van julie of deze dan nog te richten is slag was volgens hem niet mega erg |
|
||||
|
||||
nieuw randje pakken
|
||||
|
||||
het zit niet in de rand
maar in het hart heb ze van iemand van hier van het forum gekocht maar die zegt nu dat hij hem gecontroleerd had er zijn er 3 recht en 1 krom wordt nou gericht kost me weer 65 euri diegene is te min om de helft mee te betalen beetje jammer dit ga geen namen noemen zo min ben ik niet ik ben een man van men woord jammer genoeg hij niet |
|
||||
|
||||
kunnen er een paar zijn zoeken op BBS rm te koop
maar doet er niet toe, jij zit ermee ... jammer dat het zo moet,maar helaas sommige mensen doen zo zaken. soms is het echter ook onwetendheid en als mensen zeggen "met rijden voel je niets " wil niet zeggen dat een velg recht is .. misschien wil de verkoper de helft van de reparatie betalen ? igg suc 6 ! |
|
||||
|
||||
Quote:
@ Sixpack: Lijkt er niet op. Overigens hoef ik niet te zoeken, ik weet al wie er bedoelt word. Heb ook met deze persoon contact gehad over deze velgen. Beetje jammer, maar ik heb niet de indruk, dat die persoon het met opzet zo heeft gedaan. Jammer is het natuurlijk wel.
|
||||
|
||||
Euuuh ja, ik heb de RM`s verkocht aan hem
Heb ook al via PM contact gehad.... Ik heb dus de velg met de grootste beschadiging op een balanceermachine gehad. Toen heb ik geen slag gezien, zowel aan de binnen en buitenkant van de velg. Ook zat er geen hoogteslag in... Deze dingen ga ik echt niet verzinnen....ik was namelijk eerst van plan om ze onder de GTI te monteren en wou graag weten of de velg krom was... Maar goed....denk over mij wat je wil denken...en zeg over mij wat je wilt zeggen..ik verkoop geen rommel...en als er iets aan mankeert zeg ik het ook eerlijk...ik weet dat de velg recht was toen ik hem controleerde en dat ik de waarheid vertelde... dus waarom zou ik dan mee gaan betalen aan een richtbeurt....
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb je fotos gestuurt jij kunt zien welke je gebalanceert hebt als die er tussen zit dan was dus 1 van die andere krom en dit heb jij niet geweten dan zeg niet dat jij troep verkoopt bekijk die fotos zit die velg er tussen wie jij gebalanceert hebt wees dan een vent zit hij er niet tussen dan zou ik naar een andere zaak gaan om je wielen te controleren want er zijn 2 velgen beschadigt die ik nu thuis heb nog iets erger als wie ik weg gebracht heb trek je conclusie |
|
||||
|
||||
nou het blijkt dus dat de velg wie er tussen zat op de foto
degene was wie hij gecontroleerd was kben de minste ook niet rene kon hier ook niks aan doen (ga er vanuit dat die 1 velg heeft gecontroleerd en niet allemaal ) woensdag kan ik men rm weer ophalen dan controleert hij de volgende 3 ook nog aangezien er veel geld in gaat wil ik niet voor bijv 65 euro 1 kromme velg hebben de rest is besteld bij stroeve heb de logos voor binne in al thuis liggen allu moeren zijn besteld hart wordt mat zwart komen vergulde bouten in en de maten van de randen zullen 2,5 j worden dan heb ik 2x 9j daarmee ga ik passen en dan kijken 2inch erbij of 3inch erbij |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi dat je `t zegt... Ik heb inderdaad 1 velg op de balanceermachine gehad, dit was de velg met de meeste schade....heb zelf gezien dat er geen slag in zit..... Ben er toen ook vanuit gegaan dat de andere 3 dus ook niet krom waren. Dit heb ik ook tegen je gezegd...(ook via pm) ik ben er vanuit gegaan, maar garantie erop geven kon ik niet.... Dus als er achteraf daar eentje van krom blijkt te zijn... Tja....das idd ff jammer, maar ik kan daar uiteindelijk ook niet veel aan doen. Maar goed...hoop voor je dat `t voor de rest een beetje wil lukken met de RM`s...de plannen die je ermee heb klonken goed...`t wordt iig extreem breed
|
||||
|
||||
de rm's gaat nog wel een poosje duren
aangezien ik direct wil gaan voor het uiterste nu worden eerst de achter wielkasten maximaal bewerkt net zo als voor dan worden de schermen weer aan elkaar gelast en dan hoop ik inplaats van 9 er 9,5j in te kunnen krijgen zonder dat het aanloopt en nog 1cm te kunnen zakken voor en achter als de velgen klaar zijn post ik ze wel hier |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
na de vele slechte verhalen van bbs`jes dan ook maar ff een foto posten, hoe het ook kan : bbs rs 001 10j:
en de 9j: was nooit zo een liefhebber van bbs, omdat je ze al zoveel ziet en aardig in de prijs zijn,maar nu ik ze toch zelf erop heb zitten, ben ik meteen verlieft op de bbs zijn toch tering mooie velgjes...
|
||||
|
||||
Quote:
zodra het gaat gebeuren maak ik fotos maatje van men broer gaat het doen maar is een poosje met vakantie dus gaat nog wel even duren maybe heb ik nog iemand anders ook kameraad van men broer werkt bij las bedrijf die heeft het ook weer super in de vingers en wil het ook wel voor me doen die gaat ook men achter klep doen foto komen wel in men topic verder vandaag goed nieuws men velg is weer klaar de rm is weer zo rond als niet ronder is als nieuw nou zijn ze alle 4 perfect om opgeknapt te worden resultaten post ik hier wel |