|
||||
|
||||
Quote:
Dit vermeld meer als doel jullie niet de dupe te laten te worden van de acties van het voormalige VWForum Team. |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee heb je deels wel gelijk in maar ga maar eens na hoe sommige mod,smod of admin zijn geworden en begin maar eens bij jezelf. Hoe denk ik erover dan in jouw optiek ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry hoor maar nu breekt mijn klomp .. Je mag bevriend met wij jij wil maar poneer die stelling eens bij je vriend Michel V .. Wel in je speeltuin toelaten maar als je ineens nodig naar de WC moet dan schop je iedereen zonder enige uitleg eruit en last het hek dicht . Mogen die kinderen dan op straat verder spelen of moeten ze dan eerst alle ooit oud bezoekers van de in een vesting veranderde speeltuin inlichten ? In mijn wereld werkt het anders .. maar misschien is die totaal niet representatief : hou me ten goede |
|
||||
|
||||
en hoe denk jij dan dat ik supermod ben geworden,en in eerste instantie mod??
hoe ik denk dat jij erover denkt? ik denk dat jij je als admin meer voeld dan mod's en supermod's,hoe kom ik daarbij? doordat je samen met nog een paar besluit een forum te maken en later wel weer mods gaat vragen,dan zie je in mijn ogen iemand die niet admin is als niet belangrijk.. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat je hiermee zelf al aangeeft dat jij het niet veel anders zou doen als michel. en het gaat mij hier helemaal niet om of ik wel of niet bevriend ben met michel,het gaat om de stelling samen iets beslissen.daar vallen alle mede werkers onder die een bijdrage geleverd hebben buiten de normale leden.. je geeft dus al aan dat je vindt dat alleen de admins et recht hebben om iets te beslissen en wat eronder hangt is niet belangrijk genoeg.. |
|
||||
|
||||
Ok : laten we wel zo eerlijk en open blijven .
Na het befaamde en beschamende incident waarin jij samen met de forum eigenaar ten strijde trok tegen de motorrijders in Nederland was je toch ook ineens bevorderd ? Sorry voor het weer anar boven brengen maar na dat incident ging het snel bergafwaarts met het forum . En sommigen bleven en blijven dat tot in de lengte der dagen ontkennen Dit forum leeft en staat bij en met de input van de leden : iedereen is even belangrijk . En er zijn wat mensen die het verder uitbouwen en in goede banen leiden/lijden .. |
|
||||
|
||||
en om mijn standpunt nog wat kracht bij te zetten..
toen michel net begon bestonden er alleen 1 admin plus een handje vol mod's. geen supermod's of meerdere admin's,dat is pas later geboren en daarmee wil ik aangeven dat die mod's van toen toch wel wat meer behoren tot een geheel team.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen idee eigenlijk, Michel V had toen besloten mensen die veel posten mod/smod te maken, aangezien jezelf zegt niet veel te posten maar alleen te lezen is het voor mij een raadsel waarom jij dat bent geworden. Mijn geval wil ik wel uitleggen als daar behoefte aan is. Quote:
Iedereen is toch vrij om een forum te starten ? Verplichten wij mensen hier te komen ? Dacht toch van niet ! Zoals ik al eerder tikte in deze thread voel ik me als admin niks meer dan een normale user, toen ik admin was geworden bij het voormalige vwforum heb ik daarmee meer vijanden gekregen dan vrienden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet niet of het aan je voornaam ligt maar je leest alles maar half .. sorry voor de flauwe grap Ik ben juist ervoor dat een forum van iedereen is .. geen idee waar jij iets leest dat ik hetzelfde zou kunnen doen als Michel heeft gedaan ... |
|
||||
|
||||
Quote:
idd ben ik na dat incident tot super mod bevorderd.en dat jij(misschien meer) dan automatisch denken dat ik dat ben geworden omdat ik mee streed in die motor verhaal,is niet juist. dat werd ik omdat ik al vanaf dag 1 een mod was op et forum en daardoor supermod ben geworden. en mijn strijd was niet zo groot hoor op dat motor forum,ik gaf mijn mening net zoals ieder ander die daar gereageerd heeft voor of tegen michel... |
|
|||
|
|||
He jongens kappen nou.
Nou zijn er juist een aantal bezig om een nieuw forum op te starten en zo te zien gaan we straks gewoon weer verder waar we op het vw-forum gebleven waren.
|
||||
|
||||
Quote:
ik lees niet half maar "tussen de regels door"om maar iemand te qouten. sorry voor mijn flauwe grap |
|
||||
|
||||
Quote:
zoals ik al aangaf omdat ik vanaf dag 1 bij et forum was,en veel met michel op et corrado forum te vinden was. daarom ben ik toen mod geworden,en daarna supermod.meer reden zit er niet achter.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Michel, volgens mij de berichten op je vraag wie het VWScene Team zijn, nooit goed gelezen.. Ik heb toen dit gepost: Quote:
Ik zou mijn god niet meer weten wie op VWForum Mod of Supermod waren. Ten tijde van het offline gaan van VWForum hebben Niels en ik gewoon besloten verder te gaan, en een aantal gebeld bij wie ik wist dat ze ons konden helpen, namelijk Chris en Jaap. Dit groepje is voorlopig voldoende om de nieuwe site op te zetten, daarna hebben we zeker hulp nodig van andere mensen. Er is niks "besloten" aan, dit zijn gewoon 4 mensen uit Den Haag die snel bijeen konden komen om snel wat te regelen. |
|
||||
|
||||
dezelfde avond nog zelfs..... het had haast
|
||||
|
||||
oke laten we et hier verder maar bij houden,anders wordt dit topic erg lang.
|
|
||||
|
||||
Hm houd mijn idee maar ff bij me dan heb er zo mijn bedenken weer eens over dat sommige zich idd ineens veel meer voelen dan een ander. (hele grote punt)
|
||||
|
||||
Quote:
Ow sorry.. jah mijn fout. Supermodd klinkt zo oppermachtig.. hahaha
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom voel jij je als smod wel gepasseert dat je niet in het 'clubje' zit, en ik als lid(dat waarschijnlijk meer als jou on-forum was) niet? Waarom start jij het met een vriend van je opnieuw op, en waarom vraag jij mij als gelijkwaardig lid niet om ook mod ofzo te worden? En ook in dit geval voel ik me niet gepasseerd.. Waarom zou jij dat wel zo voelen dan? Als Manace ook een forum opzet... voel je je daar ook minder betrokken, heeft hij jou benaderd? Wat ik zeggen wil, zoals je het zelf benaderd komt het over alsof jij je als smod wel gepasseerd voelt, maar ik als gewoon ex-lid niet... snap je? we zijn toch gelijkwaardig? Quote:
Om de simpele reden dat dit forum openstaat voor discussie zal het niet dezelfde kan op gaan. Toch geef ik je wel gelijk. Ik ga mij straks begeven op VW Scene, en VW Forum wens ik veel succes verder, en dat loopt dan ook vast wel weer los, mij zal niemand missen.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |