|
||||
|
||||
rallye front is inderdaad een dikke aanwinst op deze golf!
|
|
||||
|
||||
thanxs allemaal voor reacties
ben er ook erg blij mee vind het persoonlijk een hele verbetering ben nou nog steeds bezig met de raam mechanismes heb het mechanisme klaar (als goed is ) nou de schakelaar nog even bestellen voor in midden console deze ben ik kwijt en kan nergens weer vinden dan als ik het ga inbouwen direct even de lampjes in de schakelaars aansluiten moet alleen nog 2keer plus op vanaf de licht schakelaar maar deze haal ik gewoon weg bij de sigareten aansteker verlichting weg moet alleen nog effe kijken welke dat is maar das kwestie van meten :P |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hele mooie golf 2 !!
Rallye front staat hem super goed !
|
|||
|
|||
ja staat super zo mooie mk2.
|
||||
|
||||
ga zo door!
|
|||
|
|||
Prachtige golf, ralley front staat em beestig goed. Meer heeft een golfje niet nodig ook, plat op de grond, leuk wieleke der onder en that's it. Goed dat je het interieur ook aanpast aan je eigen noden, tzijn dingen die niet opvallen maar waar toch wat werk in kruipt, respect davo
grtz |
|
||||
|
||||
thanxs allemaal
vandaag bij stroeve de wiechers stabilisatie stang opgehaald de gepolijste versie oke je ziet hem misschien wel niet maar toch moet die glimmen een deze dagen hem er effe op zetten |
|
||||
|
||||
hier 2 fotos van de zo goed als gemonteerde stabilisator stang
|
|
||||
|
||||
Waar word die plaat op gemonteerd die in het midden zit?
|
||||
|
||||
Quote:
hij zit op 3 punten bevestigt op de 2 dikke bouten 19 wie je op foto wel ziet en de plaat naar achteren zit gemonteerd met een bout aan het subframe op foto nog niet gemonteerd zit nu wel gemonteerd en zoals ik gewent ben van de service van stroeve motorsport past het weer perfect |
|
||||
|
||||
Moet je dat 3e gat erin boren of zit daar een gat? Kan me dat niet zo voor de geest halen...
|
||||
|
||||
het gat zit er al
alleen zat er bij mij een te dikke bout bij heb er een andere ik gedraaid zat m8 bij de stabi en een m gat in het subframe dus heb er maar een m6 in gedraaid en zit goed vast |
|
||||
|
||||
gister de auto weer terug gekregen
onder de motorkap had zat er ernstig tikkerend geluid dit bleek de waterpomp te zijn deze heb ik laten vervangen omdat het met dit weer buiten niet echt een pretje is en betaal dan liever een paar tientjes mee zodat ik niet op de koude vloer hoef te martelen motor loopt nu gewoon weer super kan er nu weer in rijden met een inplaats van ergerend aan die rammel |
|
||||
|
||||
Netjes weer!
Zou alleen toch eens proberen om die staaltjes te laten poedercoaten in mooi grijs ofzo
|
||||
|
||||
velgen worden weer opnieuw gestraald
en dan in hammerrite antraciet profecioneel gespoten alleen effe kijken wanneer :p |
|
|||
|
|||
Pas je op dat je niet blijft hangenmet die rolbeugel !!..
Ziet er netjes uit.. wil ook nog steeds een ralley front
|
||||
|
||||
bedoel je die stabistang
zou wel wat wezen wielletjes er onderin maken zodat ie kan rollen raakt die dan de grond dna rolt die gewoon verder rallye front zal ook heel dik staan in jou mk2 zeker een aanrader hier nog 2 van afgelopen week |
|
||||
|
||||
Ding is echt absurd laag en absurd breed!!
|
||||
|
||||
op de foto ook nog absurd smerig
zo smerig dat ik me er gewoon aan ergerde maar nu is ze weer schoon en dat doet me echt goed |