|
|||
|
|||
Tankmeter werkt nog niet
Of inmiddels wel? |
|
||||
|
||||
Jazeker werkt die wel Domi... Hij weet alleen nooit precies hoeveel er in zit :p
|
|
|||
|
|||
@ luna. Toen ie bij mij in de golf 1 zat was het ook omrekenen. Golf 1 heeft 40 liter tank. Digifiz gaat tot 55 liter.
Dus als de digifiz op 15 stond was me tank echt leeg. Gooide ik hem vol dan gaf ie 55 aan. 55-40=15. Dus 15 is de nul bij mij. Jij hebt toch gewoon een 55 liter tank toch?? |
|
||||
|
||||
Ja, opzich klopt dat ook wel, maar in de originele handleiding van VW staat dat de digifiz tankmeter wel een beetje onnauwkeurig is. Dat je bijvoorbeeld minimaal zoveel liter moet bijtanken voordat de meter zijn werk weer goed doet, en dat je pas na een x aantal minuten een correcte weergave krijgt. En nog veel meer van dit soort opmerkingen. Ik denk dat het bij mij een kwestie is van telkens de stroom er op en er af halen. Maar als de problemen niet groter worden...
|
|
||||
|
||||
Hier weer even een update vanuit driesum,op de late avond!
Vanavond de distributieriem vervangen van de 16v,en meteen ook de stuurbekrachtigingspoelie passend gemaakt. Hier de riem gedemonteerd (ook meteen maar even alle boutjes en bevestigingen gecontroleerd!,) Hier de nieuwe tandriem er weer op gemonteerd! Ook zijn de remmen voor gemonteerd ,met nieuwe schijven ,blokken ,en remslangen en leidingen! Op de foto zitten er oude veerpoten er nog onder (voor stalling) ,maar de schroefset is onderweg! Volgende week is de bedoeling dat de achteras word opgebouwd ,en word gemonteerd! Natuurlijk met schijven van de 16v! W'ell keep you posted! |
|
|||
|
|||
nice, dat ziet er goed uit hoor.
Kan niet wachten tot het zover is bij mij... |
|
||||
|
||||
Is gewoon gewoon niet leuk meer zo ...
Hoezo jaloers ?? |
|
||||
|
||||
Mooi mooi!
|
|
|||
|
|||
Ziet er echt goed uit
|
|
||||
|
||||
wat is dat voor slangetje op je kleppendeksel als ik vragen mag?
mooi project, respect voor het werk |
|
||||
|
||||
Quote:
Carter ontluchting (scirocco motor) |
|
||||
|
||||
Ja dames en heren, het gaat zo langzamerhand wel steeds meer de goede kant op... Het dashboard zit al weer op zijn plek:
Hier even een heel doelloze foto in het mooie weer: (En wie begint er dan gelijk weer te poetsen ) Ook de GTI-aandrijfassen en alle poelies en snaren voor de stuurbekrachtiging zitten er inmiddels op. Motorisch hoeft er nu eigenlijk niets meer te gebeuren. Daarom gaan we komende week bezig met het opbouwen van de nieuwe achteras (met schijfremmen) en gelukkig heeft Black Devil vandaag zijn handel bij het postkantoor afgeleverd: (Goed werk Erdem!!) Tot horens! |
|
||||
|
||||
super Berend (en de rest)!
|
||||
|
||||
Goed bezig
Die laatste foto is ook wel vet haha. |
|
||||
|
||||
Amerikaans dash?!!! Vet!! En zie ik daar een gat voor een lcdtje? Knap wurk mantsje!
|
||||
|
||||
Haha, nee Benji, lcdeetjes passen niet binnen dit concept...
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit berend...
en idd een vet dash is dat |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh nee, nu zie ik het, zat gister achter een andere pc, daar staat waarschijnlijk het constrast iets donkerder ingesteld
|
||||
|
||||
Probleempje: De remklauw is kapot... het gaat om die van linksachter, maat 36, waarbij de nippel afgebroken is! Ook een moertje er op lassen blijkt geen oplossing...
HELP! Wie heeft nog zo 1 klauw liggen?? |
|
||||
|
||||
automaterialenzaak, revisieklauw halen...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |